Če je imel že kdo kak podoben primer in mi zna svetovati se toplo priporočam.
Prvo podatki o vozilu: 1.9 CDTi 110kW prevoženih cca. 170.000 na daljše relacije, zadnje čase vožen samo na AC...
Problem je pa sledeč:
Pri hladnem vžigu se iz motorja sliši nek neenakomeren ropot (kovina na kovino?) in nihanje obratov - vedno, ko zaropota padejo obrati za cca. 50rpm...
Včasih se stvar sama stabilizira čez par sekund včasih pa vztraja kar lep čas... Če pritisnem sklopko ne neha, če ga spravim v obrate za kako sekundo pa kakor kdaj ampak po večini ne pomaga.
Stvar se umiri po prevoženih 10m in se dogaja samo kadar je avto mrzel... Pri toplem ne duha ne sluha o tem (tudi če stoji par ur).
S to težavo se je pojavila še druga in sicer pri "lenem" pospeševanju na AC in sicer iz 2kRPM dalje v 6. prestavi se cel avto trese kot da bi se vozil po makadamu... Tudi tu ne pomaga, če samo pritisnem sklopko. Najlažje ga ujamem tako, da prestavim v 5. in potem nazaj v 6. prestavo... Tudi ta težave ni konstantna in se pojavi le pri prvem podobnem pospeševanju od vžiga.
Na servisu so mi menjali 2 konektorja šob (slaba na testu) - prosti tek je od takrat res lepši, skoraj kot bencinar

Menjal sem tudi naftni filter v katerem smo našli neko rjavo sluz, ki je veselo plavala po njem in takrat je zgledalo, da je težava odpravljena ampak se je zadeva po tem, ko je avto stal 2 dni zopet ponovila...
Od takrat sem skuril 2 tanka OMVja...
Za omeniti je tudi, da mi na AC obrati na števcu podobno nihajo za cca. 50rpm med 1,5 - 2,5kRPM - sam tek motorja je miren brez kolcanja...
Povprečna poraba v času napak ~ 5,5.
V vlažnem in mrzlem okolju deluje dosti lepše dokler se ne segreje na delovno temperaturo...
Kaj bi še lahko preveril preden se spravim v kakšno večjo invensticijo (šobe, vztrajnik?)
LP