yashica je napisal/-a:Off:
@chan se opravičujem za smetenje vendar me zanima kam se lahko pri nas obrneš v primeru težav z vozilom. V letu 2010 sem kupil novega golfa 6 in z njim visel po servisih dneve in tedne, učinka pa nobenega.
Po dveh letih in 20T prevoženih kilometrih težave z motorjem ostajajo kljub menjavi določenih delov. Zatikajočega in na avtocesti skorajda samomorilskega menjalnika ne vidijo ali nočejo videti, poraba hladilne tekočine ( 1dl na 6t km) je normalna. Obrnil sem se na tehnično službo pa so me elegantno obrnili na servis tam pa spet dvignejo roke in krog je sklenjen.
Ali je edina rešitev v povzdignjenem glasu (bolje vpitju!), izvedencu in ducatu odvetnikov in s tem povezanimi stroški, da se doseže menjava npr. motorja in menjalnika![]()
Enostavno ne vem več kaj naj storim. Kolikor razumem tudi, če pošljem pritožbo v Nemčijo dobim na koncu odgovor od našega uvoznika![]()
Ker imaš več kot očitno bogate izkušnje z uveljavljanjem reklamacije me zanima na koga pri našem uvozniku bi se moral obrniti, da se začnejo enkrat za vselej odpravljati napake na Winterkorn-ovem paradnem konju, ki je mimogrede moja nočna mora.
Lp
Pravno formalno vsa korespondenca teče le z uradnim servisom, kjer uveljavljaš reklamacijo pod garancijo, ipd. Če pri servisu nimajo posluha za stranko, se je dobro obrniti na Porsche Slovenija (uvoznik) - Skrb za stranke ob tehničnih težavah (G. Snoj: 01 58 25 133: http://www.poslo.si/index.php?option=co ... za_stranke), jim predočiti težavo ter vztrajati pri odpravi napake. V končni fazi tudi z dopisom matični tovarni (v mojem primeru so se po poslanem mailu v Španijo, zadeve le malce hitreje premaknile).
V primeru, da te pa servis (ali ta, pri katerem reklamiraš ali pa morda tudi kakšen drug VW servis) elegantno odpravlja, da je vse normalno, pa zahtevaj v določenem roku, da ti servis in uvoznik podata pisno izjavo, z imenom in priimkom odgovorne osebe, ki jamči, da gre za tehnično popolnoma izpravno vozilo ter 100% varno! V končni fazi pa lahko še vedno pridobiš mnenje neodvisnega izvedenca, da je z avtom resnično nekaj narobe.
Je pa res, da se da doseči z ustrezno komunikacijo z glavnimi akterji bistveno več, kot s kakšnimi grožnjami ali vpitjem. Oziroma še bolje, se pred tem "oborožiti" z znanjem, kaj vse lahko zahtevamo od servisa. Tako se je dobro prej pozanimati ter morda pridobiti tudi kakšno uradno pravno mnenje, do česa je stranka upravičena v posameznem primeru. Potrošnik se lahko večinoma veže na Zakon o varstvu potrošnikov (http://www.uradni-list.si/1/objava.jsp? ... vilka=4288) ter še posebej na Obligacijski zakonik (http://www.uradni-list.si/1/objava.jsp? ... vilka=4826).
dobek je napisal/-a:chan je napisal/-a:Me pa precej mika, da v nadaljnjih testih na našem portalu uvrstim testno kategorijo Freetraktormeter, ki bo preverjal, po kateri stopnji po Freetraktorju trese posamezen avto ...![]()
na klici hudica, ampak po dosedaj prebranem...bo lestvica poimenovana po tebi
Že "strokovni sodelavec" je konkretno zagrozil, da ne bo sodeloval pri tovrstnem testiranju vozil ...

