Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napaka P0420

Napisal/-a lisko Po jul 28, 2014 2:13 pm

Ma kdo idejo?
Slika
Slika
Slika

OS2 senzor se ne spreminja ne glede na obremenitev....torej bi lahk bil senzor?

Pa kot zanimivost..
Temparatura vode tik predenj se vklop ventilator...
Slika

Pa graf ko se uklop ventilator...

Slika

Motor je renojev 1.4 16V

Če napako pobrišem se pojavi on nasljednjem vžigu nazaj....Ne gori pa nobena lučka
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6582
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Napaka P0420

Napisal/-a Fan Po jul 28, 2014 3:36 pm

Pozdravljeni

Napaka P0420: katalizator, satje ..................... učinkovitost pod mejo
Možne napake: katalizator/satje, poškodovana inštalacija, kisikova sonda za katalizatorjem je spustila dušo
Največkrat je:
- zapacan katalizator / potrebno čiščenje ali odstranitev ali vgradnja univerzalnega katalizatorja
- slab stik na povezavah ( konektorji ) - kisikova sonda 2 / ščistiti pine v konektorju
- počena poškodovana napeljava - kisikova sonda 2 / menjava žice
- kisikova sonda je odpovedala sodelovanje / potrebna menjava

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: Napaka P0420

Napisal/-a lisko Po jul 28, 2014 4:14 pm

So se mi zdeli ti vzroki ja....Zdej glede na to da nekaj meri na tej spondi...pol sklepam da napeljava ni. Katalizator tud nekak ne more bit ker bi potem se vsaj nekaj spreminjalo....Tako da je najverjetneje sonda odpovedala. Ampak glede na to da ne gori nobena lučka in avto čist vredu gre ma sploh kak smisel vrtat v tej smeri?
Poraba pa tudi zdej do pule in nazaj pri vožnji 150 +- 20 ni presegla 7 litrov.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6582
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Napaka P0420

Napisal/-a Fan Po jul 28, 2014 6:18 pm

Pozdravljeni

Osebno bi pustil pri miru, takšno stanje je lahko 5 minut ali pa 10 let.

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: Napaka P0420

Napisal/-a lisko Po jul 28, 2014 7:26 pm

Sam zdej če misli da nima kata ga lahk odstranim....
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Re: Napaka P0420

Napisal/-a čare Po jul 28, 2014 7:56 pm

Je slučajno kje počen avspuh??
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: Napaka P0420

Napisal/-a lisko Po jul 28, 2014 9:58 pm

Nop....nikjer ne piha niti glasn ni.

Pa se nobenmu ne zdi temparatura mal previsoka? Bi moral lih zarad tega ventilator včasih letet na prvi stopnji? Ker namreč prvo stopnjo lahko uklop tudi motorni računalnik...

Če laufa klima...se hladilna nikoli na mestu ne segreje prek 90...
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6582
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Napaka P0420

Napisal/-a Fan Po jul 28, 2014 11:41 pm

Pozdravljeni

Sama temperatura niha med 95 in 105 stopinjami, no v koliko je katalizator slabo prehoden, je nekje normalno, da je temperatura motorja višja. Če nameravate katalizator odstraniti, je potrebno kisikovo sondo 2 predelati, vgraditi jo je potrebno da bo vzporedno z izpuhom - naredi se nastavek v črki L ( vodovodno koleno ) ali pa se na e-bayu nabavi že narejen konektor. V nasprotnem primeru bo gorela opozorilna lučka!

Lep pozdrav

PS

MERITEV LAMBDE

Testiranje s testerjem:

S pregledovanjem in merjenjem odzivnega časa lambda sonde ( kisikova sonda ) lahko vidimo, koliko časa potrebuje signal za prehod iz nizke do visoke napetosti in obratno. Če je ta čas večji od 100ms pri pretkatalizatorski kisikovi sondi, je le ta slaba in primerna za zamenjavo. Pri meritvah dobimo tudi o količini prehodov signala v časovni enoti preko srednje vrednosti 0,45V, kar nam ravno tako govori o delovanju kisikove sonde. Pri merjenju izhodne napetosti kisikovega senzorja se morata največja in najmanjša napetost signala gibati znotraj delovnih omejitev ( 0-1 V - cirkonijeva sonda, 0-5 V titanova sonda ). Tester preverja tudi dolgoročno gibanje signala sonde, ki mora veš čas fluktuirati od 0,1 V do 0,8 V. Če se to ne zgodi vsaj enkrat v dveh sekundah pri normalnih obratovalnih pogojih v daljšem časovnem obdobju, potem dobimo napako zaradi vrednosti napetosti na kisikovi sondi izven delovnih omejitev. Vzrok za to ne tiči vedno v delovanju kisikove sonde, ampak se velikokrat nahaja v delovanju samega motorja. Sonda samo meri rezultate delovanje motorja, medtem ko krmilni sistem ni več zmožen odpravljati napak v krmiljenju goriva in ostalih komponentah za pravilno delovanje.

