Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Re: Ko 2.0TDi občasno sam od sebe opozori nase

Napisal/-a lizard Po feb 20, 2012 1:03 pm

Mr_Petek je napisal/-a:V prešnjem avtu sem imel Exide, pa je vredi služil. Ma kdo mogoče kaki kontakt, kje kupit tega iz testa (Exide Premium 72Ah)?

LP


Kot sem prej že napisal Exide = Fulmen. Exide Premium linija je enaka Fulmen Xtreme liniji, zato so tudi vse specifikacije med njimi povsem enake. Res je sicer, da na akumulator.si ni v ponudbi 72Ah Xtreme, ampak s 77Ah si itak na boljšem...

Če pa kje najdeš tudi Xtreme ali Premium z 72Ah, pa bi mogla cena biti kašnih 110€, torej ravno med 64Ah in 77Ah. Ampak sam ju na spletu nisem našel.


EDIT: Sem našel Exide-a za 106 €: http://www.doop.si/index.php?page=shop. ... t&Itemid=4
 
Mr_Petek
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 69
Pridružen: Če nov 29, 2007 7:11 pm

Re: Ko 2.0TDi občasno sam od sebe opozori nase

Napisal/-a Mr_Petek Po feb 20, 2012 2:09 pm

Evo akumulator naročen. Sicer ne pri doopcar, sem ga našel še malenkost ceneje in 77Ah Exide Premium.

LP
Mitja
LP
Mr_Petek
 
Mr_Petek
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 69
Pridružen: Če nov 29, 2007 7:11 pm

Re: Ko 2.0TDi občasno sam od sebe opozori nase

Napisal/-a Mr_Petek Sr feb 29, 2012 2:39 pm

Pozdravljeni!

V soboto sem namontiral novi akumulator (Exide Premium 77Ah), sedaj avto vžiga kot nov :D

Zanima me pa še nekaj, s kakšno napetostjo mora polniti alternator?


LP
Mitja
LP
Mr_Petek
 
Uporabniški avatar
DJ-DUST
Novinec
 
Prispevkov: 194
Pridružen: Po avg 23, 2010 8:18 am

Re: Ko 2.0TDi občasno sam od sebe opozori nase

Napisal/-a DJ-DUST Sr feb 29, 2012 3:03 pm

13.50 V - 14.50 V...
 
Uporabniški avatar
SIMY001
Novinec
 
Prispevkov: 315
Pridružen: Po jan 30, 2006 9:55 pm
Kraj: Stajerska

Re: Ko 2.0TDi občasno sam od sebe opozori nase

Napisal/-a SIMY001 Če mar 01, 2012 8:23 pm

upam da je res aku ker zaj je +15 ne pa -15.
TDi power by VW Golf V sportline
Slika
 
Mr_Petek
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 69
Pridružen: Če nov 29, 2007 7:11 pm

Re: Ko 2.0TDi občasno sam od sebe opozori nase

Napisal/-a Mr_Petek So mar 03, 2012 11:48 am

Je bil aku, ker se je isto dogajalo od +5 do -15 stopinj. Sedaj pa vžiga čisto brez problema, tudi ko so temperature pod ničlo (smučišče).
Pri starem akumulatorju, sem meril napetost pri zagonu (verglanje) in je napetost padla na 8V, tako da je stari akumulator res bil bogi.

LP
LP
Mr_Petek
 
bastard
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 75
Pridružen: Pe apr 21, 2006 11:33 am
Kraj: Murski Črnci

Re: Ko 2.0TDi občasno sam od sebe opozori nase

Napisal/-a bastard Po feb 25, 2013 8:32 pm

77Ah Exide Premium kje je trenutnopr nas najcnejš tm okrog 100eu?
 
knezdolčan
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 1
Pridružen: Sr nov 20, 2013 5:06 pm

Re: Ko 2.0TDi občasno sam od sebe opozori nase

Napisal/-a knezdolčan Če nov 21, 2013 12:05 pm

Pozdravljeni člani foruma in Sasqa,
imam popolnoma indetični problem, kot ga je imel Sasqa. Ista znamka vozila, tip in letnik. Ravno tako se je problem z težkim vžigom pričel
pred letom dni, v začetku samo občasno, neglede na lego vozila. Postopoma je težko vžigal vse pogosteje, dokler se ni težava pričela vsako jutro, ali kakor je dejal Saša po postanku 5 ur ali več! Prevoženih imam 300 tkm, in do takrat nobeni težav z motorjem, delal je kot "DOKSA". Po prebiranju foruma sem dobil dobre napotke, in zato se na tem mestu zahvaljujem članu Saši, ki je podrobno opisal težave in ponazoril z video-i. Avto je trenutno pri Jelenu, jutri me pokličejo, in
upam, da bo spet moj stari AUDI!!!!!

