joztom je napisal/-a:Večina brezveznikov s testerjem samo briše napake in čaka ponovni pojav. Če ti je jasno, kako kaj deluje, ti šele sosledje podatkov pove, kaj je narobe. Primer tega tedna, Citroen C4 Picasso 2.0HDI ni vlekel. Vaški diagnostik je na testerju prebral sledečo napako Garetta (senzor pozicije WasteGate ventila, ki v tej turbini ne dela kurcšlusa ampak premika variabilne lopatice, ne daje podatka). Kje je bila rešitev? Prvo vprašanje, kje dobiti senzor? PSA servisna mreža ponuja samo celo turbino za megadnar (norci). Eni angleži na Ebayu ti ta kos dobavijo za cca 130€ posebej, je že bolje. No in kaj je bilo zares. Gumijasto koleno fi10, ki gre iz električnega stikala vakuma (pogon variabilnih lamel na turbini preko membrane) je bilo počeno. Če ne bi bilo Janeza iz vasi pod Šmarno Goro, bi se najedlo na tej turbini vsaj ene 20 voluharjev. Vrednost popravila 1€ materiala in ena ura proučevanja, potrebno je samo razumevanje podatkov iz testerja, sočasno z znanjem o delovanju turbo polnjenja. Včasih ima človek srečo. Res se pa vrhunsko znanje plača z najmanj milijon napakami, jebeš ti seminarje.
Plačujemo davek, ker smo razvrednotili strokovne poklice. Mehanik-diagnostik je danes nekdo, ki ni mogel do magisterija afriške primerjalne književnosti. Zares zanimivo, glede na število avtomobilov in zahtevne elektronske opreme, ki je vgrajena.
no ja ni to zj glih tko an.ni treba zaničevat mehanike.diagnostike...
ne da se vsake napake vn iz parametrou prebrat pa si lah še tak mojster.
enostavno je live data včasih prepočasen da vidiš razliko.
če ti avto trzne za 1/10 sekunde ne boš videl na parametrih tega,sploh če gre za kašen nadzor stvari ki jih regulira vakum.
ker enostavno nimaš podatka o dejanskem stanju komponente(turbo,egr,swirflap,loputa....) ampak imaš le duty ki ga ecu generira,kaj se pa naprej dogaja pa je čisto druga pesem.
si lepo podal primer....