chan je napisal/-a:Je bil zahtevek iz naslova garancije z njihove strani že odobren? In če je - ali je delovni nalog za zamenjavo žarometov še vedno odprt?
V tem primeru je Zakon o varstvu potrošnikov ekspliciten (1. odstavek 20. člena): "Proizvajalec mora zagotoviti, da pooblaščeni servisi razpolagajo z vsemi potrebnimi nadomestnimi deli za odpravo okvar in pomanjkljivosti, da takoj sprejmejo blago v popravilo in da napake odpravijo najkasneje v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je dajalec garancije oziroma pooblaščeni servis prejel zahtevo za brezplačno odpravo okvare in pomanjkljivosti izdelka. Če proizvajalec tega v tem roku ne stori, mora potrošniku brezplačno nadomestiti tak izdelek z enakim novim in brezhibnim izdelkom." S tem, da se šteje skupni rok za popravilo 45 dni, ne glede na to, če je bilo odprtih več delovnih nalogov za isto stvar.
Btw, 45 dnevni rok je več kot dovoljšnji za popravilo katerekoli stvari pri avtomobilu, vse ostalo je nategovanje (če malce po domače karikiram, cel avtomobil je dandaneses sestavljen v tovarni v parih dneh). Zatorej bi sam v primeru, da je delovni nalog še odprt, 46. dan prišel k njim s pisno zahtevo po novem avtomobilu, pa bodo verjetno nove žaromete dostavili še isti dan do 15:00 ure iz Koreje ...
Delovni nalog je še vedno odprt in garancijski zahtevek pravijo da še ni odobren. V ponedeljek bo ravno 45 dni minilo. Ima kdo kak nasvet kako naprej ravnati, ker noč ne kaže da bo v ponedeljek zrihtano?