Gre za vozilo ford s-max 2.0 TDCI 140 KM (QXWA), prevoženih preko 250 kkm.
Danes sem izvedel prisilno regeneracijo DPF in resetiral parametre za DPF, tlak v prostem teku je padel iz cca 3 - 4 kPa na 0,2 - 0,5 kPa (diferenčni tlak).
Zanima me pa EGR, namreč gledal sem 3 parametre za EGR in sicer dejansko stanje egr-a, "komando" koliko naj bo odprt in pa razliko med njima.
V prostem teku je dejansko stanje 11%, komanda tudi tu nekje, razlika pa je 100%

Ko pohodim gas, gre "komanda" na 0%, dejansko stanje pa ostane na teh 11%, razlika pa je -100%, 100%, 99%...
Če si prav predstavljam, je EGR zaštekal v poziciji 10% odprt, in ga je potrebno menjati (čiščen je že bil v preteklosti).
Resetiral sem naučene vrednosti za EGR in sem se šel malo peljat, stanje pa ostaja isto.
Ali si prav razlagam te parametere in je EGR zanič?