AssKicker je napisal/-a:Vsak dan izvem nekaj novega.., če pri dizlu daš dpf stran, moraš obvezno namesto dpf-ja dati neko cev z manjšim premerom, oziroma spremeniti mapo, da izpuh do turbine ohrani ustrezen povratni tlak.. Pri bencinarjih pa neČeprav je katalizator tudi neke vrste upor pri izpuhu..
abbe je napisal/-a:AssKicker je napisal/-a:Vsak dan izvem nekaj novega.., če pri dizlu daš dpf stran, moraš obvezno namesto dpf-ja dati neko cev z manjšim premerom, oziroma spremeniti mapo, da izpuh do turbine ohrani ustrezen povratni tlak.. Pri bencinarjih pa neČeprav je katalizator tudi neke vrste upor pri izpuhu..
zato ker majo dizli variabilno regulacjo turbine in se je ne da (oz zlo tezko) regulirat brez upora, pri bencinarju je pa regulacija izvedena z wastegate in ni potrebe po zastojnem tlaku za regulacijo.
to kar je pa mehanik reku da se lahko stali turbo,pa tut ni zlo daleč od resnice..neglede na to kar piše čare..
Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 13 gostov