Energetik81 je napisal/-a:Če ti belo kadi, ti pušča hladilna tekočina v valje, verjetno imaš problem z dihtungo od glave.
Ne pa kondenz v tanku. Aditivi nimajo smisla. Bencin v tanku se stalno meša in če bi že bilo kaj kondenza, ga bencinska pumpa sproti potegne in se nič ne nabira v tanku.
_YUGO-GVX_ je napisal/-a:ti bi z aditivom naredil, da bi voda gorela?al da izgine?
esem je napisal/-a:Vprašanje, koliko kadi (belo). Če je suho vreme (majhna vlažnost v zraku) in ti precej kadi tudi pri ogretem motorju, je gotovo problem.
Kadi pa belo vsem na začetku, pa ne zaradi kondenza v rezervoarju, ampak zaradi kondenza v izpušnem sistemu in zaradi vroče pare (kot posledice gorenja goriva), ki gre iz izpuha (v mrzlem vremenu).
Glede aditivov je bilo že precej govora (išči! išči!), med drugim tudi to, da če so aditivi res učinkoviti, ti lahko snamejo vso rjo, garež ipd in jo za bašejo v injektorje. Ni nujno, je pa možno. Če nimaš problemov, raje pusti.
Če ti gre voda v motor, ni dobro, kot tudi ni, da gre tudi obratno in če hladilni sistem ni ravno OK, ti lahko zakuha.
maniaxxx je napisal/-a:Punci so za pugija 207 z 1.4 vti motorjem že na servisu priporočili redno vlivanje aditiva zaradi slabše kvalitete bencina pri nas..tanka pa 90% 100, ostalo so pa rekli da včasih naj tanka 95
Mgajvr je napisal/-a:za začetek je najceneje menjat filter goriva, pa vliješ kake pol litra čistega alkohola v tank, da ti vodo odstrani. (alko nase veže vodo in se meša z bencinom)
tristan01 je napisal/-a:maniaxxx je napisal/-a:Punci so za pugija 207 z 1.4 vti motorjem že na servisu priporočili redno vlivanje aditiva zaradi slabše kvalitete bencina pri nas..tanka pa 90% 100, ostalo so pa rekli da včasih naj tanka 95
To je navaden nateg s strani servisa, da bi dobro prodali nekaj litov aditivov. Gorivo po vsej EU in okliških državah ustreza istim standardom. In tem standardom so prilagojeni tudi vsi avtomobili ki se na našem trgu prodajajo. Če serviser vajinega Peugeta še vedno živi v letu 1980 in meni, da pri nas prodajajo gorivo po JUS standardu, preko meje pa po DIN... Potem je čas da zamenjata serviserja.
Tudi tankanje 100 oktanskega goriva pri nenavitem atmosfercu je zgolj potrata denarja. V navodilih proizvajalca jasno zapisano kakšne so minimalne zahteve za gorivo in te dosega že 95 oktansko.
Pa še avtorju te teme: če je rezervoar nepoškodovan in če čep za dolivanje goriva tesni v rezervoarju ne more biti toliko vode, da bi prihajalo do belega dima. Kot so pred mano že povedali: vzrok je v kondenzu ki nastane v izpušni cevi in nizkih temperaturah.
Drugi vzrok je lahko slabo tesnilo glave, počena glava ali blok motorja. V tem primeru v zgorevalni prostor prihaja voda iz hladilnega sistema. Da se to dogaja se opazi po padanju nivoja hladilne tekočine. Pa še v tem primeru je pred razdiranjem motorja pametno preveriti gumijaste cevi med blokom in hladilnikom, saj je verjetnost puščanja tam bistveno večja kot zaradi tesnila glave ali počene glave/bloka.
Lp Tristan01
tristan01 je napisal/-a:maniaxxx je napisal/-a:Punci so za pugija 207 z 1.4 vti motorjem že na servisu priporočili redno vlivanje aditiva zaradi slabše kvalitete bencina pri nas..tanka pa 90% 100, ostalo so pa rekli da včasih naj tanka 95
To je navaden nateg s strani servisa, da bi dobro prodali nekaj litov aditivov. Gorivo po vsej EU in okliških državah ustreza istim standardom. In tem standardom so prilagojeni tudi vsi avtomobili ki se na našem trgu prodajajo. Če serviser vajinega Peugeta še vedno živi v letu 1980 in meni, da pri nas prodajajo gorivo po JUS standardu, preko meje pa po DIN... Potem je čas da zamenjata serviserja.
Tudi tankanje 100 oktanskega goriva pri nenavitem atmosfercu je zgolj potrata denarja. V navodilih proizvajalca jasno zapisano kakšne so minimalne zahteve za gorivo in te dosega že 95 oktansko.
Pa še avtorju te teme: če je rezervoar nepoškodovan in če čep za dolivanje goriva tesni v rezervoarju ne more biti toliko vode, da bi prihajalo do belega dima. Kot so pred mano že povedali: vzrok je v kondenzu ki nastane v izpušni cevi in nizkih temperaturah.
Drugi vzrok je lahko slabo tesnilo glave, počena glava ali blok motorja. V tem primeru v zgorevalni prostor prihaja voda iz hladilnega sistema. Da se to dogaja se opazi po padanju nivoja hladilne tekočine. Pa še v tem primeru je pred razdiranjem motorja pametno preveriti gumijaste cevi med blokom in hladilnikom, saj je verjetnost puščanja tam bistveno večja kot zaradi tesnila glave ali počene glave/bloka.
Lp Tristan01
tristan01 je napisal/-a:Tudi tankanje 100 oktanskega goriva pri nenavitem atmosfercu je zgolj potrata denarja.
Da nisi ravno ti brcnil v temo. Od kje ti podatki, da naj bi bil 100oktanc bolj čist? Vsi bencini morajo zadostiti standardu za čistost, ki grem stavit da je enak za 95 in 100.sašo5 je napisal/-a:tristan01 je napisal/-a:Tudi tankanje 100 oktanskega goriva pri nenavitem atmosfercu je zgolj potrata denarja.
vedno napišeš pameten post, dober nasvet daš ipd. samo tukaj si pa direkt brcnil v temo.....pa še "potrata" denarja mislim![]()
![]()
še en maciato na tank ne prišparaš s 95 naspram 100...
- lahko bi pa vedel (oz. ni možno, da ne bi vedel) da je "stotka" popolnoma brez žvepla (ubijalec sistemov za vbrizg, včasih 20-30 let nazaj na takratnih motorjih je malo "mazal" sedeže ventilov - ena pozitivna lastnost naspram 99 slabih) "stotka" je popolnoma "čista" zadeva (se vidi ko na šteli pogledaš šalčko (95 je motna)) + da današnji avti popolnoma prilagodijo predvžig glede na kvaliteto bencina, katalizator je praktično "večen"... in še je prednosti.....sedaj se pa zopet vrnimo na tisto "potrato" denarja, ki v resnici ni potrata, ampak prihranek, ker boljšega bencina avto za nijanso manj porabi...
Energetik81 je napisal/-a:Od kje ti podatki, da naj bi bil 100oktanc bolj čist?
sašo5 je napisal/-a:tristan01 je napisal/-a:Tudi tankanje 100 oktanskega goriva pri nenavitem atmosfercu je zgolj potrata denarja.
vedno napišeš pameten post, dober nasvet daš ipd. samo tukaj si pa direkt brcnil v temo.....pa še "potrata" denarja mislim![]()
![]()
še en macchiato na tank ne prišparaš s 95 naspram 100...
- lahko bi pa vedel (oz. ni možno, da ne bi vedel) da je "stotka" popolnoma brez žvepla (ubijalec sistemov za vbrizg, včasih 20-30 let nazaj na takratnih motorjih je malo "mazal" sedeže ventilov - ena pozitivna lastnost naspram 99 slabih) "stotka" je popolnoma "čista" zadeva (se vidi ko na šteli pogledaš šalčko (95 je motna)) + da današnji avti popolnoma prilagodijo predvžig glede na kvaliteto bencina, katalizator je praktično "večen"... in še je prednosti.....sedaj se pa zopet vrnimo na tisto "potrato" denarja, ki v resnici ni potrata, ampak prihranek, ker boljšega bencina avto za nijanso manj porabi...
PS in ne repliciraj ali drugače komentiraj moje navedbe, razen da poveš, da imam popolnoma prav.....(seveda niti ni potrebno, ker vse to tudi sam veš, zato me tudi čudijo tvoje navedbe...)
Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 5 gostov