LpSH
Zadnjič spremenil knezdolčan, dne Če nov 21, 2013 12:36 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
Sasqa
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Če mar 12, 2009 1:34 pm
Kraj: Maribor

Re: Ko 2.0TDi občasno sam od sebe opozori nase

Napisal/-a Sasqa Če nov 21, 2013 12:33 pm

Pozdravljeni,

Najprej upam, da vas res ne bodo hoteli prenesti okrog z menjavo šob in podobnega, kot so najprej hoteli mene pri nekaterih. Po telefonu sem se pogovarjal takrat tudi z gospodom (si je tudi čas vzel zame, kapo dol), kamor ste peljali vaše vozilo, vendar mi ni takat znal kaj drugega rečt, kot menjava šob ali pa nagaja črpalka, ter natančen pregled - glede na to kar sem mu povedal, in kar so že vse menjali. Nato sem preko poznanstva na Jarcu prišel do g. Žumana, ki je seznanjen s tem problemom, in mi ga je tudi trajno rešil z menjavo O-tesnil na šobah. Postopek pa je zgledal tako, da so segmente dali pod pritisk, namestili manometre, in preko tega ugotovili, kje je potem dejansko problem (o-ringi). V tem času me je tudi kontaktiralo najmanj 15 ljudi iz tujine, na osnovi objavljenega posnetka na youtube-u: http://www.youtube.com/watch?v=jVcQqlln_Rg, da sem jim podrobneje obrazložil problem. Glede na povratne informacije, jih je večina na ta način poceni in trajno sanirala tole 'muho'.

Upam, da tudi vi rešite. Meni zadeva služi že kar nekaj časa.

Lp
Saša
Vaša teorija je nora, a vprašanje, ki nas razdvaja je le, ali je dovolj nora, da bi lahko bila pravilna (N. B.)
 
A3quattro
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 2
Pridružen: Če maj 29, 2014 6:35 am

Re: Ko 2.0TDi občasno sam od sebe opozori nase

Napisal/-a A3quattro Če maj 29, 2014 6:49 am

Pozdravljen Mr_Petek!

Imam enak avto (AUDI A3), enak motor (2.0TDI 125kW quattro) enak tip motorja (BMN).
Tudi meni se dogaja ista zadeva s tole hladilno tekočino. Nazadnje mi je piskalo, ko je bilo ravno nekje na maksimumu in je to bilo 24.12.2013. Nalil sem pol posodice hladilne tekočine in je nehalo javljat ''nizek nivo''. Sedaj v teh dneh je spet začelo piskat in pogledam pod pokrov na kar vidim, da je nivo med MAX in MIN. Mislim pa da piska samo, kadar je temperatura zjutraj (avto imam zunaj pod streho) malo nižja - kot danes, okoli 12 stopinj. Pri 16. npr. ne javlja ''nizkega nivoja''. Nalil bom zopet pol posodice pa bo pa pol leta mir :)

Imam pa en drug problem, ki ga bom opisal v nadaljevanju (na temo, da 2.0TDI sčasoma opozori nase):

Najprej podatki:

AUDI A3, 2.0 TDI (170 KM) quattro
letnik 2006
247.000 km
DPF
ročni menjalnik
redni servisi po priporočilih proizvajalca
pred dvema letoma so bile zamenjane vse 4 šobe in elektronika (konektorčki in kabli)

S prva se je dogajalo, da je avto ostal brez moči, je vseeno pospeševal vendar ni bilo čutiti prave moči.
Kmalu po nekakj km je avto cuknil in prižgala se je oranžna spirala. Pri čisto običajni jutranji vožnji v službo.
Ustavim, avto ugasnem - zaženem ponovno in avto gre, kot da se ni zgodilo nič.
Šel sem k mehaniku, ki je ugotovil, da je ''kao'' bila počena cevka ki je priključena na regulator turbine (ki odpira in zapira variabilni del).
Od takrat naprej avto cukne skoraj vsakič ko pride z obrati nad 3000 - in potem gre spet naprej. Cukanje se pojavlja nekje pri 3200 in spet pri 3600.
Tudi oranžna spirala se je prižgala še nekajkrat po tistem, vendar vsakič ko ga ugasnem in zaženem znova, gre normalno, le da cukne nad 3000.

Peljaj sem ga k mehaniku, da je premeril vse tlake, preveril delovanje šob na testerju...bil sem na testerju turbine (da ne bom delal reklame, Zavrh pod Šmarno Goro)...in baje turbina in cel sistem dela normalno.

Na poti v Ljubljano se mi je na avtocesti dogajalo, da kot sem omenil v šesti prestavi in okoli 170 km/h (to je nekje pri 3200 obratih) avto nekak ni mogel več naprej oz. je le s težavo nabral tistih 180-190..pa še to z rahlim trzanjem. Na poti iz Ljubljane domov je imel ravno v tem območju (med 3000 in 4000) neverjetno moč in ni bil noben problem priti do 200 km/h. Naslednji dan zjutraj mi je nad 3000 spet cuknil.
Vse to se dogaja seveda pri segretem avtomobilu - hladnega nikoli ne tisčim v obrate.

Sedaj še vedno cuka tam pri 3200 in 3600 nekje, cuka pa tudi pri nizkih obratih (pri hladnem motorju) recimo vožnja čez mesto, pa izhod iz krožnega itd. Zanimivost...zjutraj ko grem v službo avto pri nizkih obratih in hladnem motorju dela normalno in ne cuka, po osmih urah, ko grem domov spet hladen pri nizkih obratih (mestna vožnja)...avto cuka.

Se pravi - nihče ne najde nobene napake...avto ga pa ''serje''.

Je že kdo od vas slišal za tak primer, je imel kdo sam takšne težave ali morda kdo ve kaj bi lahko bilo narobe?

Sumi so na senzor pretoka zraka za filtrom in EGR ventil, vendar so to samo sumi, ki še niso preizkušeni in potrjeni.

Če ima kdo kakšno idejo kaj bi lahko bilo narobe oz. kako se zadeve najbolje (najceneje) lotit-prosim za predloge.

Hvala in lep pozdrav!
 
Uporabniški avatar
arijan
Novinec
 
Prispevkov: 463
Pridružen: Pe mar 11, 2011 10:38 pm

Re: Ko 2.0TDi občasno sam od sebe opozori nase

Napisal/-a arijan Če maj 29, 2014 7:40 am

A3quattro je napisal/-a:Pozdravljen Mr_Petek!

Imam enak avto (AUDI A3), enak motor (2.0TDI 125kW quattro) enak tip motorja (BMN).
Tudi meni se dogaja ista zadeva s tole hladilno tekočino. Nazadnje mi je piskalo, ko je bilo ravno nekje na maksimumu in je to bilo 24.12.2013. Nalil sem pol posodice hladilne tekočine in je nehalo javljat ''nizek nivo''. Sedaj v teh dneh je spet začelo piskat in pogledam pod pokrov na kar vidim, da je nivo med MAX in MIN. Mislim pa da piska samo, kadar je temperatura zjutraj (avto imam zunaj pod streho) malo nižja - kot danes, okoli 12 stopinj. Pri 16. npr. ne javlja ''nizkega nivoja''. Nalil bom zopet pol posodice pa bo pa pol leta mir :)


To se je tudi meni zgodilo na Audiju in sem zamenjal posodico, pride okoli 32€ original, brez pokrovčka in več ni bilo problemov.
Se pa pojavi problem, ker senzor več ne javlja pravilno. To sta tisti dve žički v posodici, ki merita upornost. Naj bi tudi pomagalo če ju očistiš. To sem slišal, nisem pa probal, sem raje kar zamenjal pa je lepo delalo.
 
A3quattro
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 2
Pridružen: Če maj 29, 2014 6:35 am

Re: Ko 2.0TDi občasno sam od sebe opozori nase

Napisal/-a A3quattro Če maj 29, 2014 8:33 am

Ja, vem da sta tisti dve žički - moram en dan se spravit pa ju malo podrgnit s šmirglom...sam, dokler avto gre-se človek ne spravi k takim malenkostim :)
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 11 gostov