mene zanima za Renault twingo l.2003, okoli 145.000 km: nisem opazil da bi bilo pri vožnji kaj narobe, res pa je tudi da so moje relacije po 3,5km naenkrat, torej največ 7 km dnevno. Mehanik me je opozoril da so amortizerji in fedre za zamenjat, ali pa podpisana izjava da me je na to opozoril če grem s ceste da ni on nič kriv.
Vse zamenjano, avto pa na neravninah zaplava kot še nikoli prej. A je možno da je po menjavi amortizerjev in vzmeti slabše kot je bilo prej?
Imam izkušnje kako je bilo z menjavo nosilca motorja, ko je po zamenjavi z novim v kabini tako ropotalo in treslo vse skupaj da je avto bil praktično nevozen. Potem se že ne spomnim več ali je dal starega nazaj, ali pa je nabavil novega druge firme. Mislim da novega druge firme.
Ali je možno da je pri amortizerjih nekaj takega? Da so neke neustrezne firme da vse zgleda na videz novo, avto pa slabše vozen kot s starimi?
Fan je napisal/-a:Lahko, na tistih ploščah, kjer se tehta vozilo pred preverjanjem zavornega učinka, lahko preverijo tudi pravilno delovanje amortizerjev.
a to lahko greš izven datuma pregleda na tehničnem? Tako da ne daš prometne, ampak samo plačaš uslugo kontrole amortizerjev? In če najdejo da so hin, lahko prav tako izločijo avto iz prometa če jih v 2 dneh ne zamenjaš?
Ker s test z vožnjo po neravninah je tako-tako: nekdo bo rekel da avto kar plava, nekdo drug pa da je vse ok. Zato bi raje zadevo sprobal na neki za vse enaki merilni napravi.