Ta cev če je počena nima nobenega dodatnega vpljiva na motor, kvečjemu bo malo več lufta dobil motor, pa kašen dodaten ropot bo povzročala

. Se jo pa splača menjat, ne flikat, z cajtom bo še bolj preperala.
Optimalni obrati prostega teka so nekje okrog 750 rpm. Ko je avto v prostem teku, probaj malo 'tipniti' po gasu. Sam sem imel primer na R19, vedno pri semaforu sem moral malo po gasu dat, da je padel na optimalno raven obratov, drugače je ostal tudi na 2000 rpm. Mehanik je ta regulator enkrat sčistil, bilo je 1 mesec mir, potem pa se je spet pojavilo. Zato se ti morda splača razmislit o novem regulatorju. Če ti obrati morda nihajo bi znala tudi kaj vžigalna tuljava - 'cinšpula' zafrkavat.
Lokacije regulatorja pa se žal ne spomnim več, mislim pa da je nekje spodaj na desni strani gledano po sliki.
http://www.herkules.si/index.php?productID=28744