lisko je napisal/-a:Ve kdo kje ima ta hudič kak ventil ali kaj za izpust hladilne? ali morm enostavno zrezat tisto smotano objemko na spodnjem delu kilerja in spustit pri cevi?
dampop je napisal/-a:lisko je napisal/-a:Ve kdo kje ima ta hudič kak ventil ali kaj za izpust hladilne? ali morm enostavno zrezat tisto smotano objemko na spodnjem delu kilerja in spustit pri cevi?
Prejšnji 1.4 nima ventila, na spodnjem delu kilerja moraš sneti cev, ne vem kako je s K7J. Drugače pa je 600--700 evrov po moje zmaga za vse to, meni je pooblaščenec za sam veliki servis naračunal precej več.
Daedalus je napisal/-a:Čak, a nisi ti nek mehanik, ki je razstavil že vse od kremenčko-mobila do space-shuttla? Boš ja sam menjal to tesnilo...
lisko je napisal/-a:Daedalus je napisal/-a:Čak, a nisi ti nek mehanik, ki je razstavil že vse od kremenčko-mobila do space-shuttla? Boš ja sam menjal to tesnilo...
Mine te počas.... Zato tud sedaj bencinar. Polega tega je tole 16 ventilc in ima natrpano tam skupaj u pm....pa še elektronike za v glavo metat... Nisem pa lih nežen in razni senzorčki kr letijo, ko jih samo pogledam![]()
Poleg tega pa, koliko pride materijal za velik servis? 400 eur? pa spet razkopan avto 14 dni....pa ta kluč pa oni kluč....Daš neki poleg pa pelješ.
joztom je napisal/-a:Če je mišljena ona tazelena original objemka, se jo sname s specialnimi kleščami na zajlo, Ebay poceni. Drugače pa gripcange.
Servisni paketi so za delo, ne za material, torej nas nategujejo. Dihtunga za glavo, poravnava, da je brez lis, pa vsi jermeni seveda, bi koštalo cca 250€, pa še cca 150€ za delo specialista. To je to. Če nimate v MB se javi.
dampop je napisal/-a:No, jaz sem ravno kupil robo za veliki servis clia 1.4, sicer 8V, se pravi mal cenej - že SKF-ova garnitura z jermenom, šponarjem in vodno pumpo je 110 evrov, šponar za mikro jermen INA je 75 evrov in mikro jermen 20 evrov. Plus vse ostalo. Tako da teh 600 evrov je res ugodno, pa še garancijo maš. Meni so v SG na pooblaščencu za veliki servis z originalnimi deli napravli predračun za 850 evrov, z OEM deli pa 650.Tako da pomoje nimaš kaj razmišljat. In pri cliotu je res tako nametano skupaj, da je res zajebano menjat vse -- je tako ozko, da morš mašino dvignit, da lahko vodno pumpo ven potegneš sploh. Se pa da tista objemka kar s kleščami dol in potem nazaj gor, ti ne bo treba rezat je.
Fan je napisal/-a:Pozdravljeni
Ali obstaja možnost, da je ta madež, iz kakšne stare okvare, ki je bila senirana?
Lep pozdrav
lisko je napisal/-a:Lih z original servisa.
Tesnilo glave je kovinsko in s temi motorji glede tega ni nobenih težav. Rekel je da so serivisirali take motorje , ki so imel tud preko 300 tisoč km in nobenih problemov ali z glavo ali s tesnilom.
Olje v hladilno lahko pride preko oljnega hladilnika, ki je v sklopu ohišja termostata, ki pa je plastično. Tam not je tudi eno tesnilo, ki je gumjasto in z leti lahko spusti par kapljic....ali pa če v najhujšem primeru spusti. Ampak takrat bi spuščalo venomer. Tako pa sedaj že en teden ni opazit nikakršnih sledi.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov