torej kadar je avto prižgan vse luči zelu hitro utripajo (kao strobo efekt), zadeva se umiri šele nekje pri 2500 - 3000 obr/min
pa ni od muske, je isto če je ugasnjena
Mi je enkrat pr Fiat Tipu (1.6 IE) precvikalo maso odspredi pr motorju in je zajebalo ECU in pumpa ni znala več dovajat goriva. Sm ostal nekje na avtocestu ku en b****r ob 6h zjutro na -5 stopinj.
Popolnoma enak problem mam jaz. PA ni masa pa nč od kablov.Stem da tud pri včjih obratih se stvar ne umiri ampak pač utripa hitreje. Sam pa sumim alternator oz. ščetke na njemu. TKo da enkrat bom to vse skupi razdrl pa videl če je to to vsekakor pa je povezano z alternatorjem če masa ni kriva.
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P )
gre_up je napisal/-a:torej kadar je avto prižgan vse luči zelu hitro utripajo (kao strobo efekt), zadeva se umiri šele nekje pri 2500 - 3000 obr/min pa ni od muske, je isto če je ugasnjena
LP G
Eni lučka - tuning mojstri bi dal bajne vsote dnarja da jim to dela
Torej regler mam jaz hin
Sam dokle bojo luči utripale....... se sploh nem sekiru:) pol ko pa se bo prižgala lučka za alternator pol pa........... :P ops:
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P )
Nebivedu, si se mal zmotu U petko bencinarko 1.1 pa 1.4 paše regler od jugiča not Za te cene pa vsi vemo mene je prišu regler za bencinarko (od jugiča seveda) 1400 sit
Zdej tle za dizla pa ne vem ker ma bolj močn alternator in mislim da bo treba kr po original reglerju povprašat ja........ to pa zna bit kr krepko več kot pa regler za jugiča ops:
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P )