Avto je C3 1.4hdi navadni 50kw. Zarad egrja sm moral spucat sesalni kolektor saj je avto komaj dihal se je tolk dreka nabralo pri samo 150kkm na stevcu,zenska vozi jbg


http://www.ebay.co.uk/itm/EGR-blanking- ... 0938099227
abbe je napisal/-a:bom pa tko prašal.
na podlagi česa trdiš da avto gre spodaj bolje če egr blindiraš?
ne napisat mam tak občutek,povej kaj se dogaja da avto spodaj bolje gre.
jst zlo dobr vem kako egr deluje in trdim da avto spodaj ne gre bolje,enako trdim da tut poraba ne bo padla.
trdim seveda da ima tut negativne posledice za motor.sploh pri novejših vozilih..
jeronimo je napisal/-a:Če se blindira EGR treba na motorni elektroniki naštelat da DPF doseže delovno temperaturo drugače.
EGR pomaga pri tem, če gani, se ve kaj sledi. Večina če blindira EGR še DPF da vn, in potem smo na klasičnem dizlu
north je napisal/-a:EGR tudi spušča nazaj ohlajene pline zato tudi zmanšuje tempereaturo v samem cilindru.Mislim da ni glih zdravo kr blindirat saj je to z nekim razlogom vgrajeno... sicer pa vsak sam štima svoj avto...
valvoline je napisal/-a:north je napisal/-a:EGR tudi spušča nazaj ohlajene pline zato tudi zmanšuje tempereaturo v samem cilindru.Mislim da ni glih zdravo kr blindirat saj je to z nekim razlogom vgrajeno... sicer pa vsak sam štima svoj avto...
Hehe, prav nasprotno je, EGR spusca vrocih izpusnih plinov, in se z tem motor hitreje ogreva ku je mrzu. No vglavnem ploscico sem naroco prek ebaya, skoda da prej nisem prebral zasebno sporocilo en uporabnik tle na forumu jih izdeluje. pohvalno v vsakem primeru.
ojnica je napisal/-a:Na vag ga mam blindiranega, od takrat nobenih težav, prej se je zadeva po čiščenju zapacala in ni avto mel moči pa če se je*eš.
Energetik81 je napisal/-a:ojnica je napisal/-a:Na vag ga mam blindiranega, od takrat nobenih težav, prej se je zadeva po čiščenju zapacala in ni avto mel moči pa če se je*eš.
In kakšna je razlika če je sam zapacan ali pa če ga ti "zapacaš" z blendo?![]()
Še enkrat - če nimate sredstev za vdrževanje sodobnega dizla in menjavo/čiščenje EGR, DPF si nabavte NA bencinarja. EGR in DPF sta tam z razlogom.
Ne pa da potem gledam pred sabo čipane dizle z odstranjenim DPF, ki smradijo in spuščajo dimne zavese.
valvoline je napisal/-a:Energetik81 je napisal/-a:ojnica je napisal/-a:Na vag ga mam blindiranega, od takrat nobenih težav, prej se je zadeva po čiščenju zapacala in ni avto mel moči pa če se je*eš.
In kakšna je razlika če je sam zapacan ali pa če ga ti "zapacaš" z blendo?![]()
Še enkrat - če nimate sredstev za vdrževanje sodobnega dizla in menjavo/čiščenje EGR, DPF si nabavte NA bencinarja. EGR in DPF sta tam z razlogom.
Ne pa da potem gledam pred sabo čipane dizle z odstranjenim DPF, ki smradijo in spuščajo dimne zavese.
Ce bi bilo po tvojem bi vsaj 90% dizlov na cesti za odpad, oz vse kar ima prevozenih vec k 50.000km. Pri 100.000km prevozenih katerkol dizel ne bo izpolnjeval euro1 normativ, pa lahko vlivas najdrazje olje noter in na vsakih 20.000km cistis egr,sobe in vse ostalo. ce ne verjames naslednjic k bos delal tehnicni vprasaj kolk so v resnici cisti izpusni plini iz tvojega avta. Presenecen bos.
Matjazy je napisal/-a:Na prejšnjem avtomobilu sem naredil 180k km z blindiranim egrjem. Na 150k km podlage. Brez najmanjših težav okol motorja.
Na sedanjem avtu sem ob nakupu takoj preventivno blindiral EGR (ter ob tem preprogramiral računalnik). Avto gre po občutku vsaj 30% bolje kot prej - očitno egr ni deloval brezhibno, čeprav ni bilo nobenih lučk pa nič. Aja pa poraba je pol litra manjša.
Hkrati smo iz sesalnega kolektorja potegnili ven swirl loputke, ki so tudi novodobna pogruntavščina, s katero so samo težave...
(DPF gre pa tudi ven v trenutku, ko bo začel kaj srat.)
abbe je napisal/-a:Matjazy je napisal/-a:Na prejšnjem avtomobilu sem naredil 180k km z blindiranim egrjem. Na 150k km podlage. Brez najmanjših težav okol motorja.
Na sedanjem avtu sem ob nakupu takoj preventivno blindiral EGR (ter ob tem preprogramiral računalnik). Avto gre po občutku vsaj 30% bolje kot prej - očitno egr ni deloval brezhibno, čeprav ni bilo nobenih lučk pa nič. Aja pa poraba je pol litra manjša.
Hkrati smo iz sesalnega kolektorja potegnili ven swirl loputke, ki so tudi novodobna pogruntavščina, s katero so samo težave...
(DPF gre pa tudi ven v trenutku, ko bo začel kaj srat.)
še ena cvetka...
Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 21 gostov