Fan je napisal/-a:Najprej je potrebno preveriti stanje zavor v kolesih! Opisana napaka ni na glavnem zavornem cilindru.
favorites je napisal/-a:Fan je napisal/-a:Najprej je potrebno preveriti stanje zavor v kolesih! Opisana napaka ni na glavnem zavornem cilindru.
Vsaka posebej se je blendiral in probalo.
zlica22 je napisal/-a:favorites je napisal/-a:Fan je napisal/-a:Najprej je potrebno preveriti stanje zavor v kolesih! Opisana napaka ni na glavnem zavornem cilindru.
Vsaka posebej se je blendiral in probalo.
Kako? Ste stisnili cevi?
čare je napisal/-a:Pa kakor jaz vem se pedal pri novejših pogrezne skoraj do tal.Zakaj?'Nimam pojma.
favorites je napisal/-a:Če koga zanima
Crknila je membrana na dobošu posledično je bil prevelik tlak na glavni celinder in je še tam strgalo gumico. Kot posledica vsega je pa začela stopalka popuščat. Ko se je zamenjal prvič glavni celinder je bilo nekej 10-20km v redu, se pravi dokler ni strgalo gumice na glavnem ponovno.
Kako to da se je strgala gumica na dobošu pa ne vem. To je skoraj nemogoče in prvič slišim da bi odpovedal.
abbe je napisal/-a:kaj je doboš?
TrijoAdijo je napisal/-a:abbe je napisal/-a:kaj je doboš?
Resno? Iz Jesenic si, pa ne veš kaj je doboš?:D:D
abbe je napisal/-a:TrijoAdijo je napisal/-a:abbe je napisal/-a:kaj je doboš?
Resno? Iz Jesenic si, pa ne veš kaj je doboš?:D:D
resno ne vem.
ker če je to ojačevalc tm ni tlaka ampak vakum tko da sem zj zmeden kaj je to.
favorites je napisal/-a:Če koga zanima
Crknila je membrana na dobošu posledično je bil prevelik tlak na glavni celinder in je še tam strgalo gumico. Kot posledica vsega je pa začela stopalka popuščat. Ko se je zamenjal prvič glavni celinder je bilo nekej 10-20km v redu, se pravi dokler ni strgalo gumice na glavnem ponovno.
Kako to da se je strgala gumica na dobošu pa ne vem. To je skoraj nemogoče in prvič slišim da bi odpovedal.
Fan je napisal/-a:favorites je napisal/-a:Če koga zanima
Crknila je membrana na dobošu posledično je bil prevelik tlak na glavni celinder in je še tam strgalo gumico. Kot posledica vsega je pa začela stopalka popuščat. Ko se je zamenjal prvič glavni celinder je bilo nekej 10-20km v redu, se pravi dokler ni strgalo gumice na glavnem ponovno.
Kako to da se je strgala gumica na dobošu pa ne vem. To je skoraj nemogoče in prvič slišim da bi odpovedal.
Nič ni zavorni ojačevalec uničil, kakor tudi ni nobenega pritiska v samem ojačevalcu.
http://auto.howstuffworks.com/auto-part ... -brake.htm
Da bo bolj razumljivo kako deluje ojačevalec zavor.
Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 8 gostov