Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
BOKI81
Novinec
 
Prispevkov: 302
Pridružen: Sr apr 30, 2008 7:33 am
Kraj: Ljubljana

MB R320 CDI

Napisal/-a BOKI81 Pe maj 16, 2014 4:33 pm

Zdravo

Prvič si lastim MB in me že na začetku spravlja v slabo voljo :)

Mogoče kdo ve kaj bi bilo lahko narobe pri MB R320 cdi 4 matic l. 2007. Stvar je sledeča. Sprednji levi konec se mi vsake tok časa spusti (počepne). Ko ga prižgem se normalno dvigne na normalno višino. Avto ne počepne vedno ampak občasno, včasih cel dan ne včasih po 3 na dan še posebej če so kratke fure. Sem pa opazil da mi meče olje na levo platišče in po pregldu sem opazil da olje meče iz majhnega meha z vijakom takoj zraven kolesa. Mogoče kdo ve kaj bi bilo. Avto dela normalno samo mi je to malo moteče do spuščanje in dvigovanje.

Hvala

Lp
 
LukL
Uporabnik
 
Prispevkov: 1075
Pridružen: Po feb 09, 2009 9:21 pm

Re: MB R320 CDI

Napisal/-a LukL Pe maj 16, 2014 6:53 pm

zanič imaš sprednjo blazino... strošek okrog 500€ + delo
 
jaqckoo
Novinec
 
Prispevkov: 172
Pridružen: Ne sep 15, 2013 6:55 pm

Re: MB R320 CDI

Napisal/-a jaqckoo Pe maj 16, 2014 8:11 pm

Koliko je km ,kot si že sam ugotovil sp leva blazina (meh) vzemi dol pa poglej kje je luknja pa probaj zaflikat mogoče bo pomagalo :|
l.p.
Ni važno, samo da gre po vseh štirih .
 
Uporabniški avatar
NoF3ar
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 569
Pridružen: Sr avg 03, 2011 11:10 am
Kraj: Maribor

Re: MB R320 CDI

Napisal/-a NoF3ar Pe maj 16, 2014 9:14 pm

R, ML imajo zračno vzmetenje. Tako da olje ni od tam. Verjetno imaš kakšno manšetno počeno ter je tisto mast. Blazine kadar spuščajo spuščajo hitreje. Velikokrat tiči problem v sami spojki za zrak. Ko odpreš pokrov motorja bos nasel 3 vijake ter na sredici cevko, ki je obkrozena na sliki. V kolikor nespušča tukaj, lahko spušča pri enem izmed spojev na elektromagnetnem ventilu. Vendar nazalost je za to potrebno sneti prednji odbijač. Lahko pa tudi, če imaš male prste probaš če so vse cevke na svojem mestu brez da bi odstranil odbijač. Pravtako pod blatniki uporabljajo regulatorje višine, kateri so iz premehke plastike, ter se na čase tako zvijajo da je lahko avtomobil tudi do 5cm nizji na eni strani. Rešitev so alu ali zelezni "tuning" regulatorji.

Blazina ti lahko spušča, samo če je bila ze krpana, kar pa je zelo teško, saj je narejena iz gume, ter v sredini kevlarja, da prenese obremenitve. V kolikor je resnicno to pa stane popravilo kot ze napisano od 250-750€+ delo. Ni pa to pogojeno z kilometri!

V kolikor je tudi preluknjana blazina, ti avto javlja napako. Compressor cooling down
Priponke
Mercedes-M-Klasse-ML63-AMG-W164-Luftfeder-fuer-Federbein-vorne-Arnott-2005-2011_b2.jpg
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Re: MB R320 CDI

Napisal/-a RedBull™ Pe maj 16, 2014 10:48 pm

Potrebno je pregledati, kje spušča in zakaj spušča,ter potem reševati oz. odpraviti napako.

Bom pa napisal svoje mnenje, kaj bi lahko bilo. Verjetno na vozilu še ni bila nikoli menjana leva vzmetna noga. Ker je le ta še originalna, le to s časoma malce "preriba" tako da tam rahlo začne spuščati. Praviš, da kdaj spusti, kdaj ne. Seveda, odvisno od višine vozila... dokler res po malo pušča, bo blazina puščala samo na določeni višini, drugače ne. In sem 90% prepričan, da je v tvojem primeru tako.

Predhodnik je omenil tudi vzvode za višino, res je, le ti so iz plastike, ampak ni problem v zvijanju le teh, ampak v tem, da ta vzvod z leti zariba v "jabučkih" oz. zglobih tam kjer se premika (zaradi starosti, vremenskih razmer ipd.) to z leti zariba, posledično se vzvod ne premika senzor višine dobi posledično napačne podatke in v končni meri to najslabše vpliva na delovanje kompresorja za air matic. S tem se mu močno zmanjša čas delovne dobe. Vsak dober mehanik bo šel preveriti te vzvode (vozilo ima na vsaki strani enega) in če se vidi, da se ne premika, je najboljša rešitev z novimi.
Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.
 
Uporabniški avatar
ESX
Uporabnik
 
Prispevkov: 834
Pridružen: To mar 08, 2011 11:40 am

Re: MB R320 CDI

Napisal/-a ESX Po maj 19, 2014 2:00 pm

A imaš tipko ABC sport ?
 
BOKI81
Novinec
 
Prispevkov: 302
Pridružen: Sr apr 30, 2008 7:33 am
Kraj: Ljubljana

Re: MB R320 CDI

Napisal/-a BOKI81 Po maj 19, 2014 2:10 pm

ESX je napisal/-a:A imaš tipko ABC sport ?


Ne, kar se vzmetenja tiče sta dve tipki. Ena je za dvigovanje vozila, druga pa za spremembo načina trdote (sport, komfort in automatic)

Lp
 
Uporabniški avatar
ESX
Uporabnik
 
Prispevkov: 834
Pridružen: To mar 08, 2011 11:40 am

Re: MB R320 CDI

Napisal/-a ESX Po maj 19, 2014 2:14 pm

potem imaš tipko, na kateri je narisan amortizer pa puščice dol ?
 
BOKI81
Novinec
 
Prispevkov: 302
Pridružen: Sr apr 30, 2008 7:33 am
Kraj: Ljubljana

Re: MB R320 CDI

Napisal/-a BOKI81 Po maj 19, 2014 2:27 pm

ESX je napisal/-a:potem imaš tipko, na kateri je narisan amortizer pa puščice dol ?

Na desni strani je narisan avto pa puščica narisana gor. Ko pritisnem ta gum se avto dvigne na višino še višjo od normalno vozne

Lp
Priponke
1.jpg
Slika je simbolična
 
Uporabniški avatar
ESX
Uporabnik
 
Prispevkov: 834
Pridružen: To mar 08, 2011 11:40 am

Re: MB R320 CDI

Napisal/-a ESX To maj 20, 2014 8:32 am

to imaš airmatic ja in ne active body control kateri deluje s ponmočjo hidravlike in olja, tako da to olje res ne more biti od tega. malo poglej na vrhu kjer je vpetje blazine tam največkrat spušča..

če ti spušča blazina jo lahko dobiš tukaj, kvalitetnejša od originala

http://www.arnotteurope.com/p-4222-arno ... right.aspx
 
Uporabniški avatar
LaMike
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1585
Pridružen: Po feb 25, 2008 5:59 pm
Kraj: Maribor

Re: MB R320 CDI

Napisal/-a LaMike Sr maj 21, 2014 11:00 pm

BOKI81 je napisal/-a:
ESX je napisal/-a:potem imaš tipko, na kateri je narisan amortizer pa puščice dol ?

Na desni strani je narisan avto pa puščica narisana gor. Ko pritisnem ta gum se avto dvigne na višino še višjo od normalno vozne

Lp


Če imaš možnost izbire višine, izberi najvišji možni nivo in preko noči pusti avto stati. Skoraj staviti upam, da bo stal. Potem pa drugi dan izberi najnižji možni nivo in spet preko noči pusti avto. In bo počepnil... Kot ti je Lukl dal vedeti, zračna blazina pušča. Če pušča preko noči je to prvi pokazatelj, da bo prej ali slej zadeva slabša in menjava je neizogibna (vedno bolj bo puščalo). Če ne boš menjal, bo zaradi prekomernega delovanja skurilo kompresor.

Kar se tiče Arnotta, je pa tako. Najprej so dajali doživljensko garancijo, sedaj je ne dajo več in imajo 2 leti garancije, kot vsi ostali proizvajalci. Če boš malo pobrskal po netu, pa folku tudi po 2-3 letih že puščajo, nekaterim so tudi prej spustile... Tako, da tudi oni niso ravno imuni... Uniči pa jih (vse,ne le dotičnega proizvajalca) staranje materiala in niti ne toliko sama svinjarija itd.

Zadeva pa laufa na cca. 16barih... Flikaj, če ima smisel. ;)
"this is so euro its asian" by Sam B.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 9 gostov