Sem pogledal koliko je original tekočina, 1l je malenkost pod 50e in ker imaš star avto, dobiš še popust na delo (mogoče tudi na tekočino, ampak to nebom trdil) če se vlčaniš v Moj Peugeot klub. Ko sem rabil, sem tudi sam iskal ponaredek oz. drugo opcijo, a sem se nato zapeljal do Rodexa, kjer so mi jo natočili. Pri meni je šlo notri 2l, mislim pa da je posoda velika 3l, ampak me ne držat za besedo.
Samo v opozorilo, to naj naredi uradni servis ali kak mehanik ki ve kaj dela! Tekočina je nevarna za zdravje in je baje celo rakotvorna. Torej, ne toči tega sam.
Turbino sem imel prvo do 190.000 km ko sem razbil avto (kupljen s 48.000, skoraj 100% prevrtenimi, turbina je žvižgala ves čas), FAP je bil 2x čiščen, EGR enkrat. S samim motorjem nisem imel problemov edino s FAPom, EGRjem ter z zadnjo premo (obnovljena 2x na Vargalantu, v drugo pod garancijo), ostalo pa redni servisi. Je pa res da svojega nisem nič kaj veliko šparal

Enkrat sem ga, se je EGR zabil, po čiščenju sem ga dnevno tiščal da se to nebi ponovilo.
307 so res imele isto mašino in začuda brez FAPa, ampak se mi zdi že kar malo težji avto in ta motor ne pride toliko do izraza. Za 206 je idealen, imaš skoraj žepno raketo
