RedBaron je napisal/-a:Zavedam se, da je dobro menjati amortizerje v paru, pa tud glede optike...
V čet. grem na servis in bodo še tam meritve, ampak mi je sprejemni referent povedal, da če je stanje tako, nimajo kaj, da bodo menjali.
nebivedu je napisal/-a:Zamenjaj oba. Pač plačaj drugega, da boš imel oba nova.
Na optiko pa vseno pojdi, da ti bodo tam vsaj preverili, če je uradni servis dobro naredil.
meganer je napisal/-a:Tiguan 2012 zadaj če je kaj bol naložen skoraj "zabije" amortizerje.
Ampak problem je na avtocesto 130-150kmh ... skozi malo pleše levo/desno. Skozi ga moraš popravljati, da gre kolikor toliko naravnost .... moje mnenje je da so amortizerji fuč.
meganer je napisal/-a:Na oko ..... 4 amaortizeri in teoretično še fedri ter delo?
a to lahko greš izven datuma pregleda na tehničnem? Tako da ne daš prometne, ampak samo plačaš uslugo kontrole amortizerjev? In če najdejo da so hin, lahko prav tako izločijo avto iz prometa če jih v 2 dneh ne zamenjaš?Fan je napisal/-a:Lahko, na tistih ploščah, kjer se tehta vozilo pred preverjanjem zavornega učinka, lahko preverijo tudi pravilno delovanje amortizerjev.
optike pa nisem zasledil v nobenem od do sedaj prebranih prispevkjov o amortizerjih - povsod se večinoma govori o tem da se nasloni na vogal avta in ga zazibaj, pa se ne sme zibat, samo jaz sem antitalent za take probe, pa raje grem k stručkotu. Optike na računu ni, se mi pa zdi da je rekel da jo je opravil, in bi mu kar verjel ker drugače ni fušar. Samo zadnji desni amortizer je pa masten že po 7 mescih od vgradnje oz. pribl. 1.500 prevoženih km, torej neka huda kvaliteta zgleda da res niso.Fan je napisal/-a:Vozilo peljite na optiko vozila, mogoče po menjavi ni bila opravljena, zaradi tega, pa lahko vozilo plava med vožnjo.
Po forumu brska: BlackGuard, Renault VG in 26 gostov