Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
valvoline
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: Sr jul 23, 2008 7:36 am

Tesnilo za blindiranje EGR 1.4hdi

Napisal/-a valvoline Po apr 13, 2015 6:00 am

Ziv.
Avto je C3 1.4hdi navadni 50kw. Zarad egrja sm moral spucat sesalni kolektor saj je avto komaj dihal se je tolk dreka nabralo pri samo 150kkm na stevcu,zenska vozi jbg :). Da se to ne bo dogajal bom blindiral egr. Vem da pr teh motorjih z blindiranem egr ni posledic po delovanju motorja in elektronike ter avto po blindiranju bol potegne pr nizjih obratih, torej se en plus. mam tega v mislih, a se taka ploscica/tesnilo da dobiti pr nas po trgovinah,ce je kgo ze kupu mogoce, da ne bom spet razdiral pol masine :)
http://www.ebay.co.uk/itm/EGR-blanking- ... 0938099227
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Re: Tesnilo za blindiranje EGR 1.4hdi

Napisal/-a abbe Po apr 13, 2015 7:25 am

avto ist ničbol ne potegne v nižjih obratih...
eve pa od kje trditev da nima posledic za delovanje motorja.
poj ga nebi vgradili v avto...
Ni vse res kar napišem
 
valvoline
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: Sr jul 23, 2008 7:36 am

Re: Tesnilo za blindiranje EGR 1.4hdi

Napisal/-a valvoline Po apr 13, 2015 7:40 am

Do zdaj sem blindiral egr na vseh Vagovcih k sem jih imel, seveda ce je biv EGR gor. Za blindiranje EGRja na tem 1.4hdi sem se vsekakor prej pozanimal, vprasal sem enega znanca ki je mehanik pr pezo servisu, baje vsi k so blindiral egr so zelo zadovoljni z posegom, avto bolje potegne pa tudi naj bi manj pil (placebo efekt seveda :D ) Na prejsnem a4 1.9tdi sem tudi blindiral egr, seveda je tam precej lazji dostop, se pa je tut malo poznalo pr nizjih obratih da je avto bol potegnu. Kot sem povedal nobene posledice po motorju in elektroniko, enako velja tudi za tele 1.4 in 1.6hdi. Evo kar so napisal na enem tujem forumu o tem:
http://www.nosmokenopoke.com/forum/show ... 6-TDCI-HDI
Sej bi lahk sam naredo taksno ploscico, pa nocem vsega spet razdirat, pa se egr morm vn vzet dab vzel mero in lepo narisal. Tu je pa parajt ploscica za par evrov, ki jo samo vtaknes vmes med glavo pa egrjem, sploh ne rabis egr vn vzet sam losas sravfe par mm in odmaknes egr tolk da vstavis ploscico noter pa spet zategnes. Spica.
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Re: Tesnilo za blindiranje EGR 1.4hdi

Napisal/-a abbe Po apr 13, 2015 10:02 am

bom pa tko prašal.
na podlagi česa trdiš da avto gre spodaj bolje če egr blindiraš?
ne napisat mam tak občutek,povej kaj se dogaja da avto spodaj bolje gre.
jst zlo dobr vem kako egr deluje in trdim da avto spodaj ne gre bolje,enako trdim da tut poraba ne bo padla.
trdim seveda da ima tut negativne posledice za motor.sploh pri novejših vozilih..
Ni vse res kar napišem
 
valvoline
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: Sr jul 23, 2008 7:36 am

Re: Tesnilo za blindiranje EGR 1.4hdi

Napisal/-a valvoline Po apr 13, 2015 10:34 am

abbe je napisal/-a:bom pa tko prašal.
na podlagi česa trdiš da avto gre spodaj bolje če egr blindiraš?
ne napisat mam tak občutek,povej kaj se dogaja da avto spodaj bolje gre.
jst zlo dobr vem kako egr deluje in trdim da avto spodaj ne gre bolje,enako trdim da tut poraba ne bo padla.
trdim seveda da ima tut negativne posledice za motor.sploh pri novejših vozilih..

