Napisal/-a peters Ne dec 07, 2014 8:59 pm
Pozdravljeni,
Po poškodbi, udarcu od spredaj v prednje kolo, je bil ob popravilu med ostalim zamenjan volanski drog in roka. Avto ima hidravlični servo.
Opravljena je bila ročna kontrola/optika (kot že v 100 primerih prej) nagiba koles, razdalje med osema in smer obeh prednjih koles z nastavitvijo/nuliranjem volana.
Avto pri pospeševanju oring potegne v desno, pri zaviranju motorja pa seveda kontra. Pred poškodbo se to ni dogajalo, pomeni, da neke zračnosti na podvozju ne morejo biti razlog. V kateri smeri po vaših izkušnjah še lahko iščem napake? Računalniške optike (še) nisem naredil, saj imam slabe izkušnje, saj jim je važno samo, da na ekranu piše 00, realno stanje pa jih ne briga, pa četudi kolesa po tem še bolj "škilijo". Bom pa šel še na to...
Hvala za odgovore