Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
miraldinjo
Novinec
 
Prispevkov: 237
Pridružen: Po okt 24, 2011 10:03 am

Opel Vectra B - okvare/popravila by miraldinjo

Napisal/-a miraldinjo Če feb 13, 2014 12:20 pm

Zdravo.

Vem, da je tem že kar nekaj in sem jih tdi pregledal pa bi vseeno vprašal kako je z temi aditivi katere dodaš v rezervoar k bencinu.

Zanima me za mojo staro Vectro b l.1996, če lahko kaj škoduje oz. ali bo kaj boljše? Sumim namreč, da imam od kondenza vodo v rezervoarju katera se je v vseh teh letih nabrala.

Avto namreč kar lepo kadi bel dim, kateri ne smrdi po olju pač pa normalno po izpuhu.

Gledal sem ta aditiv od STPja: http://www.mimovrste.com/artikel/342001 ... vni-sistem

Kaj vi mislite se mi splača to zlivati notri ali ne? Bolj me skrbi, da bo škodovalo kot kaj izboljšalo.

Za ta aditiv od STPja piše, da očisti gorivni sistem je ztem mišljeno tudi injetorje?

Lp
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Aditiv za bencinarja da ali ne?

Napisal/-a Energetik81 Če feb 13, 2014 12:25 pm

Če ti belo kadi, ti pušča hladilna tekočina v valje, verjetno imaš problem z dihtungo od glave.

Ne pa kondenz v tanku. Aditivi nimajo smisla. Bencin v tanku se stalno meša in če bi že bilo kaj kondenza, ga bencinska pumpa sproti potegne in se nič ne nabira v tanku.
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
Uporabniški avatar
_YUGO-GVX_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1583
Pridružen: Po mar 21, 2005 3:20 pm
Kraj: Črnomelj

Re: Aditiv za bencinarja da ali ne?

Napisal/-a _YUGO-GVX_ Če feb 13, 2014 9:12 pm

ti bi z aditivom naredil, da bi voda gorela? :DDD al da izgine?
litr bencina, litr olja ;)
 
Uporabniški avatar
miraldinjo
Novinec
 
Prispevkov: 237
Pridružen: Po okt 24, 2011 10:03 am

Re: Aditiv za bencinarja da ali ne?

Napisal/-a miraldinjo So feb 15, 2014 1:46 pm

Energetik81 je napisal/-a:Če ti belo kadi, ti pušča hladilna tekočina v valje, verjetno imaš problem z dihtungo od glave.

Ne pa kondenz v tanku. Aditivi nimajo smisla. Bencin v tanku se stalno meša in če bi že bilo kaj kondenza, ga bencinska pumpa sproti potegne in se nič ne nabira v tanku.



Res? Kako se pa to preveri, če hladilna tekočina pušča v valje?

Mehankar mi je rekel, da je to kajenje normalno in, da se bo samo umirilo. Pač, da to zaradi kondenza v rezervoarju in ker je zima :|

Je to slabo za motor, če res pušča hl.tekočina v valje?
 
Uporabniški avatar
miraldinjo
Novinec
 
Prispevkov: 237
Pridružen: Po okt 24, 2011 10:03 am

Re: Aditiv za bencinarja da ali ne?

Napisal/-a miraldinjo So feb 15, 2014 1:48 pm

_YUGO-GVX_ je napisal/-a:ti bi z aditivom naredil, da bi voda gorela? :DDD al da izgine?



Hja nevem pač mal sem logično sklepu, da če čisti rezervoar bo tudi vodo vn zmetalo :D

Za čiščenje injectorjev pa nemore škodit, če zlijem aditiv v rezervoar.
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: Aditiv za bencinarja da ali ne?

Napisal/-a pskoda So feb 15, 2014 1:55 pm

Nič ne bo škodilo če boš vlil aditiv in tudi nobene razlike ne boš občutil. Glede belga dima če je avto v zimskih časih mrzel bo vsak kadil, če pa kadi ko je ogret potem je zelo rado, da ti pušča dihtnga
Lp
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Re: Aditiv za bencinarja da ali ne?

Napisal/-a esem So feb 15, 2014 2:07 pm

Vprašanje, koliko kadi (belo). Če je suho vreme (majhna vlažnost v zraku) in ti precej kadi tudi pri ogretem motorju, je gotovo problem.

Kadi pa belo vsem na začetku, pa ne zaradi kondenza v rezervoarju, ampak zaradi kondenza v izpušnem sistemu in zaradi vroče pare (kot posledice gorenja goriva), ki gre iz izpuha (v mrzlem vremenu).

Glede aditivov je bilo že precej govora (išči! išči!), med drugim tudi to, da če so aditivi res učinkoviti, ti lahko snamejo vso rjo, garež ipd in jo za bašejo v injektorje. Ni nujno, je pa možno. Če nimaš problemov, raje pusti.

Če ti gre voda v motor, ni dobro, kot tudi ni, da gre tudi obratno in če hladilni sistem ni ravno OK, ti lahko zakuha.
 
Uporabniški avatar
215709
Novinec
 
Prispevkov: 154
Pridružen: Ne avg 08, 2010 4:44 pm

Re: Aditiv za bencinarja da ali ne?

Napisal/-a 215709 So feb 15, 2014 2:18 pm

me sumiš na kondenz v rezorvarju ukrad ženi aceton pa ga zlij notr pa bo stvar rešena, ker tile aditivi so čiz brez veze pa še cenejš boš cez prišel hah ;)
Slika
 
Uporabniški avatar
miraldinjo
Novinec
 
Prispevkov: 237
Pridružen: Po okt 24, 2011 10:03 am

Re: Aditiv za bencinarja da ali ne?

Napisal/-a miraldinjo So feb 15, 2014 2:31 pm

esem je napisal/-a:Vprašanje, koliko kadi (belo). Če je suho vreme (majhna vlažnost v zraku) in ti precej kadi tudi pri ogretem motorju, je gotovo problem.

Kadi pa belo vsem na začetku, pa ne zaradi kondenza v rezervoarju, ampak zaradi kondenza v izpušnem sistemu in zaradi vroče pare (kot posledice gorenja goriva), ki gre iz izpuha (v mrzlem vremenu).

Glede aditivov je bilo že precej govora (išči! išči!), med drugim tudi to, da če so aditivi res učinkoviti, ti lahko snamejo vso rjo, garež ipd in jo za bašejo v injektorje. Ni nujno, je pa možno. Če nimaš problemov, raje pusti.

Če ti gre voda v motor, ni dobro, kot tudi ni, da gre tudi obratno in če hladilni sistem ni ravno OK, ti lahko zakuha.


Najbolj kadi pri hladnem motorju. Je pa res, da mi trenutno ne dela števec za temperaturo motorja. Verjetno ima ta termostat kakšne veze z tem dimom ali pač ne?

Danes bom zamenjal termostat pa bom potem videl kakšno bo stanje.

Lp
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3154
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Aditiv za bencinarja da ali ne?

Napisal/-a joztom So feb 15, 2014 8:05 pm

Aditiv za bencin je v osnovi denaturizirani alkohol. Ta se meša v vseh razmerjih z vodo (vsak kelnar to ve) in tako se voda v tanku pomeša z bencinom, da izgine. Alkohol je po kemični sestavi (pH) kislina in raztaplja apnenečeve obloge v in na dizah. To naj bi nekako čistilo dize. Boljši je pa ultrazvok.
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Re: Aditiv za bencinarja da ali ne?

Napisal/-a maniaxxx So feb 15, 2014 8:12 pm

Punci so za pugija 207 z 1.4 vti motorjem že na servisu priporočili redno vlivanje aditiva zaradi slabše kvalitete bencina pri nas :roll: ..tanka pa 90% 100, ostalo so pa rekli da včasih naj tanka 95 :?:
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Re: Aditiv za bencinarja da ali ne?

Napisal/-a tristan01 Ne feb 16, 2014 8:29 pm

maniaxxx je napisal/-a:Punci so za pugija 207 z 1.4 vti motorjem že na servisu priporočili redno vlivanje aditiva zaradi slabše kvalitete bencina pri nas :roll: ..tanka pa 90% 100, ostalo so pa rekli da včasih naj tanka 95 :?:


To je navaden nateg s strani servisa, da bi dobro prodali nekaj litov aditivov. Gorivo po vsej EU in okliških državah ustreza istim standardom. In tem standardom so prilagojeni tudi vsi avtomobili ki se na našem trgu prodajajo. Če serviser vajinega Peugeta še vedno živi v letu 1980 in meni, da pri nas prodajajo gorivo po JUS standardu, preko meje pa po DIN... Potem je čas da zamenjata serviserja.

Tudi tankanje 100 oktanskega goriva pri nenavitem atmosfercu je zgolj potrata denarja. V navodilih proizvajalca jasno zapisano kakšne so minimalne zahteve za gorivo in te dosega že 95 oktansko.

Pa še avtorju te teme: če je rezervoar nepoškodovan in če čep za dolivanje goriva tesni v rezervoarju ne more biti toliko vode, da bi prihajalo do belega dima. Kot so pred mano že povedali: vzrok je v kondenzu ki nastane v izpušni cevi in nizkih temperaturah.

Drugi vzrok je lahko slabo tesnilo glave, počena glava ali blok motorja. V tem primeru v zgorevalni prostor prihaja voda iz hladilnega sistema. Da se to dogaja se opazi po padanju nivoja hladilne tekočine. Pa še v tem primeru je pred razdiranjem motorja pametno preveriti gumijaste cevi med blokom in hladilnikom, saj je verjetnost puščanja tam bistveno večja kot zaradi tesnila glave ali počene glave/bloka.

Lp Tristan01
Iskalec resnice in modrosti. Lahko si videl svojo prihodnost. Ostali so te dojemali kot idealista, ki jim sveti pot do lepše prihodnosti.
Naloga, ki si jo prinesel iz prejšnjega življenje:
Dovršitev tvoje naloge s pomočjo starejšim in otrokom. V prejšnje življenje si prišel z namenom pomagati ubogim in nemočnim.
 
Uporabniški avatar
Mgajvr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1359
Pridružen: Ne feb 18, 2007 7:12 pm
Kraj: okolica litije

Re: Aditiv za bencinarja da ali ne?

Napisal/-a Mgajvr Ne feb 16, 2014 9:12 pm

za začetek je najceneje menjat filter goriva, pa vliješ kake pol litra čistega alkohola v tank, da ti vodo odstrani. (alko nase veže vodo in se meša z bencinom) ;)
xXx

Skoda driver

tolk časa sm jo porivou, da je mi je vžgala in ušla...
 
Uporabniški avatar
miraldinjo
Novinec
 
Prispevkov: 237
Pridružen: Po okt 24, 2011 10:03 am

Re: Aditiv za bencinarja da ali ne?

Napisal/-a miraldinjo Če feb 20, 2014 11:58 pm

Mgajvr je napisal/-a:za začetek je najceneje menjat filter goriva, pa vliješ kake pol litra čistega alkohola v tank, da ti vodo odstrani. (alko nase veže vodo in se meša z bencinom) ;)


Filter za gorivo in vbistvu komplet vse filtre sem že menjal ob menjavi olja tako, da to ni bil vzrok.

Sem pa vseeno naliv v 50l beencina aditiv in se je stanje vseeno izboljšalo. Avto manj kadi oz.normalno kadi.

SIcer ne trdim, da je tako prav zaradi aditiva verjetno ima kaj vreme ztem :)
 
Uporabniški avatar
miraldinjo
Novinec
 
Prispevkov: 237
Pridružen: Po okt 24, 2011 10:03 am

Re: Aditiv za bencinarja da ali ne?

Napisal/-a miraldinjo Če feb 20, 2014 11:59 pm

tristan01 je napisal/-a:
maniaxxx je napisal/-a:Punci so za pugija 207 z 1.4 vti motorjem že na servisu priporočili redno vlivanje aditiva zaradi slabše kvalitete bencina pri nas :roll: ..tanka pa 90% 100, ostalo so pa rekli da včasih naj tanka 95 :?:


To je navaden nateg s strani servisa, da bi dobro prodali nekaj litov aditivov. Gorivo po vsej EU in okliških državah ustreza istim standardom. In tem standardom so prilagojeni tudi vsi avtomobili ki se na našem trgu prodajajo. Če serviser vajinega Peugeta še vedno živi v letu 1980 in meni, da pri nas prodajajo gorivo po JUS standardu, preko meje pa po DIN... Potem je čas da zamenjata serviserja.

Tudi tankanje 100 oktanskega goriva pri nenavitem atmosfercu je zgolj potrata denarja. V navodilih proizvajalca jasno zapisano kakšne so minimalne zahteve za gorivo in te dosega že 95 oktansko.

Pa še avtorju te teme: če je rezervoar nepoškodovan in če čep za dolivanje goriva tesni v rezervoarju ne more biti toliko vode, da bi prihajalo do belega dima. Kot so pred mano že povedali: vzrok je v kondenzu ki nastane v izpušni cevi in nizkih temperaturah.

Drugi vzrok je lahko slabo tesnilo glave, počena glava ali blok motorja. V tem primeru v zgorevalni prostor prihaja voda iz hladilnega sistema. Da se to dogaja se opazi po padanju nivoja hladilne tekočine. Pa še v tem primeru je pred razdiranjem motorja pametno preveriti gumijaste cevi med blokom in hladilnikom, saj je verjetnost puščanja tam bistveno večja kot zaradi tesnila glave ali počene glave/bloka.

Lp Tristan01



Ravno zadnjič sem se spraševal, če se splača, da bi začel vedno tankati 100oktanski bencin. Samo se tudi meni zdi, da je to navaden nateg in nebo zaradi tega avto nič manj pil..
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: Aditiv za bencinarja da ali ne?

Napisal/-a lisko Pe feb 21, 2014 7:06 am

tristan01 je napisal/-a:
maniaxxx je napisal/-a:Punci so za pugija 207 z 1.4 vti motorjem že na servisu priporočili redno vlivanje aditiva zaradi slabše kvalitete bencina pri nas :roll: ..tanka pa 90% 100, ostalo so pa rekli da včasih naj tanka 95 :?:


To je navaden nateg s strani servisa, da bi dobro prodali nekaj litov aditivov. Gorivo po vsej EU in okliških državah ustreza istim standardom. In tem standardom so prilagojeni tudi vsi avtomobili ki se na našem trgu prodajajo. Če serviser vajinega Peugeta še vedno živi v letu 1980 in meni, da pri nas prodajajo gorivo po JUS standardu, preko meje pa po DIN... Potem je čas da zamenjata serviserja.

Tudi tankanje 100 oktanskega goriva pri nenavitem atmosfercu je zgolj potrata denarja. V navodilih proizvajalca jasno zapisano kakšne so minimalne zahteve za gorivo in te dosega že 95 oktansko.

Pa še avtorju te teme: če je rezervoar nepoškodovan in če čep za dolivanje goriva tesni v rezervoarju ne more biti toliko vode, da bi prihajalo do belega dima. Kot so pred mano že povedali: vzrok je v kondenzu ki nastane v izpušni cevi in nizkih temperaturah.

Drugi vzrok je lahko slabo tesnilo glave, počena glava ali blok motorja. V tem primeru v zgorevalni prostor prihaja voda iz hladilnega sistema. Da se to dogaja se opazi po padanju nivoja hladilne tekočine. Pa še v tem primeru je pred razdiranjem motorja pametno preveriti gumijaste cevi med blokom in hladilnikom, saj je verjetnost puščanja tam bistveno večja kot zaradi tesnila glave ali počene glave/bloka.

Lp Tristan01


Ni kaj dosti buč v tem....Sodelavec ima 1.6 VTI in se mu je redno prižigala MIL lućka. Potem so mu na servisu podturili ta aditiv....Od takrat dalje lučke več ni že 2 leti....Torej?
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Re: Aditiv za bencinarja da ali ne?

Napisal/-a sašo5 Pe feb 21, 2014 10:29 am

tristan01 je napisal/-a:Tudi tankanje 100 oktanskega goriva pri nenavitem atmosfercu je zgolj potrata denarja.

vedno napišeš pameten post, dober nasvet daš ipd. samo tukaj si pa direkt brcnil v temo.....pa še "potrata" denarja mislim :roll: :roll: :roll: še en macchiato na tank ne prišparaš s 95 naspram 100...
- lahko bi pa vedel (oz. ni možno, da ne bi vedel) da je "stotka" popolnoma brez žvepla (ubijalec sistemov za vbrizg, včasih 20-30 let nazaj na takratnih motorjih je malo "mazal" sedeže ventilov - ena pozitivna lastnost naspram 99 slabih) "stotka" je popolnoma "čista" zadeva (se vidi ko na šteli pogledaš šalčko (95 je motna)) + da današnji avti popolnoma prilagodijo predvžig glede na kvaliteto bencina, katalizator je praktično "večen"... in še je prednosti.....sedaj se pa zopet vrnimo na tisto "potrato" denarja, ki v resnici ni potrata, ampak prihranek, ker boljšega bencina avto za nijanso manj porabi...

PS in ne repliciraj ali drugače komentiraj moje navedbe, razen da poveš, da imam popolnoma prav.....(seveda niti ni potrebno, ker vse to tudi sam veš, zato me tudi čudijo tvoje navedbe...)
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Aditiv za bencinarja da ali ne?

Napisal/-a Energetik81 Pe feb 21, 2014 10:57 am

sašo5 je napisal/-a:
tristan01 je napisal/-a:Tudi tankanje 100 oktanskega goriva pri nenavitem atmosfercu je zgolj potrata denarja.

vedno napišeš pameten post, dober nasvet daš ipd. samo tukaj si pa direkt brcnil v temo.....pa še "potrata" denarja mislim :roll: :roll: :roll: še en maciato na tank ne prišparaš s 95 naspram 100...
- lahko bi pa vedel (oz. ni možno, da ne bi vedel) da je "stotka" popolnoma brez žvepla (ubijalec sistemov za vbrizg, včasih 20-30 let nazaj na takratnih motorjih je malo "mazal" sedeže ventilov - ena pozitivna lastnost naspram 99 slabih) "stotka" je popolnoma "čista" zadeva (se vidi ko na šteli pogledaš šalčko (95 je motna)) + da današnji avti popolnoma prilagodijo predvžig glede na kvaliteto bencina, katalizator je praktično "večen"... in še je prednosti.....sedaj se pa zopet vrnimo na tisto "potrato" denarja, ki v resnici ni potrata, ampak prihranek, ker boljšega bencina avto za nijanso manj porabi...
Da nisi ravno ti brcnil v temo. Od kje ti podatki, da naj bi bil 100oktanc bolj čist? Vsi bencini morajo zadostiti standardu za čistost, ki grem stavit da je enak za 95 in 100.
Predvžig se prilagaja, če je oktansko število manjše od predpisanega za določen avto. Večina pa ima predpisan 95. Torej s 100ko pri takem avtu ne pridobiš ne zgubiš natanko nič.
Tudi izkušnje - že od prepovedi svinca tankamo izključno 95 oktanca (še 2 avta z frgazarjem, ter 4 z MFI), pa nismo niti enkrat pri nobenem od teh avtov imeli problema zaradi bencina, ne glede cukanja, vode, zapacanja, kaj šele odpovedi sistema za vbrizgavanje. Še bencinskih filtrov praktično nismo nikoli menjali, pa so avti delali po 15 let, predn smo jih prodali/oddali.
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Re: Aditiv za bencinarja da ali ne?

Napisal/-a sašo5 So feb 22, 2014 9:17 pm

Energetik81 je napisal/-a:Od kje ti podatki, da naj bi bil 100oktanc bolj čist?


sem napisal...in prvič, ko boš na pumpi(ne glede na kateri) poglej v tiste šalčke ob pištoli, kjer se bencin vidi...če nisi glih 80% slep, bi moral videt razliko med 95 in 100.......če maš dober mobilc, poslikaj
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Re: Aditiv za bencinarja da ali ne?

Napisal/-a tristan01 So feb 22, 2014 10:13 pm

sašo5 je napisal/-a:
tristan01 je napisal/-a:Tudi tankanje 100 oktanskega goriva pri nenavitem atmosfercu je zgolj potrata denarja.

vedno napišeš pameten post, dober nasvet daš ipd. samo tukaj si pa direkt brcnil v temo.....pa še "potrata" denarja mislim :roll: :roll: :roll: še en macchiato na tank ne prišparaš s 95 naspram 100...
- lahko bi pa vedel (oz. ni možno, da ne bi vedel) da je "stotka" popolnoma brez žvepla (ubijalec sistemov za vbrizg, včasih 20-30 let nazaj na takratnih motorjih je malo "mazal" sedeže ventilov - ena pozitivna lastnost naspram 99 slabih) "stotka" je popolnoma "čista" zadeva (se vidi ko na šteli pogledaš šalčko (95 je motna)) + da današnji avti popolnoma prilagodijo predvžig glede na kvaliteto bencina, katalizator je praktično "večen"... in še je prednosti.....sedaj se pa zopet vrnimo na tisto "potrato" denarja, ki v resnici ni potrata, ampak prihranek, ker boljšega bencina avto za nijanso manj porabi...

PS in ne repliciraj ali drugače komentiraj moje navedbe, razen da poveš, da imam popolnoma prav.....(seveda niti ni potrebno, ker vse to tudi sam veš, zato me tudi čudijo tvoje navedbe...)


Sašo tvoja trditev ne bo držala. Pred 30 leti je za mazanje ventilov skrbel svinec. Ki je imel slabo stran, da je zelo strupen. Glede videza goriva. Po standardu mora biti vsak bencin prozoren, lahko pa je zaredi aditivov rahlo obarvan. Sam sem videl že bencine ki so od rahlo do temno zelene barve, včasih celo malce modrikaste barve. Po standardu pa je energetska vrednost za oba bencina enaka. Torej je razlika le v točki samovžiga - vzrok klenkanja.

Lp Tristan01
Iskalec resnice in modrosti. Lahko si videl svojo prihodnost. Ostali so te dojemali kot idealista, ki jim sveti pot do lepše prihodnosti.
Naloga, ki si jo prinesel iz prejšnjega življenje:
Dovršitev tvoje naloge s pomočjo starejšim in otrokom. V prejšnje življenje si prišel z namenom pomagati ubogim in nemočnim.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 5 gostov