joztom je napisal/-a:Ali je rdeči gumb za karambol ponovno pritisnjen do konca?
Nikjer v motornem prostoru nisem zasledil rdečega gumba za karambol. Če vam je to kaj bolj poznano bi povprašal za lokacijo tega gumba?
Dodatne informacije so tudi, da je lahko senzor na glavni odmični gredi &%$#;:ĆŽ...... ampak več bom zvedel do Srede, ko bo avto priklopljen na tester.
Ena od opcij je tudi ker je bil avto softwersko nadgrajen na večjo moč, da se je program zbrisal. Vsak mojster ima svoje mnenje.
Tester bo razkril resnico do takrat pa počakat. Danes pa moram na vsak način spustiti vodo iz hladilnega sistema ter naliti koncentrat antifriz.
OFF TOPIC:- naše ceste so katastrofalne še posebej , če voziš avto z nizkim presekom pnevmatik 235/35... če imaš na avtu runflat gume pa še toliko bolj in v kombinaciji z tršim podvozjem. Sedaj so na avtu zimske pnevmatike Pirreli Sotozero res, da so stare 3 leta ampak opravljajo svojo dolžnost dobro.
Ampak recimo, da si izkušen voznik, ki si zaradi oddaljenosti zanimivih dirkališč ne boš privoščit izkoristka avtomobila le 2-3 X na leto. To storiš takrat, ko so ceste praktično prazne in je zaradi razmer na cesti veliko lažje uzreti nasproti prihajajoči avtomobil. Torej na cesto se spraviš ponoči 0300h do 0400h najbolje na Nedeljsko jutro, še dostavnih kombijev za trgovine praktično ni. Avtoceste so tudi prazne zaradi prepovedi vožnje tovornjakov. Po mestih se vrača mladina z raznih žurk in pubov tako, da tam ne boš divjal še posebej ker dokaj hitro izgubiš vozniško ali naletiš na policisko patruljo.
Kot ljubitelj hitrosti si izbereš trase cest, ki so zanimive, prazne z dobrim asfaltom. Predvsem pa je važno, da je mala možnost kakšnega pešca, ki se pijan vrača z gostilne ter čim manjše število stranskih cest, ki se vključujejo na glavno cesto.
Zadnji faktor , ki ostane so torej, ti kot voznik, tehnika (avtomobil, ki ga voziš ter njegovi sklopi ) ter še zadnji faktor katerega me je ponavadi najbolj strah - divjad.
Če že plačujem cestni sklad kot motorist ter avtomobilist ter draga zavarovanja bom na lastni riziko tudi divjal tam kjer smatram, da je varno in smiselno dat duška moški žilici, ki se nahaja v meni.
Srečno.
Mazda DeLux 1968, Škoda L135 l1990, BMW 318IS l1989, Reno R19 1.4 l1991, Opel Vectra 1.6 GTL l1993, Opel Vectra 2.0 Turbo 4X4 l1994, BMW 325 Cupe l1994, Peugeot 406 Break 1.8 SR l1998, Mercedes Benz S420SE l1986, UAZ 469 l1979, VW Passat 2.8 Syncro l1999, Škoda Octavia 1.6TDI DPF G-line l2010, Chervole Cruz 1.6 LZ+ l2011, Volvo C70 2.3 T5 l1998 +++