Torej, sem 3. lastnik Clia RN1.2, letnik 95, E7F, 1171cc, 8V, monoinjektor.
Opozorilni znaki:
- 2 meseca nazaj začel zaganjat po vžigu v leru, če je bil hladen. Segret v redu.
- malo kasneje je med hladnim vžigom po 5s v leru začel vedno bolj kašljat nakar je crknil. Če sem speljala oziroma pritisnila na gas je bilo v redu
- dva tedna nazaj vedno bolj piskal med vožnjo (jermenica?) visok, tečen zvok, če sem malo pritisnila na sklopko je nehal, čim sem spustila je piskal. Včasih nehal po parih kilometrih, včasih tudi po 50 km vztrajal. Če sem zapeljala čez luknjo na cesti je ali nehal ali začel, vglavnem tresljaji so vplivali in kuplenga.
- zadnje dni je hladen bil vedno bolj brez moči, če sem pritisnila na gas, je po določenem št. obratov izgubil moč spodnjih prestavah, ko da ne bi pospeševala. In spet ko se je segrel, v redu.
Danes:
Na poti proti domu se ustavim v trgovini, do tam vse v redu. Ko štartam od tam (segret) po vžigu gori luč za akumulator. Bila sem blizu doma (6km) tako da sem nadeljevala pot. Malo pred domom vse lučke signalne lučke crknejo (luči, žmigavci, akimilator), ko zapeljem na dvorišče in ga pustim v leru mi crkne. Pri ponovnem vžigu tudi glasu ni dal več.
Zaenkrat:
- pri poskusih vžiga na kable so zasvetile lučke pri kontaktu, pri vžigu pa je ali 1x zaverglal, ali pa spuščal zvoke kot lesena regla, klopotec
- akumulator smo zamenjali in se polni (2h), pod starim je bila vidna kislina spodaj. Sedaj je vžgal amapk najbrš ni to problem ker se je med vožnjo 100% spraznil
- svečke so v redu, zračni filter nov, jermen je na mestu, več še nismo uspel posegat v stanje
- pravijo da je najverjetneje alternator šu, za kašlanje pa kar sem brala je lahko morje razlogov (filtri, vakuumska cev, tuljave, svečke, akumulator...)
Vsekakor bi prosila za vaše mnenje in nasvete.
Lp!
ps: pa srečno in zdravo, predvsem pa prijetno vožnjo v 2015
