Sedaj pa problem, da je vse delovalo OK nekje dober teden, nakar se mi je ponovno prižgala lučka za motor napaka katero tester pokaže je spet P0420 (catalyst), se pravi spet hin katalizator ali kako


Kaj mi predlagate



Hvala za pomoč

sašo5 je napisal/-a:kilometri....
čipal je.....
oznaka motorja....
kaj je še menjajo, ker iz 150 niti pod razno z original turbino ne dobimi več kot 190KM....
Pobriši vse napake, naloži original mapo in pelji, nato se bo videlo.....
Fan je napisal/-a:Pozdravljeni
Ali se je samo priklopilo tester, gledalo napake in čakalo čudež ................................ ali je kdo spremljal parametre delovanja in se šele nato odločal o servisiranju/menjavi/popravilu? Ali se je pred menjavo kisikovo sondo izmerilo, mogoče pa je pravilno delovala, vendar s samim motorjem nekaj ne štima. Kako so delani servisi ( olje, čistilci, LMM, dušilna loputa............................... )? Veliko lažje bo sklepati, če podate malo več podatkov.
Lep pozdrav
HONDAsek je napisal/-a:
Servisi so delani redno, zadnji je bil pred 3000KM narejen, vendar ta napaka se mi pojavlja že nekaj časa, ampak sem se ji odločil sedaj priti do dna!
LP
Fan je napisal/-a:Pozdravljeni
Kaj je mišljeno pod redno, olje + oljni čistilec, ali tudi kaj drugega? Koliko km je od menjave zračnega čistilca, čiščenja dušilne lopute ( kalibracuja ) in koliko je star LMM ( znajo na dve leti nagajat ).
Lep pozdrav
abbe je napisal/-a:čip je sigurno krivec za odpoved katalizatorja..(v kolikor je ta res odpovedal)
kar se pa sond tiče je pa brezveze kar kol govort,ker si povedal premalo podatkov in se tko ne da pomagat.
moraš povedat točno kero napako tester vn vrže.
za sondo lah izpiše vsaj 10 napak. pa ponavadi ni nikoli sonda kriva ampak vse drugo,slabe sveče,zabasan filter za gorivo,zabasan filter za zrak,fouš luft,luknja v izpuho pred sondo...počeno tesnilo izpuha pred sondo...
HONDAsek je napisal/-a:Motor je BFB, kot je Fan napisal. Max boost je bil malo manj kot 13psi, ko se je napaka izbrisala. Z prižgano lučko je bil manj kot 10psi, vseeno kateri prestavi, me je pa zmotil podatek, da MAF v tretji, četrti, peti, šesti se ne spremeni skoraj nič, v prvi in drugi pa skoči nekaj čez 100g/s. Sondine vrednosti so nekje do 1V med delovanjem, CO2 kateri gre skozi je normalen (enak tovarniškim podatkom), pa še nekaj mi je zanimivo, zakaj ob pritisku stopalke za plin do konca (polni plin), mi je vedno izpisalo da je na poziciji 86,7%...
Sedaj sem se odločil, da bom nekje probal poizkati enak računalnik in ga probal zamenjati, nato se peljal z avtom z tistim računalnikom pa da vidim, če bo kaj boljše - če je res razlog mapa. Ga ima kdo za posodit za kakih pol urce/urcoVe kdo če bi lahko dal 170HP, samo za probo, da vidim kak se bo avto obnašal, ker nebi zdaj šel nekaj popravlat/menjavat, nakoncu pa spet nebo to krivo.
Ali kaj mi sedaj vi predlagate
LP
Po forumu brska: Google [Bot] in 10 gostov