KlemenP je napisal/-a: sicr so pa vidl napako in so šli na zobati jermen.
Tako preprosto pa to le ni bilo. Še prej so konstrukcijsko spremenili ketno in ob tem zavajali, da je faliranih samo 5.000 motorjev pa še ta podatek ni padel sam od sebe, ampak so nemški avtomobilistični novinarji postavljali vodstvu koncerna neprijetna vprašanja o težavah z verigami pri tsi motorjih. 1,2 tsi mlinček je podedoval slabo verigo od večjega 1,4 tsija pri katerem se težave vlečejo že od samega lansiranja v letu 2006. Verigo so res spremenili ob tem pa zamolčali, da gre za serijsko napako za katero bi morali opraviti vpoklic pa tega niso storili. Odločili so se za tiho menjavo in to takrat, ko je stranka sama zaznala čudne zvoke in se obrnila na servis. Zame je vse skupaj eno samo zavajanje. Me pa čudi kakšno inžinirsko ekipo in kontrolo nad kvaliteto ima koncern, ki pri tisoč testnih motorjih ne zazna težav in jih pred lansiranjem na trg ne odpravi. Očitno je testiranje zaupano kupcu

Renault Co je napisal/-a:Ok ni panike upam pa da se bodo v enem letu popravili . Napisal sem v prihodnosti torej nevem verjetno drugo leto ali še kasneje.
Nimajo kaj popravit. Če si kupec novega vaga z 1,2 tsijem pod pokrovom boš moral počakati leto ali dve, da se pokažejo morebitne napake na novem jermensko gnanem motorju. Verigo so vrgli ven, torej s to ne po težav, imaš pa 101 možnost, da se napake pokažejo kje drugje. Predhodnik je imel poleg verige, obtočnega ventila turbine še težave z izgubo hladilne tekočine, žretjem olja in še kakšno malenkostjo