
Ja, mogoče je to drobni prah ki se je skozi leta prerinil v olje pod zamaškom kateri serijsko ne opravlja svoje funkcije in so ga nekje vmes tudi redizajnirali zaradi tega.plinaš je napisal/-a:ješ plesniv kruh , salamo , sir ?
no če je odgovor da , potem dolij malo v vodi raztopljene marmelade , da bo plesen bolje uspevala ... a zakaj ? zato ker boš kmalu rabil penicilin, ki se dela iz plesni - ko se boš zaletel ...
a zakaj? ker ti bremze ne bodo prijele ...
a kaj ? ja nič ...samo olje naj ti zamenja mehanik ... no pa rezervoarček naj ti očisti ..TAKOJ!!!!!!!
Ja, na 95tkm(10 tkm nazaj) je "mojster miha" menjal zavorne ploščice tako da možno da je malo "bučnega" noter dal, tako za na vrh pa kako korozijo povzročil ali podobno,Fan je napisal/-a:Pozdravljeni
Potrebna menjava zavorne tekočine ( DOT4 ), čiščenje lončka, ter preverite kaj se je nazadnje nalivalo.
Lep pozdrav
Ja, možno, namreč nivo je bil nad max in skoraj do vrha čepa tako da ko sem ga odprl se je že malo prek zlilo. lpTrijoAdijo je napisal/-a:Če je "mojster miha" menjal ploščice, potem zavorne tekočine sigurno ni dolival. A zakaj? ker je ni imel kam
Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 13 gostov