Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
valvoline
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: Sr jul 23, 2008 7:36 am

Svasanje dvomasnega vztrajnika (predelava v enomasni).

Napisal/-a valvoline Če avg 20, 2015 5:36 pm

Klasicna okvara, ford mondeo karavan 2.0tdci 115 konjev. Vztrajnik tolce in avto trese pri speljevanju in pospesevanju. Avto je od strica, rad bi mu pomagal cim cenej prit skoz z popravilom, na tankem je z denarjem, bomo sami porihtal ob par sixpackov cez vikend. :D
Na netu sem zasledil par tem o predelanih-zasvasanih dmfjev, ces da je to lahko izvedljivo. A je kdo ze sprobal zasvasat dvomasni vztrajnik in kako se je obneslo. Seveda bo treba lamelo zamenjat z taksno z fedri, saj tiste za dvomasni komplet nimajo fedre. Potisna plosca pa ostane enaka. A ma kdo podatke kasna lamela z fedri bi pasala gor, v primeru predelave-zasvasanega dmfja? Od ksnega drugega avta mogoce, oz a je mogoce da bi pasala od starejsega mondeota 2.0 bencinar?
Vsak nasvet, info, in predhodna izkusnja so seveda dobrodosli. :D
 
Uporabniški avatar
primozek68
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1983
Pridružen: Če dec 18, 2008 8:50 pm

Re: Svasanje dvomasnega vztrajnika (predelava v enomasni).

Napisal/-a primozek68 Če avg 20, 2015 6:20 pm

Kdo bo pa centriral-balansiral? Švasa naj nekdo, ki ve kaj dela, če ne bo zakrivilo vse skupaj.

Jaz ne bi tega počelm
Zadnjič spremenil primozek68, dne Če avg 20, 2015 6:21 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Sex turns gay people into Mexicans.
 
Uporabniški avatar
pocesnkII
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 705
Pridružen: Po maj 28, 2007 12:38 pm
Kraj: kamnik

Re: Svasanje dvomasnega vztrajnika (predelava v enomasni).

Napisal/-a pocesnkII Če avg 20, 2015 6:21 pm

zašvasan dvomasni vztrajnik ni za dolgo. sklopka od bencinarja pa sam 90% da nebo šla na dizla, če pa ze jo pa zna navor v večna lovišča poslat.
Diagnostika in servis osebnih ter tovornih vozil ->PM
 
valvoline
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: Sr jul 23, 2008 7:36 am

Re: Svasanje dvomasnega vztrajnika (predelava v enomasni).

Napisal/-a valvoline Če avg 20, 2015 6:35 pm

pocesnkII je napisal/-a:zašvasan dvomasni vztrajnik ni za dolgo. sklopka od bencinarja pa sam 90% da nebo šla na dizla, če pa ze jo pa zna navor v večna lovišča poslat.

Ce bo v redu zasvasan, ne vidim razloga da bi biv slabsi kot enomasni vztrajnik. Tastari mondeo 2.0 bencinar tudi ima precej konjev in navora, ce bi pasala bo verjetno taprava zadeva (zgolj ugibamo, ker ne vemo kasna dimenzija lamele pase noter)
 
valvoline
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: Sr jul 23, 2008 7:36 am

Re: Svasanje dvomasnega vztrajnika (predelava v enomasni).

Napisal/-a valvoline Če avg 20, 2015 6:40 pm

primozek68 je napisal/-a:Kdo bo pa centriral-balansiral? Švasa naj nekdo, ki ve kaj dela, če ne bo zakrivilo vse skupaj.

Jaz ne bi tega počelm

Vztrajnik je tovarnisko balansiran, pac je treba zelo natancno plate zasvasat skp tak da bo prav. Plan je da se bo najprej centriral tako da bomo obeh plat zategnil skupaj z sraufi skozi luknje za sraufe. Pol pa damo vztrajnik na balansirko za platisca, pa pogledamo ce bo treba malo premaklit manjso plato levo-desno gor dol itn, losamo sraufe malo nastavimo spet zategnemo in tako dokler ga ne nastimamo v nulo, pol pa gre na svasanje.
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Re: Svasanje dvomasnega vztrajnika (predelava v enomasni).

Napisal/-a čare Če avg 20, 2015 7:18 pm

A ja,a kr na centrirki za gume ga boste centriral??Daj posodi mu 250€.

http://www.ebay.de/itm/SCHWUNGRAD-GETRI ... 5d4f1b5645
 
alexwell
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 691
Pridružen: Po dec 05, 2011 10:19 pm

Re: Svasanje dvomasnega vztrajnika (predelava v enomasni).

