Mate je napisal/-a:Jaz sem imel pred kratkim tudi "problem z akumulatorjem". Avto je počasi slabše vžigal, kot da se akumulator izrablja, ko nato en dan ni več vžgal. Misleč, da je vsega kriv akumulator, sem ga zamenjal, a avto vseeno ni vžgal. Izkazalo se je, da je bil zelo slab stik akumulatorja na maso karoserije. Morda je tudi pri tebi kaj podobnega?
Nikola_Tesla je napisal/-a:Zanimiv primer ... če bi se akumulator res hitro izpraznil bi se nekje morala sprostiti večja količina energije .... se pravi da se določena zadeva more močno segrevati ... to se pa da ugotoviti.
Lp.
Fan je napisal/-a:Predvsem se bi posvetil pravilnemu delovanju alternatorja - ko se segreje, je lahko diodna plošča v stiku.
Nikola_Tesla je napisal/-a:Diode v alternatorju običajno prebijejo zaradi prenapetostnih špic, ki jih generira zaganjalnik motorja, če se dalj časa odlaša z menjavo iztrošenega akumulatorja.
********************
Če se pokaže ta okvara bi bilo dobro preventivno odklopiti B+ , da se ne zgodi še kakšen požar na vozilu.
Odklopljeni priključek pa izolirati, da ne pride v stik z maso, dokler se zadeva ne popravi.
Lp.
Nikola_Tesla je napisal/-a:Zdravo
"B+" je sponka od debelejšega vodnika na alternatorju (ponavadi M8 vijak) ... verjetno se ta vijak po 22 letih ne bo dal enostavno odviti brez večdnevnega pipsanja z odvijalcem zaradi oksidov in korozije ?
Če bi tam vmes vezali močnejši A-meter bi videli ali alternator polni in ali kaj porablja takoj za tem ko ugasnete vozilo (ogrete diode).
OPOMBA: pred odvijanjem matice na sponki B+ odklopiti kleme, da ne pride do kratkega stika.
Lp.
TrijoAdijo je napisal/-a:Ni mus da je 13,7V premalo. Vsaj še za dva fiata vem, ki filata na 13,8V pa ni bilo nikol problemov. Nekje od 13.5V do 14.5V je normalno.
StajercS je napisal/-a:Prodajalcu reči, naj na svojem avtu zmeri, ali pa idi v trgovino z drugim avtom, pa naj še tam zmeri.
Po forumu brska: Google Adsense [Bot], jure5j in 18 gostov