Merjenje doma v garaži:

Delovanje sonde lahko preverimo z navadnim voltmetrom, ko ugotavljamo vrednosti, ki prihajajo na signalno povezavo med delovanjem vozila. Te vrednosti se morajo gibati od 0,1 do 0,8 V. Merimo na tretjem in četrtem priključku. Na prvem in drugem priključku pa merimo upornost ogrevalnega sistema na sondi, ki se za različna vozila ( tip motorja ) giblje od 3 do 6 OHM in se največkrat poškoduje pri poškodbah telesa kisikove sonde. Preveriti je potrebno tudi napajalno napetost ogrevanja sonde, ki mora biti enak 12V ( prvi in drugi priključek na konektorju ki je na napeljavi vozila ). Naslednji korak je odzivnost sonde pri obremenilnem testu. Tu pohodimo pedal plina dvakrat. pri tem v sistem dovedemo veliko količino goriva in s tem pomanjkanje kisika. Sonda mora takoj skočiti na maksimum in po največ petih sekundah mora preiti v svoje normalno alterrnirajoče delovanje. Pregledamo pa jo lahko tudi fizično - sondo odvijačimo in pregledamo onesnaženost senzorskega dela, stanje električnih povezav in njeno telo.
Velikokrat se zgodi, da je telo sonde poškodovano tako, da je potreben tlak v sondi pretrgan in sonda meri povsem napačne količine kisika. Zadnje čase se pojavlja vse več poškodb merilnih keramičnih konic ( ceneni ponaredki ), ki zaradi pregretosti počijo in skačejo v zaščitnem inox ovoju. Poškodbe nastanejo tudi pri žicah na konektorjih, saj so ti senzorji najbolj toplotno obremenjeni in žične povezave dostikrat zaradi starosti otrdijo in počijo ter na konci prekinejo stik z računalnikom vozila
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: Napaka P0420

Napisal/-a lisko Po jul 28, 2014 11:50 pm

Ampak prva stopnja ventilatorja še kr ne dela... na servisu pravijo, da pač očitno tega nima....zakaj ima pol rele pred upor in vso inštalacijo za to? Med vožnjo pa nikol ne pride temp. višje od 85 stopinj....v klanec s prvo pa še nisem probal..
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6582
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Napaka P0420

Napisal/-a Fan Po jul 28, 2014 11:55 pm

Pozdravljeni

Ta temperatura, ki jo vidite na števcu, je temperatura hladilne tekočine, dejanska temperatura motorja je malo višja. V koliko vas pot zanese v Ljubljano, se oglasite pri meni, bova priklopila vozilo na tester ( Renault Clip ), ter preverila kaj ima živo od povezav na vozilu. Lahko pa se javi kakšen lastnik Clipa v vaši bližini.........................................

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: Napaka P0420

Napisal/-a lisko To jul 29, 2014 3:32 pm

Vem da je temparatura malo višja. To mi je logično. Ampak vseeno to ni nek super duper dirkalnik , ki bi deloval na 120 stopninjah ali več....Če bi bil motor ves alu ali pa gus bi še rekel....tako pa je klasika. Glava alu blok pa gus. In če bilo normalno da se takole segreje bi se segrel med najhujšimi pogoji...a pri vožnji v dolg klanec in v čertrti prestavi pod polnim plinom temp. ne preseže 90 stopinj kar je popolnoma normalno. Poleg tega naj zabiti kat tud naj ne bi imel vpliva na samo temparaturo (vpliv bi lahko imel samo na hitrejšo segrevanje) proti pregretju pa skrbi hladilni sistem, ki more ne glede na okoliščine držaz motor vedno v optimalni temparaturi. In motor je na "posnetkih" bil v prostem teku pa se je takole segrel....kaj če bi bil pod polno obremenitvijo s prvo v klanec s težko prikolico?
Iz tega razloga pa se mu že dosti predenj uklop prva stopnja in potem glede na porast temparature računalnik določi vklop druge. Tukaj pa je čakal do zadnjega....saj ne ve da mu prva stopnja ne dela...
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3154
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Napaka P0420

Napisal/-a joztom Sr jul 30, 2014 10:24 am

Za meritev lambda sonde niso pomembni samo podatki, ampak tudi odzivnost v časovni enoti. Če je preveč lena, je konec, žal.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: Napaka P0420

Napisal/-a lisko Ne dec 21, 2014 12:10 pm

Zanimivosti dalje...Po menjavi pregibne cevi (bila počena) je napaka P0420 izginila.

Pojavila pa se je napaka P0136....kar pomeni prvo sondo....
Kabli in konektorji so pregledani....ma kdo kako idejo? lučka ne gori nobena samo obd doctor zazna to napako. Je pa res da hladen avto hoče malo pocukat pri pospeševanju in po občutko nima prave moči.

Je možno da je shodla?
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
ESX
Uporabnik
 
Prispevkov: 834
Pridružen: To mar 08, 2011 11:40 am

Re: Napaka P0420

Napisal/-a ESX Ne dec 21, 2014 3:03 pm

Essentially the same as P0137, a P0136 code refers to the second oxygen sensor on Bank 1.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov