par let nazaj smo kupili rabljenega Ford Focusa 1.8 tDCI, 85kW/116PS, letnik 2002 in ima prevoženih 230 000km.
Čeprav je že star smo bili z njim v teh parih letih uporabe zadovoljni; prijetna vožnja, spodobna moč, majhna poraba,...
Nekaj časa po nakupu, pa se je začela prižigati oranžna špirala na armaturni plošči in v tistem trenutku je avto izgubil 1/3 svoje moči.
Ko si ga ugasnil in spet prižgal, si lahko normalno nadaljeval z vožnjo...avto smo odpeljali na pregled na računalnik, kjer so ga resetirali,
kakšne napake pa niso odkrili, razen enkrat, šlo se je nekaj glede dovoda goriva. V času odkar ga imamo smo ga tako na cca. pol leta vozili na resetiranje,
saj je po nekem času spet začela na momente utripati lučka.
Sedaj pa se je zgodilo naslednje, ker smo avto vozili ''otroci'' pri hiši, smo vedeli, da je potrebno avto ugasniti in še enkrat prižgati, ko se pojavi lučka...Nazadnje pa ga je v službo vozil oče, ki pa tega še ni doživel in ni vedel kako mora ravnati v tem primeru, tako, da se mu je prižgala špirala in spet je avto izgubil 1/3 moči, ker pa se je oče ustrašil, da avto sploh ne bo več vžgal, če ga ugasne, je pot nadaljeval z utripajočo špiralo in naredil še 8km, da je prispel do službe. Nato je avto ugasnil in ga tam spet prižgal, špirala pa je ŠE vedno utripala. Ko se je po cca. 10urah vrnil iz službe na parkirišče, je prižgal avto in špirala je še vedno utripala, zato ga je ugasnil in SPET prižgal, tokrat pa se je iz auspuha valil MODER dim, ko je bil avto v prostem teku, špirala je še vedno utripala. Še parkrat ga je prižgal in ugasnil, recimo da vse skupaj 4x, vendar so bile težave še vedno enake, torej špirala in dim (to se je dogajalo v obdobju ene ure), ko pa ga je nazadnje probal spet prižgati, pa avto ni več zalaufal, tako, da avto že nekaj dni avto stoji, oče je vzel ven turbino, je misli, da bi bilo kaj na tem, vendar je bila v redu. Ker nam je avto dobro služil in smo bili z njim zadovoljni, bi ga radi spravili nazaj k življenju