EGR pr nizkih obratih je odprt in spusca izpusne pline iz motorja nazaj v vsis, baje to zniza emisijo NOx, na kateri nacin mi ni jasno. Ko pohodis plin je egr itak zaprt. Pri starejsih avtih zgorjevanje seveda ni popolno in zato se zarad odprtega EGRja v sesalnem kolektorju nabira drek in lahko se kolektor popolnoma zamasi (skoda k nisem posnel sesalni kolektor od ex audija a4, luknje za vsis zraka so bile skoraj napol zadelane). Pri avtih z navadno turbino (ki ni varijabilna tako k moj ex a4 66kw, pa tudi 1.4hdi 50kw) se blindiranje EGRja takoj opazi pri nizkih obratih, ker je pomemben vsak cm3 svezega zraka ki pride v motor(namest parazitskih hlapov iz izpuha v primeru odprtega-delujocega EGR), ker ga navadni turbo pr nizkih obratih ne napiha zadost. Pri varijabilnih turbinah blindiranje EGRja se ne opazi, mogoce minimalno, ker varijabilni turbo v prostem teku generira precej visji tlak kot pa navadni turbo.
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Re: Tesnilo za blindiranje EGR 1.4hdi

Napisal/-a čare Po apr 13, 2015 1:49 pm

En kup nepotrebnega pregovarjanja...Če ne bo svetila lučka ga ti blindiraj in čao.Pri nekaterih pač sveti lučka za napako...
 
aljo221
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 78
Pridružen: Ne maj 14, 2006 9:05 pm

Re: Tesnilo za blindiranje EGR 1.4hdi

Napisal/-a aljo221 Po apr 13, 2015 3:38 pm

Baje, poudarjam baje, da če ima avto DPF/FAP filter ni dobro čisto blindirati EGR-ja, le delno. Zakaj? Ne vem! Me pa zelo zanima zakaj. Znalce bi prosu za obrazložitev.
Hvala
 
jeronimo
Novinec
 
Prispevkov: 372
Pridružen: Sr jun 22, 2011 2:44 pm

Re: Tesnilo za blindiranje EGR 1.4hdi

Napisal/-a jeronimo Po apr 13, 2015 4:13 pm

Če se blindira EGR treba na motorni elektroniki naštelat da DPF doseže delovno temperaturo drugače.
EGR pomaga pri tem, če gani, se ve kaj sledi. Večina če blindira EGR še DPF da vn, in potem smo na klasičnem dizlu :)
Najbolj pomembno je, da za avtom diši po pohanju :D
 
aljo221
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 78
Pridružen: Ne maj 14, 2006 9:05 pm

Re: Tesnilo za blindiranje EGR 1.4hdi

Napisal/-a aljo221 Po apr 13, 2015 6:19 pm

jeronimo je napisal/-a:Če se blindira EGR treba na motorni elektroniki naštelat da DPF doseže delovno temperaturo drugače.
EGR pomaga pri tem, če gani, se ve kaj sledi. Večina če blindira EGR še DPF da vn, in potem smo na klasičnem dizlu :)


Hvala za razlago. To me je zanimal. Trenutno z DPF-jem nimam problemov (neki čez 300.000 km), imam pa delno blindiran EGR, 4 luknjice.

Hvala
 
north
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 19
Pridružen: Ne avg 17, 2008 1:15 am

Re: Tesnilo za blindiranje EGR 1.4hdi

Napisal/-a north Po apr 13, 2015 7:26 pm

EGR tudi spušča nazaj ohlajene pline zato tudi zmanšuje tempereaturo v samem cilindru.Mislim da ni glih zdravo kr blindirat saj je to z nekim razlogom vgrajeno... sicer pa vsak sam štima svoj avto...
 
valvoline
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: Sr jul 23, 2008 7:36 am

Re: Tesnilo za blindiranje EGR 1.4hdi

Napisal/-a valvoline Po apr 13, 2015 7:56 pm

north je napisal/-a:EGR tudi spušča nazaj ohlajene pline zato tudi zmanšuje tempereaturo v samem cilindru.Mislim da ni glih zdravo kr blindirat saj je to z nekim razlogom vgrajeno... sicer pa vsak sam štima svoj avto...

Hehe, prav nasprotno je, EGR spusca vrocih izpusnih plinov, in se z tem motor hitreje ogreva ku je mrzu. No vglavnem ploscico sem naroco prek ebaya, skoda da prej nisem prebral zasebno sporocilo en uporabnik tle na forumu jih izdeluje. pohvalno v vsakem primeru.
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Re: Tesnilo za blindiranje EGR 1.4hdi

Napisal/-a abbe Po apr 13, 2015 9:35 pm

valvoline je napisal/-a:
north je napisal/-a:EGR tudi spušča nazaj ohlajene pline zato tudi zmanšuje tempereaturo v samem cilindru.Mislim da ni glih zdravo kr blindirat saj je to z nekim razlogom vgrajeno... sicer pa vsak sam štima svoj avto...

