Že v osnovi se je naredila napaka, da se je šlo menjavat vztrajnika, ker to le ni samo tako kot da bi menjal brisalec,al ?
Vem, laiku so besede mehanika svete, ampak tvoja dolžnost, in za denarnico dobro, je, da stvar naštudiraš do te mere, da se vsaj zavedaš težavnosti posega.
...vendar se je res slisalo kot bi nekdo udarjal po plehu Kaj povzroča tak zvok je možnosti mali milijon. Izpuh se je preveril, razne požarne zavese pri motorju, plastika, resonanca ostalih delov motorja in karoserije itd.?
Ok, menjal se je vztrajnik, ker se je pač zdelo temu mojstru, da je to-to. Avto si dobil nazaj, ne dela polovico elektronike + avto trese. Torej nekje je nekaj moralo iti zelo narobe. Sedaj so ti avto "popravili" in še vedno trese.
Zdaj ali tega mojstra tako dolgo gušiš, da ti avto spedena v nulo brez dodatnih stroškov, in spravi v stanje pred servisom, s tem morda še tvegaš da bo še kaj drugega "popravil"

, ali potegneš črto in vzameš takoj avto ven in zahtevaš denar ter iščeš pomoč drugje. Jaz bi zahteval takoj vložen strošek nazaj, avto vzel, in hvala lepa in nasvidenje.
Pri takšnem posegu ni polovičarskega dela, sploh pa ne pri DSG-ju.
Koliko si sploh do zdaj imel stroškov glede te zadeve?