LeQuack je napisal/-a:Baje sicer da so "vonj po novem" razni strupi, ki se sproščajo iz plastike. Obstajajo baje celo neke raziskave, da naj bi bili škodljivi za zdravje. Koliko pa je to res pa težko reči.
Zato pa nisem napisal, da diši po novem

LeQuack je napisal/-a:Baje sicer da so "vonj po novem" razni strupi, ki se sproščajo iz plastike. Obstajajo baje celo neke raziskave, da naj bi bili škodljivi za zdravje. Koliko pa je to res pa težko reči.
ddejc je napisal/-a:Ker letnik pa je avto?
laguna484 je napisal/-a:Pozdravljeni,
še moja izkušnja. Smo lastniki A1 s 45000 km. Na servisu so ugotovili, da je veriga že zelo boga in je potrebna takojšna menjava. Avto je redno servisiran ter vožen lepo brez pretiravanj. Upam da bo sedaj bolje.
lep pozdrav
LeQuack je napisal/-a:Baje sicer da so "vonj po novem" razni strupi, ki se sproščajo iz plastike. Obstajajo baje celo neke raziskave, da naj bi bili škodljivi za zdravje. Koliko pa je to res pa težko reči.
yashica je napisal/-a:laguna484 je napisal/-a:Pozdravljeni,
še moja izkušnja. Smo lastniki A1 s 45000 km. Na servisu so ugotovili, da je veriga že zelo boga in je potrebna takojšna menjava. Avto je redno servisiran ter vožen lepo brez pretiravanj. Upam da bo sedaj bolje.
lep pozdrav
Ne bi te rad strašil, samo na novo dimenzionirana veriga ni nič bolj kvalitetna kot stara in se členki ravno tako raztezajo, žalNa žalost vag grupi pri konstruiranju verižnega pogona ne gre in ne gre.
Stefi je napisal/-a:yashica je napisal/-a:laguna484 je napisal/-a:Pozdravljeni,
še moja izkušnja. Smo lastniki A1 s 45000 km. Na servisu so ugotovili, da je veriga že zelo boga in je potrebna takojšna menjava. Avto je redno servisiran ter vožen lepo brez pretiravanj. Upam da bo sedaj bolje.
lep pozdrav
Ne bi te rad strašil, samo na novo dimenzionirana veriga ni nič bolj kvalitetna kot stara in se členki ravno tako raztezajo, žalNa žalost vag grupi pri konstruiranju verižnega pogona ne gre in ne gre.
Dobil sem informacijo, da je "izvirni greh" v napenjalcu in ne v verigi (seveda je veriga kolateralna škoda).
Zanima me, če to drži in kakšno je konkretno to neustrezno delovanje napenjalca?
gasolinedream je napisal/-a:Pri škodi imajo zgleda navado.
Moja fabia MPI jih ima 240.000, veriga pa ropota že vsaj 150.000. Pa se človek vseeno pelje.
yashica je napisal/-a:Stefi je napisal/-a:yashica je napisal/-a:laguna484 je napisal/-a:Pozdravljeni,
še moja izkušnja. Smo lastniki A1 s 45000 km. Na servisu so ugotovili, da je veriga že zelo boga in je potrebna takojšna menjava. Avto je redno servisiran ter vožen lepo brez pretiravanj. Upam da bo sedaj bolje.
lep pozdrav
Ne bi te rad strašil, samo na novo dimenzionirana veriga ni nič bolj kvalitetna kot stara in se členki ravno tako raztezajo, žalNa žalost vag grupi pri konstruiranju verižnega pogona ne gre in ne gre.
Dobil sem informacijo, da je "izvirni greh" v napenjalcu in ne v verigi (seveda je veriga kolateralna škoda).
Zanima me, če to drži in kakšno je konkretno to neustrezno delovanje napenjalca?
Kateri servis ti pa prodaja tako meglo![]()
Izvirni greh je nedodelana zasnova, kolateralna škoda so pa požrti živci kupca, ki mu po 20 tisoč od menjave konstrukcijsko spremenjene verige, le ta spet ropota. Menja se pa v vsakem primeru komplet garnitura in v to spada tudi napenjalec.
V Škodi Motors kjer sestavljajo te motorje pa očitno škriplje na končni kontroli. Ga ni človeka, ki bi me prepričal, da ob testiranju vsakega 20-setega motorja niso zaznali težav pa je tak izdelek vseno zašel v salone.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov