Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
Veronika.borghesi
Novinec
 
Prispevkov: 495
Pridružen: Ne sep 20, 2009 8:13 am
Kraj: Ljubljana in Portorož

Re: Kia Cee'd napake

Napisal/-a Veronika.borghesi Po dec 28, 2015 1:32 pm

Očitno tudi Nemci priznavajo zadeve, ki jih nekateri ne bodo nikoli.
Kia zmagovalka Auto bildovega porocila okakovosti za 2015
- Kia najvišje uvrščena med 20 vodilnimi avtomobilskimi znamkami na nemškem trgu po zadovoljstvu strank, zanesljivosti in dolgoletni kakovosti :lol:
http://www.nastirihkolesih.si/kia-zmago ... i-za-2015/
 
Uporabniški avatar
yashica
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2362
Pridružen: Pe mar 23, 2012 1:45 pm

Re: Kia Cee'd napake

Napisal/-a yashica Po dec 28, 2015 1:57 pm

@ModraW: Vidim, da ne ločiš razlike med prisilno polnjenim mlinčkom in prostorninsko večjim atmosferskim motorjem.

Carbuyer je imel s "pripombo" čez 1.4 in 1.6 atmosferca v mislih vse kaj drugega, kot kvaliteto (zanesljivost) samega motorja.

Poglej si malo karakteristike.....
1992 Fiat Uno 60 SX
1988 Peugeot 205 1.1 GR - Starodobnik
1991 Citroen ZX 1,6i Aura
 
Uporabniški avatar
ban
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3607
Pridružen: Po nov 15, 2004 10:37 am

Re: Kia Cee'd napake

Napisal/-a ban Po dec 28, 2015 1:59 pm

 
Uporabniški avatar
DePalmo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2388
Pridružen: Ne sep 25, 2011 1:42 pm
Kraj: okolica Grosuplja

Re: Kia Cee'd napake

Napisal/-a DePalmo Po dec 28, 2015 2:31 pm

Sestra ima 1.6 bencinarja z 136 konji in ni ravno "trashier", se avto kar lepo premakne, je pa res da je nekako uspelo Kii dati lažen občutek močnega pospeševanja. Verjetno je bilo bolj mišljeno za 1.4 ker avto le ima nekaj kil in rabiš konje, če se hočeš fajn premaknit.

Za primerjavo, jaz imam 2.0 bencinarja z 138 konji in sva na AC vzporedna do nekje 160 km/h, nato pa Kia začne zaostajat.

EDIT: Sem pogledal zgornji link in je Kia presenetljivo cela. Če je vlak imel malo bolj spodobno hitrost (žal ne piše ali pa sem spregledal), so očitno kar varni avti.
 
Uporabniški avatar
ModraW
Novinec
 
Prispevkov: 230
Pridružen: Po dec 07, 2015 9:01 pm

Re: Kia Cee'd napake

Napisal/-a ModraW Po dec 28, 2015 4:54 pm

@yashica
Tisto vprašanje zgoraj za nove prisilno polnjene nima veze z postom od carbuyerja, če te je to zmedlo. Prisilno poljnenih s turbino ceed mislim da še sploh nima v ponudbi(razen sedaj je prišel 1.0 turbo).
Tudi jaz mislim da so na carbuyer mislili da sta bencinska 1.4 NA(naturally aspirated) in 1.6 NA zaspana, samo ne vem zakaj so takšen slabšalen termin uporabili trashier. Lahko bi rekli sleepy, unresponsive etc.. eni pravite da niti to nista in sta odzivna.

@veronika: kia po vseh lestvicah(evropskih in ameriških) kotira visoko po zanesljivosti. Sedaj so začeli očitno delat še na dotik prijetno notranjost in mehkejšo plastiko. Sem videl link od yashice.
 
Uporabniški avatar
Veronika.borghesi
Novinec
 
Prispevkov: 495
Pridružen: Ne sep 20, 2009 8:13 am
Kraj: Ljubljana in Portorož

Re: Kia Cee'd napake

Napisal/-a Veronika.borghesi To dec 29, 2015 9:27 pm

"@veronika: kia po vseh lestvicah(evropskih in ameriških) kotira visoko po zanesljivosti. Sedaj so začeli očitno delat še na dotik prijetno notranjost in mehkejšo plastiko. Sem videl link od yashice."

Itak, da dela. Glede notranjosti in mehkobe pa to še ni BMW, a če pomislim, koliko je za avto plačal in nato izgubil na vrednosti moj oče in koliko sem jaz na mojem pro cee'du. :D :lol:
 
Uporabniški avatar
Milan_48
Novinec
 
Prispevkov: 164
Pridružen: Ne jan 01, 2006 12:59 pm
Kraj: Šavrinija

Re: Kia Cee'd napake

Napisal/-a Milan_48 Če dec 31, 2015 1:36 pm

Mnogo avtov nižjega srednjega razreda je tu glede na število okvar, po starosti in med milijoni članov ADAC kluba. Tu nima vmes prste neobjektivno ocenjevanje, temveč samo okvare pri tehničnih pregledih in pri intervencijah na cesti.

https://www.adac.de/infotestrat/unfall-schaeden-und-panne/pannenstatistik/pannenstatistik_detailergebnisse_2015/pannenstatistik_untere_mittelklasse.aspx?ComponentId=235102&SourcePageId=47921
Nulla tenaci invia est via!
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: Kia Cee'd napake

Napisal/-a pskoda Če dec 31, 2015 1:41 pm

Za peugeota 308 si nisem mislil, da je tako problematičen samo, ko pogledam koliko je ocenjen golf, takoj vem kako so ocenjevali (bolj ko podmaže z evri, višje je uverščen) :roll:
Lp
 
Uporabniški avatar
DePalmo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2388
Pridružen: Ne sep 25, 2011 1:42 pm
Kraj: okolica Grosuplja

Re: Kia Cee'd napake

Napisal/-a DePalmo Če dec 31, 2015 2:36 pm

ADAC po zadnji aferi ni več verodostojen vir. Že takrat so prirejali rezultate v prid VAG skupini in kdo lahko potrdi da jih sedaj niso spet? Se vidi koliko so TSI motorji trpežni in po zgornjem komentarju sodeč, sklepam da so po tej "raziskavi" nekvarljivi.

Nisem linka niti odprl ko sem videl da se gre za ADAC povezavo.
 
Uporabniški avatar
Milan_48
Novinec
 
Prispevkov: 164
Pridružen: Ne jan 01, 2006 12:59 pm
Kraj: Šavrinija

Re: Kia Cee'd napake

Napisal/-a Milan_48 Če dec 31, 2015 4:32 pm

Afera ni bila povezana s številom okvar avtomobilov na cestah. oops
PS: Če bereš forume ne boš kupil nobenega avtomobila. :mrgreen:
Nulla tenaci invia est via!
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9985
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Re: Kia Cee'd napake

Napisal/-a esem Pe jan 01, 2016 1:09 am

@pskoda
To je vse še stari P 308, ki res ni bil pretirano zanesljiv.

Milan_48 je napisal/-a:Mnogo avtov nižjega srednjega razreda je tu glede na število okvar, po starosti in med milijoni članov ADAC kluba. Tu nima vmes prste neobjektivno ocenjevanje, temveč samo okvare pri tehničnih pregledih in pri intervencijah na cesti.

https://www.adac.de/infotestrat/unfall-schaeden-und-panne/pannenstatistik/pannenstatistik_detailergebnisse_2015/pannenstatistik_untere_mittelklasse.aspx?ComponentId=235102&SourcePageId=47921

V čem je težava vsaj malo pobrskat po forumu? O ADAC-ovih statistikah je bilo že ogromno govora, npr tu in še marsikje (tudi v tej temi - strani okoli 25 in še kje), zato o tem preberite tam.
Njihova metodologija ni ravno pojem kredibilnosti oz objektivnosti, samo "njihova" bi morda še šla (ISO ipd), a za globalno sliko pri teh statistikah ni zajetih ogromno število avtov - ker ADAC enostavno ne upošteva nobene ne-ADAC-ove intervencije (zavarovalnice, asistence posameznih znamk, asistence servisnih mrež itd ipd). Resda izključi tudi svoje pogodbene intervence za (nekatere) asistence, a to ne velja za lastne (oz ne-ADAC-ove) asistence posameznih znamk, ki so seveda predvsem nemške. In tu je ogromno nemcev z okvarami, ki jih v ADAC-ovi statistiki enostavno ni.

Tako na koncu ne dobimo statistike pokvarljivosti avtov ampak statistiko kvalitete servisnih uslug na cesti - po znamkah. Če komu ni jasno, da so tu nemški avti povprečno v ogromni prednosti, mu pač ni pomoči. (hint - Kakšna je asistenca Dacie v primerjavi z VAG-ino v Nemčiji?)

Seveda bi to Milan takoj vedel/našel, če bi le malo preverjal/poiskal, a le zakaj. Raje naivno verjet v objektivnost o "golih dejstvih/podatkih" ter pri tem še zavajat druge (Nemci so pač prebrisani). Razumevanje je kdaj bolj zahtevno...

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Za silo prevod o metodologiji (v ang., v slo. je preslab)

Methodology & Background
Fundamentals of evaluations in the ADAC breakdown statistics
The ADAC road patrol drivers detect any breakdown assistance electronically and store them in a database. Be registered, inter alia, type, year of registration, engine type, mileage, the defective component and the error cause. These data also help in future margins, to find the causes more quickly and fix it. The body shape and Drive (z. B. wagon or coupe, front- or all-wheel drive) are not critical to the cause of breakdowns and are not covered. Different types that are based on a common technology, are summarized (z. B. VW Golf / Jetta).

The ADAC breakdown statistics published until 2013 for car models of the first six registration years. This gives the driver control (eg maintenance) should be hidden on the technical condition of the vehicle as possible. Any defects found were attributable to the manufacturer as a rule. The thus exerted media pressure on manufacturers for product improvement has led to a positive development for capital margins since the breakdown statistics. The number of breakdowns has fallen from about 23 (1978) to less than 3 (2013) per 1,000 vehicles.

Due to the low margins figures in the first two years of operation and the decline for motorists financial risk due to the longer warranty periods differentiation in the first years of operation has become less meaningful. The breakdown indicators often differ only in the second or third decimal place.

For this reason, and because the vehicles in Germany are living longer on average, since the breakdown statistics 2014, the focus is placed on the admission years three to ten. Although, the influence to the corresponding vehicle Care and Maintenance. On the other hand it makes for a used car buyer is not the decisive difference why a possible glitch arises - the importance of information about typical and potential weaknesses of a model. And here is the breakdown statistics valuable information.

Moreover, this increases the number of considered in the statistical breakdown cases; the influence of the assistance cases decreases, the possibility of differentiation between the models and registration years increases.

As a further measure the breakdown figures are published instead of the note symbols previously used to increase transparency. On the establishment of a ranking list will be omitted. In order to continue to guarantee a quick overview of good and less good vehicle models, the margins Key figures per year are highlighted in color, from green = very few mishaps until red = very many mishaps.
The data base for the breakdown statistics broken down as follows
Basically. Cases in which the ADAC was called because a vehicle, for example in emergency mode could still go to the shop, do not appear in the statistics.

Steps in the generation of the final data base for the breakdown statistics:

1. In addition to the 1,800 ADAC road patrol drivers also around 1,000 road service partners provide breakdown assistance on behalf of the club. The latter make a detailed record, may therefore contribute to the statistic data.
2. Any manufacturer or importer has its own "Assistance" of services, some of them provides the ADAC commissioned. To avoid distortion of the statistics and establish a tie, the Assistance cases must be disregarded.
3. Self-inflicted mishaps (z. B. for lack of fuel) or tire defects are not included.
4. The breakdown statistics includes only models of the third to the tenth year of approval.
5. The models must have a minimum of 10,000 approvals in 7000 and in at least one further year (at EZ 1 to 10 years ago) in one year.

Out of the total number of reported mishaps a representative data base is determined:

3940048 margins insgesamt2.446.227 margins ADAC road patrol (see 1.) 2198899 margins without assistance and nonmembers cases (see 2.) 1,473,058 margins without excess debt (see 3) 495 664 margins to 3rd-10th Admission year (see point 4) 434 593 Breakdown by ADAC criteria (see 5.)

Certification and third party testing
The breakdown statistics has been certified since 2006 according to ISO 9001: 2000 and since 2013 according to ISO 9001: 2008. Every three years this place an appropriate auditing by the internationally recognized certification body SGS. Annually in between there is a re-certification and an internal audit.

In addition, the calculation method has been verified by a scientific opinion of professors from the Universities of Twente and Groningen before this publication and describes the approach and the results for valid.
Frequently Asked Questions
How do you determine which field gets what color?
The colors are provided to assist in order to capture the results faster and are fixed by Erstzulassungsjahren (columns!) Always receive the lowest 15% a dark green color, the worst 5% a red coloration. In between, the three colors are light green, yellow and orange distributed so that the distances are equal.

Why are not filled all the fields?
There are only displayed values, when at least 7,000 vehicles were registered at the beginning of the examined year. This prevents outliers distort the image.

Why the model "xy" is missing?
It only models are displayed, which contain more than 10,000 vehicles registered in at least one of the reported years.

What margins are included?
Only technical glitches that have been handled by the ADAC. That is about 50% of all breakdowns occurring in Germany. The real breakdown probabilities are therefore higher. To compare the punctures of models, however, the database of the ADAC is perfectly adequate and the largest of its kind.

Why the data for Erstzulassungsjahre the first two years are not displayed?
The breakdown probability in the first two years after the approval of a vehicle is so low that the values ​​that could calculate the ADAC here are not meaningful and reliable enough. Accordingly, these figures are not published.

How to calculate the average annual mileage?
The average annual mileage will be calculated as the average of all considered in the breakdown statistics vehicles. The ADAC recorded at every breakdown the mileage of the vehicle. As a rule, young vehicles are little more emotional, because they are then often used for official.

Why were also older models considered up to 10 years?
With this expansion of the ADAC also offers the used car buyer who is interested in an older model, a decision-making basis for puncture resistance. The average passenger vehicle age in Germany is what is thus taken into account in about 9 years. In even older vehicles, however, the number of models that are at least 7,000 times approved is very low, which is why older vehicle vintages are currently not reported.
 
Uporabniški avatar
DePalmo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2388
Pridružen: Ne sep 25, 2011 1:42 pm
Kraj: okolica Grosuplja

Re: Kia Cee'd napake

Napisal/-a DePalmo Pe jan 01, 2016 12:08 pm

Milan_48 je napisal/-a:Afera ni bila povezana s številom okvar avtomobilov na cestah. oops
PS: Če bereš forume ne boš kupil nobenega avtomobila. :mrgreen:

Afera je bila povezana z ocenjevanjem avta leta kjer je obveljala debelina kuverte in če si to privošči "zaupanja" vredna organizacija, se je potem za vprašat kje drugje so še lagali oz. kje niso. Vse statistike se da manipulirat v prid nekoga, tako da jim ne vrjamem nič, bolj vrjamem izkušnjam uporabnikov in če bi že kupoval nov avto, bi po forumu sodeč kupil Mazdo, po osebnih preferencah pa Volvota, na VAG skupino nebi niti pomislil (težavni motorji, rjaveči novi avti, prodajalci, reklamacijski oddelek in seveda mnogi lastniki (ne vsi!) kot da so boga za j***a prjel, itd).

Ostalo je pa že @esem napisal kaj in kako je s temi njihovimi statistikami.
 
Uporabniški avatar
ModraW
Novinec
 
Prispevkov: 230
Pridružen: Po dec 07, 2015 9:01 pm

Re: Kia Cee'd napake

Napisal/-a ModraW Pe jan 01, 2016 2:42 pm

Ne vem zakaj me adac spominja na slovenski avto leta, mogoče zato:
•2005: Volkswagen Golf-> vgrajen program
•2006: Volkswagen Passat-> vgrajen program
•2008: Audi A4/A5-> vgrajen program
•2009: Volkswagen Golf-> vgrajen program
•2010: Volkswagen Polo-> vgrajen program
•2011: Volkswagen Passat-> vgrajen program
•2013: Volkswagen Golf-> MQB, drugi 2013 modeli znamke VW vgrajen program
•2014: Škoda Octavia-> MQB, drugi 2014 modeli znamke Škoda vgrajen program
•2015: Škoda Fabia-> delno MQB, drugi 2015 modeli znamke Škoda vgrajen program, npr. Rapid

• 2016 naslovi preteklih let zaradi goljufije nikomur vzeti kljub goljufijam znamk(celo istih modelov), letos ponovna zmaga enakih "poštenih" akterjev, iste MQB platforme, iste tehnike, istih motorjev? Vedno isti scenarij filma...
če bo letos zmagala Škoda Superb (MQB) potem tekmovanja slovenski avto leta ne rabmo več, ker se tako ve kdo bo zmagal še naslednjih deset let.
Bodo počasi postal nesmrtni kot Janša, ki od leta 93' naprej vodi SDS in je predsednik z najdaljšim stažem v celi Evropi. Očitno sta v Sloveniji vw in Janša edina in najboljša, ostali pa nimajo pojma. Slovenski človek je postal kot konj z plašnicami na očeh, da ne bi slučajn pogledal levo ali desno.
 
Uporabniški avatar
DePalmo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2388
Pridružen: Ne sep 25, 2011 1:42 pm
Kraj: okolica Grosuplja

Re: Kia Cee'd napake

Napisal/-a DePalmo Pe jan 01, 2016 3:45 pm

A si presenečen da še vedno zmagujejo? Jaz nisem.

Poleg tega pa je debata že davno zašla iz naslova teme, svetujem da se te prispevke premakne ali izbriše. Že je dovolj drugih tem o VWju.
 
Uporabniški avatar
ModraW
Novinec
 
Prispevkov: 230
Pridružen: Po dec 07, 2015 9:01 pm

Re: Kia Cee'd napake

Napisal/-a ModraW Pe jan 01, 2016 4:05 pm

Pravijo najprej sebe poglej preden sodiš druge in jaz sem bil tipičen vw kupec, ki je mislil da zna vw delati kvalitetne avte in sem naivno odpuščal še tako velike napake... z leti pa vidiš da stvari ne grejo na boljše. Me ne preseneča ker zaslepljenost je velik problem marsikoga, eden odpre oči prej drugi pozneje.

Ni tema zašla saj če bi vw kupil Kio bi z isto kvaliteto kot jo ima bila vsaj dvakrat avto leta, hvalili bi jo pa vsi povprek in njene napake odpuščali brez težav. Za vsako noviteto in mehak dotik bi nekateri doživljali orgazme, toleranca za napake bi pa bila do plafona. Če ima novi superb prtljažnik tapeciran slabo ali se vrata ceneno zapirajo se to spregleda, za Kio pač ne.
Koliko je prispevkov v temi škoda octavia napake, če tema sploh obstaja? Pa da ne bo kdo bleknil da jih nimajo. Še za golfa 7 nihče razn mene nima j**c da bi kaj pograjal in 50% prispevkov sem jaz napisal...pa je no.1 prodajan avto in imajo napake tako kot vsi ostali in še vpoklice od a do ž. Nihče ne napiše nič in vse se lepo pod tepih pomete. Slo časopisi pišejo za vpoklice za vw za zda ne povejo pa da so v evropi(tudi slo) vpoklici za isto stvar.

Torej da skrajšam, edina napaka kie (ceed) je da ni njen lastnik vw.

P.s. Jaz imam na golfu 7 origalne prva vgradnja vw lita felge narejene v isti korejski tovarni platišč kjer jih delajo tudi za Kie. Napaka?
Mercedes ima pogodbo z korejskim gumarjem kumho, na evropskih kijah pa velikokrat vidim da je prva vgradnja gum micheline. Napaka?
 
Uporabniški avatar
DePalmo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2388
Pridružen: Ne sep 25, 2011 1:42 pm
Kraj: okolica Grosuplja

Re: Kia Cee'd napake

Napisal/-a DePalmo Pe jan 01, 2016 7:24 pm

Tema je zašla pa reci karkoli hočeš. O VWju je že veliko tem in se ne rabi o njih pisat še tukaj. Imaš tako teme o Golfih, TSIju kot tudi o Škodi Superb (z slikami, avto kupljen nov, napake take da jih nebi pričakoval na 5 let starem avtu).
 
Uporabniški avatar
ModraW
Novinec
 
Prispevkov: 230
Pridružen: Po dec 07, 2015 9:01 pm

Re: Kia Cee'd napake

Napisal/-a ModraW Pe jan 01, 2016 9:10 pm

Malo je res zašla ampak... ena tema o superbu? prodajo pa škod v Sloveniji 3x več kot Kij, kje je pa tema škoda superb napake, ali škoda octavija napake. Tako kot je ta. Jo ne najdem. Kaj pa teme vpoklici, kdo je nazadnje napisal da je svoje vozilo peljal na vpoklic.
 
Uporabniški avatar
DePalmo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2388
Pridružen: Ne sep 25, 2011 1:42 pm
Kraj: okolica Grosuplja

Re: Kia Cee'd napake

Napisal/-a DePalmo Pe jan 01, 2016 11:12 pm

Niso vsi na forumu, če bi bili, bi imeli bolj pravo sliko okvar in sem še vedno prepričan da bi VW vodil. Ena tema je zadosti (o Superb) da bi mene odvrnila od nakupa, sploh pa ker je avto bil nekaj čez 20.000€ (ne me držat za besedo, govorim na pamet iskat se mi pa neda) in da ima takšne napake. Sem že pri 16 let starem avtu kar picajzlast, pri novem bi pa zgubil živce ker če bi odštel 20.000 evrov, pričakujem da bo avto tipi topi in brez kakršnihkoli napak. Poporodne težave in ostala nakladanja me kot kupca ne zanimajo, so imeli dovolj časa za razvoj in bi lahko to takrat odpravili, ne pa da mi prodajo polizdelek kot je to vse bolj in bolj v modi. Ne rečem, se lahko zgodijo malenkosti, ne pa da avto rjavi in da voda teče v notranjost in da niti ne omenjam da imajo motorji resne težave. To je čisto norčevanje iz kupcev kateri pokupijo vse samo da je prava značka na haubi.
Zato pa imam raje starejše avte, kjer je za pričakovat da bo kaj za popravit, ne pa da imaš resne težave z novim.

Teme o vpoklicih niti ne spremljam, sem pa že opazil da pišejo eni in isti ki naletijo na te novice in ne dejanski lastniki.
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9985
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Re: Kia Cee'd napake

Napisal/-a esem So jan 02, 2016 12:36 am

DePalmo je napisal/-a:...Teme o vpoklicih niti ne spremljam, sem pa že opazil da pišejo eni in isti ki naletijo na te novice in ne dejanski lastniki.

Namen teme je bil:
1. zanimivost
2. vpogled v stanje vpoklicev (zanesljivost), bolj po znamkah
3. predvsem to - da bi nekateri opazili, da je morda tudi njihov avto na tapeti

In za to zadnje - res bi bilo lepo, da bi tudi uporabniki opozarjali na "domače" vpoklice oz podajali izkušnje, a žal prisiliti ne moremo nikogar.
 
Uporabniški avatar
DePalmo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2388
Pridružen: Ne sep 25, 2011 1:42 pm
Kraj: okolica Grosuplja

Re: Kia Cee'd napake

Napisal/-a DePalmo So jan 02, 2016 12:04 pm

Fajn bi bilo :) Bi bila tema precej bolj polna.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov