Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
Pipita
Novinec
 
Prispevkov: 272
Pridružen: So jan 30, 2010 11:53 am
Kraj: Ljubljana

Passat 2.0 l 2006 tresenje

Napisal/-a Pipita To mar 11, 2014 1:25 pm

Živjo,

imam težavo na omenjenem avtu in sicer avto (motor) čudno potrese, ko se ga ugasne. Kaj bi lahko vzrok? Sicer deluje normalno in ni zaznati nobenih drugih težav. Le ko se ga ugasne, res čudno potrese motor, kot stara zmrzovana skrinja ko neha delovat :D Avto ima 220k km.

LP, S
 
Uporabniški avatar
yashica
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2362
Pridružen: Pe mar 23, 2012 1:45 pm

Re: Passat 2.0 l 2006 tresenje

Napisal/-a yashica To mar 11, 2014 2:58 pm

Je govora o 2.0 tdi-ju :?:

Svetoval bi ti, da pelješ avto na tester. Če splošno ugibam bi rekel, da je loputa zraka na sesalnem kolektorju ostala odprta, ko avto ugasneš ti posledično motor bolje strese kot običajno. V tem primeru motor normalno dela. Druga zgodba je, ko loputa za zrak ostane zaprta, takrat avto zaradi nedotoka zraka ne vžge. Nekaj je zagotov okrog lopute. EGR ventil je spucan? Tega hudiča mirne duše blindiraš.

V glavem je tako, da v primeru nepravilnega delovanja lopute avto grdo ugaša. Pa ne me sedaj za vsako besedo držat.
1992 Fiat Uno 60 SX
1988 Peugeot 205 1.1 GR - Starodobnik
1991 Citroen ZX 1,6i Aura
 
dennisCe
Novinec
 
Prispevkov: 448
Pridružen: Sr okt 16, 2013 9:28 am

Re: Passat 2.0 l 2006 tresenje

Napisal/-a dennisCe To mar 11, 2014 6:42 pm

da avto zatrese je mogoče tudi nosilec motorja.
 
Uporabniški avatar
yashica
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2362
Pridružen: Pe mar 23, 2012 1:45 pm

Re: Passat 2.0 l 2006 tresenje

Napisal/-a yashica To mar 11, 2014 8:34 pm

Če bi bil nosilec motorja bi bile vibracije tudi v drugih pogojih - med vožnjo, prestavljanjem in ne samo pri ugašanju. Je avtor lepo napisal, da potrese le pri ugašanju.
1992 Fiat Uno 60 SX
1988 Peugeot 205 1.1 GR - Starodobnik
1991 Citroen ZX 1,6i Aura
 
iLLy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 84
Pridružen: So mar 03, 2007 11:38 am

Re: Passat 2.0 l 2006 tresenje

Napisal/-a iLLy To mar 11, 2014 8:53 pm

vztrajnik, sklopka... definitivno... prprav cca 1k eur... ;)
sam sm menjal zacel se je pa isto k pr teb... ko sem ugasnil... ce je bmp al pa bmk oznaka motorja... pazi tut na oljni modul... ;)
 
aljo221
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 78
Pridružen: Ne maj 14, 2006 9:05 pm

Re: Passat 2.0 l 2006 tresenje

Napisal/-a aljo221 To mar 11, 2014 10:16 pm

Jaz tudi mislim da je loputa za zrak (dušilna loputa). Meni je tudi tako grdo zatresel ko sem ugasnil avto, sicer gre za Vectro CDTI. Pri meni so loti v elektroniki popokali, ponovno polotal in zdej dela kot šus. Loputo dol pa elektroniko odpret. So zelo mali loti, tko da moraš z lečo pogledat. Pomoje da je pri VW isto.
 
mardy
Novinec
 
Prispevkov: 441
Pridružen: Če avg 11, 2011 9:38 am

Re: Passat 2.0 l 2006 tresenje

Napisal/-a mardy Sr mar 12, 2014 7:39 am

Pozdravljen,

Dušilna loputa, nagaja, ali pa je samo zapacana -> potrebna čiščenja.

Najceneje in najhitreje in to sam, lahko narediš to, da snameš cev iz zračnega filtra, in loputo sam očistiš.

http://www.youtube.com/watch?v=41yFXjibtLY

Sprej za čiščenje lahko kupiš v skoraj vsaki trgovini z avtodeli, stane ~6€. Eni jo v celoti snamejo, kar je tudi pravilno, ampak potem jo je potrebno na novo kalibrirat.

Sam sem naredil tako, da sem jo z tem sprejem našprical (ne preveč da bi vse teklo), potem pa z nežno krpo in vatirano palčko zadevo očistil. Paziš da lopute ne premakneš.

In kaj so bili simptomi pri meni... motor potresaval in nemirno delal, sploh ob vklopu klime, to se je predvsem opazilo ob prostem teku in ko sem avto ugasnil.

Lp!
 
Uporabniški avatar
Pipita
Novinec
 
Prispevkov: 272
Pridružen: So jan 30, 2010 11:53 am
Kraj: Ljubljana

Re: Passat 2.0 l 2006 tresenje

Napisal/-a Pipita Sr mar 12, 2014 8:52 am

Nosilec motorja verjetno res ne more bit, ker bi potem tresel tudi ob drugih situacijah, ne le ob ugašanju motorja. Tester sam, ne pokaže nobene napake, sem pa tudi sam dobil mnenja drugih, da je za tresenje krivo bodisi vztrajnik bodisi ta dušilna loputa. Močno upam, da gre za slednji primer, sicer bo stroškov z vztrajnikom verjetno res cca 500 EUR + delo.

Čez vikend se lotim pregleda te lopute, pa da vidimo.

Pozabil pa sem napisat tudi dejstvo, da ko je avto popolnoma ogret se to tresenje skoraj popolnoma izniči oz. ga sploh ni. Če pa bi recimo vžgal avto in se peljal kako krajšo razdaljo in ga potem ugasnil ( še dokaj hladnega) bi bilo ta "tresljaj" dobro zaznati.
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: Passat 2.0 l 2006 tresenje

Napisal/-a pskoda Sr mar 12, 2014 8:58 am

Dušilna loputa nagaja. Priklopi ga na tester bo 100% pokazal vzrok
Lp
 
hippo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1858
Pridružen: Pe dec 14, 2007 12:43 pm

Re: Passat 2.0 l 2006 tresenje

Napisal/-a hippo Sr mar 12, 2014 9:23 am

iLLy je napisal/-a:vztrajnik, sklopka... definitivno... prprav cca 1k eur... ;)
sam sm menjal zacel se je pa isto k pr teb... ko sem ugasnil... ce je bmp al pa bmk oznaka motorja... pazi tut na oljni modul... ;)

Tolk hudo pa spet ni. Komplet je tam 450-600 eur, odvisno od avta.
 
Uporabniški avatar
ESX
Uporabnik
 
Prispevkov: 834
Pridružen: To mar 08, 2011 11:40 am

Re: Passat 2.0 l 2006 tresenje

Napisal/-a ESX Če mar 13, 2014 1:28 pm

je treba stvar še zamenjat. po meni znanih informacijah, danes noben ne dela več zastonj
 
hippo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1858
Pridružen: Pe dec 14, 2007 12:43 pm

Re: Passat 2.0 l 2006 tresenje

Napisal/-a hippo Če mar 13, 2014 6:16 pm

ESX je napisal/-a:je treba stvar še zamenjat. po meni znanih informacijah, danes noben ne dela več zastonj

Menjava sklopke + vztrajnika je cca 100€.
 
Uporabniški avatar
ESX
Uporabnik
 
Prispevkov: 834
Pridružen: To mar 08, 2011 11:40 am

Re: Passat 2.0 l 2006 tresenje

Napisal/-a ESX Če mar 13, 2014 8:32 pm

odvisno kje
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3154
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Passat 2.0 l 2006 tresenje

Napisal/-a joztom Če mar 13, 2014 10:21 pm

Ene štiri ure dela je pa vseeno, pa premo razkajlat, pa motor obesit, pa nosilci, pa menjalnik stran, demontaža, čiščenje, pa vse po pravilih s kiloključem nazaj, odzračevanje sistema sklopke, še kakšno lepljenje tesnila polosi. Če dobro delaš, se kar zamudiš.
 
Uporabniški avatar
Pipita
Novinec
 
Prispevkov: 272
Pridružen: So jan 30, 2010 11:53 am
Kraj: Ljubljana

Re: Passat 2.0 l 2006 tresenje

Napisal/-a Pipita Ne mar 16, 2014 7:35 am

Torej, po pregledu avta, smo ugotovili, da ni težava na loputi, temveč dejansko potrese vztrajnik. Krasno. :shock: Bojda sicer še ni nič kritičnega a bom počasi začel iskati nadomestni material. In večno vprašanje: Kaj priporočate? Sam se sicer ne spoznam najbolje na to področje ampak sta mi že dva kolega omenila firmo Sachs in LUK. Predvidevam, da sta dovolj kvalitetni oz. ali obstaja še kaj boljšega. Original je itak verjetno vratolomna cena.
 
hippo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1858
Pridružen: Pe dec 14, 2007 12:43 pm

Re: Passat 2.0 l 2006 tresenje

Napisal/-a hippo Po mar 17, 2014 2:08 pm

Sachs naj bi bil načeloma boljši od Luka.
Valeotov enomasni komplet gre sicer gor, ampak na lastno odgovornost, ker ponavadi preveč potresava v prostem teku in lahko se pojavi cukanje pri speljevanju.
Cene sem ti pa napisal na zs.
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: Passat 2.0 l 2006 tresenje

Napisal/-a ~toMmy~ Po mar 17, 2014 9:09 pm

Kako je pa z informacijami iz "seminarjev" ene od teh firm, da naj bi si marsikaj izmenjavali med sabo, ker ne delajo vsi vsega?
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
Pipita
Novinec
 
Prispevkov: 272
Pridružen: So jan 30, 2010 11:53 am
Kraj: Ljubljana

Re: Passat 2.0 l 2006 tresenje

Napisal/-a Pipita To okt 28, 2014 2:12 pm

Živjo,

sedaj pride na vrsto menjava sklopke in vztrajnika. Imam ponudbo 500 EUR za Sachs in cca 600 EUR za LUK+delo cca 100-120 EUR. Kakšne so izkušnje, če primerjamo le ti dve firmi? Eden od predhodnikov je napisal, da je Sachs verjetno boljša in glede na ceno celo najbolj logična opcija.

Zanima me tudi kako je potem s samim pedalom sklopke. Sam namreč ne maram, da bi sklopka prijemala preveč na koncu. Oz. raje imam, da prime čim bolj na začetku, tako kot sedaj, ko je gor še original. Ali to sploh igra kaj vloge katero sklopko bi namestil na avto. Verjetno obe prijemata podobno kot original ali se motim? Ali ima tu kdo kaj izkušenj?
 
Uporabniški avatar
Jaka156
Novinec
 
Prispevkov: 354
Pridružen: To jan 09, 2007 7:12 pm
 
Uporabniški avatar
Pipita
Novinec
 
Prispevkov: 272
Pridružen: So jan 30, 2010 11:53 am
Kraj: Ljubljana

Re: Passat 2.0 l 2006 tresenje

Napisal/-a Pipita To okt 28, 2014 3:51 pm

Kaj pa sama kvaliteta SACHS vs LUK?
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 13 gostov