Napisal/-a alexwell Če avg 20, 2015 7:28 pm

al pa vsaj na odpadu najdi kaj da bo začasno ok
 
valvoline
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: Sr jul 23, 2008 7:36 am

Re: Svasanje dvomasnega vztrajnika (predelava v enomasni).

Napisal/-a valvoline Če avg 20, 2015 7:34 pm

čare je napisal/-a:A ja,a kr na centrirki za gume ga boste centriral??Daj posodi mu 250€.

http://www.ebay.de/itm/SCHWUNGRAD-GETRI ... 5d4f1b5645

Heh, avto ni vredn 250e. :D
 
valvoline
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: Sr jul 23, 2008 7:36 am

Re: Svasanje dvomasnega vztrajnika (predelava v enomasni).

Napisal/-a valvoline Če avg 20, 2015 7:39 pm

alexwell je napisal/-a:al pa vsaj na odpadu najdi kaj da bo začasno ok

150e bi rad mel za rabljene, ne mors verjet. Enivej, dvomasni klump ne bo vec dav gor, avto bo verjetno mel se manj k leto, dokler je se registriran,tak da se mu ne splaca kej prevec vlagat vanj.
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Re: Svasanje dvomasnega vztrajnika (predelava v enomasni).

Napisal/-a čare Če avg 20, 2015 8:10 pm

Takoj naj ga pelje na odpad,ker to "za eno leto bo še" se zna prekleto dolgo vlečt,nekateri pregledniki bi se prodali za 10€,tak avto pa potem predstavlja nevarnost na cesti.Zdaj si lahko tudi užaljen ampak tako je.
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6582
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Svasanje dvomasnega vztrajnika (predelava v enomasni).

Napisal/-a Fan Če avg 20, 2015 8:25 pm

valvoline je napisal/-a:
čare je napisal/-a:A ja,a kr na centrirki za gume ga boste centriral??Daj posodi mu 250€.

http://www.ebay.de/itm/SCHWUNGRAD-GETRI ... 5d4f1b5645

Heh, avto ni vredn 250e. :D


Potem pa na odpad.
Ideja o varjenju in nek "šuš muš" ni pametna. Potrošilo se bo nekaj € ( nova lamela, pivo ................ ) na kraju pa ne bo delalo ali pa bo kaj utrgalo.
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Re: Svasanje dvomasnega vztrajnika (predelava v enomasni).

Napisal/-a nebivedu Če avg 20, 2015 8:29 pm

Zanič zbalansiran dvomasni vztrajnik bo polomil motor ali pa odmično gred, ker ga bo vleklo v eno smer in bo blok počil. To je problem pri dizelskem subaruju, pri nissanu xtrailu in pri veliko avtomobilih.

Dvomasni vztrajnik mora biti odlično zbalansiran, da ne uniči mašine.


Sicer pa zakaj si ljudje kupujejo avtomobile, ki jih potem ne morejo vzdrževat. Avto se kupi plači primerno, da ga lahko vzdržuješ in da tudi ob izrednih servisih ne obubožaš.
Old subarus never die, they just get faster!
 
valvoline
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: Sr jul 23, 2008 7:36 am

Re: Svasanje dvomasnega vztrajnika (predelava v enomasni).

Napisal/-a valvoline Če avg 20, 2015 8:56 pm

Hehe, jaz sem mu ze parkrat povedal da ga kuj proda in kupi nekega liliputancka za 500 evrov, pa noce. Bomo mi to probal z svasanjem postimat, ce najdemo primerno lamelo, seveda ksno rabljeno za par evrov. :D Jaz sem 100% preprican da bomo avto zrihtal sam da dobimo pravo lamelo ki bo pasala. Ni to nobena jedrska fizika.
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Re: Svasanje dvomasnega vztrajnika (predelava v enomasni).

Napisal/-a čare Če avg 20, 2015 9:05 pm

Majster preveč na izi si tole jemlješ.Mal pomisli kaj ti dela volan ko imaš gume razcentrirane al pa bulaste in to primerjaj z necentriranim švasanim vztrajnikom ki ima v notranjosti po možnosti še polomljene fedre ki se premikajo in ga v bistvu nikakor ne moreš scentrirat...
 
valvoline
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: Sr jul 23, 2008 7:36 am

Re: Svasanje dvomasnega vztrajnika (predelava v enomasni).

Napisal/-a valvoline Če avg 20, 2015 9:21 pm

Brali smo na enem tujem forumu da je neko taxi podjetje dalo zasvasat vztrajnike na celotnem voznem parku, passate in mondeote. Nekateri od teh avtov po posegu naj bi prevozili tudi preko 300kkm brez tezav z svasanim vztrajnikom. Tega si nisem jaz zmislil.
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Re: Svasanje dvomasnega vztrajnika (predelava v enomasni).

