Matko37 je napisal/-a:
Kaj dandanes sploh kupiti, da ne bo težav? Kako je kaj VW 1.5 TSI? Kako pa 1.5 PSA BlueHDI?
Matko37 je napisal/-a:Imam identično težavo na novem, 1 mesec starim PSA 1.2 puretech 130hp. Po 3000km je nivo olja narastel 2 do 3 cm nad max (2 do 3 zato, ker na obeh straneh palice ni enako, ker gre pod kotom v motor, na eni strani 2, na drugi 3 cm. Nenormalno smrdi po bencinu. Predvidevajo, da bi naj bili injektorji, ki menda ne zapre čisto goriva.
Doma imamo še enega MB GLA z Renaultovim 1,33, tudi ta smrdi po gorivu, ko odpreš pokrovček za dolivanje olja, šipke pa nima, da bi preverili. Na displayu kaže max, če pa meri preko max, pa ne vemo.
Je kdo za 1.2 TCE uveljavljal stvarno napako in vozilo uspešno vrnil?
Kaj dandanes sploh kupiti, da ne bo težav? Kako je kaj VW 1.5 TSI? Kako pa 1.5 PSA BlueHDI?
MORDOR je napisal/-a:Znanec ki ima megana 1,2 tce je rešil težavo z gorivom v olju tako da pač lje menja na 3000 km. In to ta poceni Lidlovo. Pa ima avto sedaj že 120000. Pač slabo olje za slab motor.
Tommaazz je napisal/-a:Najbolj ziher je Mazdin NA 2.0 G motor...res je v nižjih obratih malo len, pač nima turbine...je pa sigurno daleč najbolj varen nakup napram tem turbo mlinčkom, olja ne pije...
limas je napisal/-a:Tommaazz je napisal/-a:Najbolj ziher je Mazdin NA 2.0 G motor...res je v nižjih obratih malo len, pač nima turbine...je pa sigurno daleč najbolj varen nakup napram tem turbo mlinčkom, olja ne pije...
Mazdin G motor ima direktno vbrizgavanje in posledično nabiranje ogljika na ventilih, kar pripelje do...
coco66 je napisal/-a:Pripelje do tega da avto pri 200000 km dela ko nov, morda pa bo pri 300000km dat kolektor dol pa pogledat kaj se dogaja.Pa še to avto se sploh ne vozi po mestu,minimalno 30 km v enem šusu
limas je napisal/-a:coco66 je napisal/-a:Pripelje do tega da avto pri 200000 km dela ko nov, morda pa bo pri 300000km dat kolektor dol pa pogledat kaj se dogaja.Pa še to avto se sploh ne vozi po mestu,minimalno 30 km v enem šusu
https://youtu.be/txavifZgHwo
D12J12 je napisal/-a:Vzdrževanje je potrebno pri vsakem motorju, tankaj in vozi so pravljice za lahko noč. Če pa motor škoduje samemu sebi se pa še vzdrževati več ne splača. Naliješ novo olje, bencin pa spira oljni filter iz površin-motor počasi riba. Samo pišem o tem pa sem slabe volje, ker si ne predstavljam kaj narediti, ogljik je še najmanjši problem. Zaradi ogljika nebi uporabnik obupal na renaultim
D12J12 je napisal/-a:V primeru ko ima pa motor tako veliko hibo kot je bila predstavljena v tej temi pa ne pomaga ne servis ne bog, ampak samo stiskalnica.
Morebiti je treba upošptevati še dve pomembni spremenljivki: s kakšnimi obrati sta bila vožena oba motorja in kakšne relacije se je delalo?
Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 26 gostov