Napisal/-a TrijoAdijo Po nov 03, 2014 7:17 am
Če ima dva zobata jermena potem je eden za pogon med glavno gredjo in VT pumpo, drugi pa med VT pumpo in odmično gredjo. Mikro jermen pa poganja alternator in vodno pumpo.
Zdej, baje se da dobit kaseta z zobatim jermenom,samo ne pri nas...vsaj jest je še nisem zasledil, ker te dobavitelji v aftermarket štacunah mislijo, da ima motor še vedno samo in le verigo. Vsekakor pa se splača preverit na fordovem servisu, kaj je vgrajeno (preko VIN številke). Vem pa da se da dobit original, mislim pa da stane okoli 200-300€.
Drgač pa kar se tiče ostalih delov: Bugatti vodna pumpa je še nekak najboljši približek originala, španer mikrojermena se menja le po potrebi, rolca mikrojermena pride v škatli od SKF-a, notri pa je FoMoCo izdelek,rolca alternatorja pa se tudi menja le po potrebi, ker itak nobena aftermarket rolca ne bo zdržala tulk kot original. S Contitechovim setom zobatega jermena in španerja pa tut ne boš nič zgrešil.
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.