Napisal/-a čare Če avg 20, 2015 10:16 pm

A veš ti kaj jaz vse preberem po forumih??
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Re: Svasanje dvomasnega vztrajnika (predelava v enomasni).

Napisal/-a čare Če avg 20, 2015 10:17 pm

Pa drugače za passata in mondea dobiš kit z fiksnim vztrajnikom...
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Re: Svasanje dvomasnega vztrajnika (predelava v enomasni).

Napisal/-a abbe Če avg 20, 2015 11:15 pm

čare je napisal/-a:A veš ti kaj jaz vse preberem po forumih??


čez en mesec bo pa na nekem drugem forumu nekdo pisal o tej temi da je nekdo švasal vztrajnik pa da je blo ok.
brezveze..

on:zakaj pa menjate lamelo če ta ne drsi?
pa zakaj sploh popravljate avto če ga bo mel se slabo leto,če se je do sedaj tko vozil, naj se pa se naprej
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
HoNdA_MaN
Novinec
 
Prispevkov: 168
Pridružen: Če sep 09, 2004 4:30 pm
Kraj: okolica Sl. Konjic

Re: Svasanje dvomasnega vztrajnika (predelava v enomasni).

Napisal/-a HoNdA_MaN Pe avg 21, 2015 5:25 am

Čakaj malo.. sem prav prebral? Balanciranje pred varjenjem?? Varjenje vztrajnika? Prvo kot prvo če misliš balancirat in delat te bedarije ga prvo zavarit, ker ko ga boste varili bo potrebno centrirat zaradi dodanega materiala nebo več v balancu. Med varjenjem pa še to da boste vztrajnik centrirali tako da boste skupaj zategnili z vijaki.. Človek vijake boš odstranil in boš imel spet vse izven balanca, če misliš centrirat moraš centrirat vztrajnik v takšnem stanju kot ga boš potem montiral.. torej ko je centriran ga daš še samo na avto. Mnenje: če nimaš za drug vztrajnik kupi kolo.. Motor boš uničil če nebo profesionalno balancirano.. ne balancirat na centrirki... Naredi kar hočeš samo veliko ljudi boš zavedel s to temo.. Oz če imaš namen dokončat ta svoj "projekt" daj se ga loti bol profesionalno.
we, all like cars but all in our special waysil.si
 
valvoline
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: Sr jul 23, 2008 7:36 am

Re: Svasanje dvomasnega vztrajnika (predelava v enomasni).

Napisal/-a valvoline Pe avg 21, 2015 6:21 am

HoNdA_MaN je napisal/-a:Čakaj malo.. sem prav prebral? Balanciranje pred varjenjem?? Varjenje vztrajnika? Prvo kot prvo če misliš balancirat in delat te bedarije ga prvo zavarit, ker ko ga boste varili bo potrebno centrirat zaradi dodanega materiala nebo več v balancu. Med varjenjem pa še to da boste vztrajnik centrirali tako da boste skupaj zategnili z vijaki.. Človek vijake boš odstranil in boš imel spet vse izven balanca, če misliš centrirat moraš centrirat vztrajnik v takšnem stanju kot ga boš potem montiral.. torej ko je centriran ga daš še samo na avto. Mnenje: če nimaš za drug vztrajnik kupi kolo.. Motor boš uničil če nebo profesionalno balancirano.. ne balancirat na centrirki... Naredi kar hočeš samo veliko ljudi boš zavedel s to temo.. Oz če imaš namen dokončat ta svoj "projekt" daj se ga loti bol profesionalno.

Ni to *pravo balansiranje* ampak da se ga lepo postavi na sredini, ker bo verjetno imel luft in bo migal na vseh koncih. Svasal se bo enakomerno po dijagonali, recimo na 6ih mestih, natancno bomo narisal kje se bo svasalo. Probal bomo kako se bo obnesel zasvasan se preden bomo dal menjalnik nazaj gor, motor bomo zalaufal brez menjalnika, ce bo tresel nismo nic naredil (in bomo iskal nekega rabljenega kok tok solidnega dmfja), ce ne bo tresel smo zmagal. Glavna teza je itak tista plata ki ima zobe, una zunajna je precej lazja, sam bo treba lepo poravnat da bo sklopka lepo odvajala in prejela. Vglavnem bomo vidl kako se bo obneslo.
Zadnjič spremenil valvoline, dne Pe avg 21, 2015 6:45 am, skupaj popravljeno 2 krat.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 13 gostov