Hehe, prav nasprotno je, EGR spusca vrocih izpusnih plinov, in se z tem motor hitreje ogreva ku je mrzu. No vglavnem ploscico sem naroco prek ebaya, skoda da prej nisem prebral zasebno sporocilo en uporabnik tle na forumu jih izdeluje. pohvalno v vsakem primeru.


no vids to je le delno tako kot pišeš.
ker s tem ko gre v motor topel zrak (preko egrja) ima ta zrak manjšo vsebnost kisika kot svež zrak in zato ne prihaja do tako močnih "vžigov" oz nafta izgoreva pri nižji temperaturi in s tem manj segreva motor...
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
ojnica
aka Sonček
 
Prispevkov: 2497
Pridružen: Po jun 25, 2012 9:34 pm
Kraj: daleč še iz Vrhnike

Re: Tesnilo za blindiranje EGR 1.4hdi

Napisal/-a ojnica To apr 14, 2015 8:01 am

Na vag ga mam blindiranega, od takrat nobenih težav, prej se je zadeva po čiščenju zapacala in ni avto mel moči pa če se je*eš.
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Tesnilo za blindiranje EGR 1.4hdi

Napisal/-a Energetik81 To apr 14, 2015 8:34 am

ojnica je napisal/-a:Na vag ga mam blindiranega, od takrat nobenih težav, prej se je zadeva po čiščenju zapacala in ni avto mel moči pa če se je*eš.

In kakšna je razlika če je sam zapacan ali pa če ga ti "zapacaš" z blendo? :lol:
Še enkrat - če nimate sredstev za vdrževanje sodobnega dizla in menjavo/čiščenje EGR, DPF si nabavte NA bencinarja. EGR in DPF sta tam z razlogom.
Ne pa da potem gledam pred sabo čipane dizle z odstranjenim DPF, ki smradijo in spuščajo dimne zavese.
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
Uporabniški avatar
ojnica
aka Sonček
 
Prispevkov: 2497
Pridružen: Po jun 25, 2012 9:34 pm
Kraj: daleč še iz Vrhnike

Re: Tesnilo za blindiranje EGR 1.4hdi

Napisal/-a ojnica To apr 14, 2015 8:47 am

Tud mislt si ne moreš da v praksi ta EGR dela take težave motorju, da ga bi sred ceste s kladvom odbil :roll: zdej se ne paca.
Kak je pa v teoriji pa nimam pojma.
 
valvoline
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: Sr jul 23, 2008 7:36 am

Re: Tesnilo za blindiranje EGR 1.4hdi

Napisal/-a valvoline To apr 14, 2015 8:56 am

Energetik81 je napisal/-a:
ojnica je napisal/-a:Na vag ga mam blindiranega, od takrat nobenih težav, prej se je zadeva po čiščenju zapacala in ni avto mel moči pa če se je*eš.

In kakšna je razlika če je sam zapacan ali pa če ga ti "zapacaš" z blendo? :lol:
Še enkrat - če nimate sredstev za vdrževanje sodobnega dizla in menjavo/čiščenje EGR, DPF si nabavte NA bencinarja. EGR in DPF sta tam z razlogom.
Ne pa da potem gledam pred sabo čipane dizle z odstranjenim DPF, ki smradijo in spuščajo dimne zavese.

Ce bi bilo po tvojem bi vsaj 90% dizlov na cesti za odpad, oz vse kar ima prevozenih vec k 50.000km. Pri 100.000km prevozenih katerkol dizel ne bo izpolnjeval euro1 normativ, pa lahko vlivas najdrazje olje noter in na vsakih 20.000km cistis egr,sobe in vse ostalo. ce ne verjames naslednjic k bos delal tehnicni vprasaj kolk so v resnici cisti izpusni plini iz tvojega avta. Presenecen bos.
 
Uporabniški avatar
Matjazy
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: To maj 11, 2004 8:24 pm

Re: Tesnilo za blindiranje EGR 1.4hdi

Napisal/-a Matjazy To apr 14, 2015 8:59 am

Na prejšnjem avtomobilu sem naredil 180k km z blindiranim egrjem. Na 150k km podlage. Brez najmanjših težav okol motorja.

Na sedanjem avtu sem ob nakupu takoj preventivno blindiral EGR (ter ob tem preprogramiral računalnik). Avto gre po občutku vsaj 30% bolje kot prej - očitno egr ni deloval brezhibno, čeprav ni bilo nobenih lučk pa nič. Aja pa poraba je pol litra manjša.
Hkrati smo iz sesalnega kolektorja potegnili ven swirl loputke, ki so tudi novodobna pogruntavščina, s katero so samo težave...

(DPF gre pa tudi ven v trenutku, ko bo začel kaj srat.)
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Re: Tesnilo za blindiranje EGR 1.4hdi

Napisal/-a abbe To apr 14, 2015 9:28 am

valvoline je napisal/-a:
Energetik81 je napisal/-a:
ojnica je napisal/-a:Na vag ga mam blindiranega, od takrat nobenih težav, prej se je zadeva po čiščenju zapacala in ni avto mel moči pa če se je*eš.

In kakšna je razlika če je sam zapacan ali pa če ga ti "zapacaš" z blendo? :lol:
Še enkrat - če nimate sredstev za vdrževanje sodobnega dizla in menjavo/čiščenje EGR, DPF si nabavte NA bencinarja. EGR in DPF sta tam z razlogom.
Ne pa da potem gledam pred sabo čipane dizle z odstranjenim DPF, ki smradijo in spuščajo dimne zavese.

Ce bi bilo po tvojem bi vsaj 90% dizlov na cesti za odpad, oz vse kar ima prevozenih vec k 50.000km. Pri 100.000km prevozenih katerkol dizel ne bo izpolnjeval euro1 normativ, pa lahko vlivas najdrazje olje noter in na vsakih 20.000km cistis egr,sobe in vse ostalo. ce ne verjames naslednjic k bos delal tehnicni vprasaj kolk so v resnici cisti izpusni plini iz tvojega avta. Presenecen bos.

ja seveda.
to mogoče pri tebi ki voziš kot po jajcih pa šparaš pa ne vzdržuješ
jst sm, do zj mel 3 dizle.vsi trije več kot 300.000 km prevoženih,noben ni mel gareži v sesalnem kolektorju.pa vsem 3 so egr-ji delal.so bli oz so še vedno vzdrževani z kvalitetnim materjalom in ko se kaj pokvari se to zamenja/popravi ne pa blindira oz kokr kol drgač omejuje oz odstrani..to delajo tisti ki niamjo za vzrževanje..
tko da ne kle pisat bedarij,pa nevem kaj še vse, če maš krš vozilo oz ga ne vzdržuješ, ali pa ga voziš do 1500 obratou.
če bi ta egr bil tok zanič poj izdelovalci vozil nebi šli tok daleš da pri nekaterih novih avtih pri nedelovanju egr-ja gre avto v limp mode.

p.s. nisme sploh hotu neki bit pametn v tej temi že v prvih postih bi te lahko demantiral sam se mi ni dal ker si lepo pisal brez pretiravanj
ta zadnji tvoj post o 50.000 prevoženih pa teh bedarijah je bil pa preveč...
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Re: Tesnilo za blindiranje EGR 1.4hdi

Napisal/-a abbe To apr 14, 2015 9:32 am

Matjazy je napisal/-a:Na prejšnjem avtomobilu sem naredil 180k km z blindiranim egrjem. Na 150k km podlage. Brez najmanjših težav okol motorja.

Na sedanjem avtu sem ob nakupu takoj preventivno blindiral EGR (ter ob tem preprogramiral računalnik). Avto gre po občutku vsaj 30% bolje kot prej - očitno egr ni deloval brezhibno, čeprav ni bilo nobenih lučk pa nič. Aja pa poraba je pol litra manjša.
Hkrati smo iz sesalnega kolektorja potegnili ven swirl loputke, ki so tudi novodobna pogruntavščina, s katero so samo težave...

(DPF gre pa tudi ven v trenutku, ko bo začel kaj srat.)


še ena cvetka...
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
Matjazy
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: To maj 11, 2004 8:24 pm

Re: Tesnilo za blindiranje EGR 1.4hdi

Napisal/-a Matjazy To apr 14, 2015 12:25 pm

abbe je napisal/-a:
Matjazy je napisal/-a:Na prejšnjem avtomobilu sem naredil 180k km z blindiranim egrjem. Na 150k km podlage. Brez najmanjših težav okol motorja.

Na sedanjem avtu sem ob nakupu takoj preventivno blindiral EGR (ter ob tem preprogramiral računalnik). Avto gre po občutku vsaj 30% bolje kot prej - očitno egr ni deloval brezhibno, čeprav ni bilo nobenih lučk pa nič. Aja pa poraba je pol litra manjša.
Hkrati smo iz sesalnega kolektorja potegnili ven swirl loputke, ki so tudi novodobna pogruntavščina, s katero so samo težave...

(DPF gre pa tudi ven v trenutku, ko bo začel kaj srat.)


še ena cvetka...


Tko je to.

+ vse skupaj je bilo urejeno za 100€. Pa nikoli več ne bo težav niti z EGR niti s kolektorjem.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 21 gostov