Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
FireSTORM
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2098
Pridružen: Sr jun 09, 2004 7:06 pm
Kraj: Murska Sobota

Dim pod pokrovom motorja in visoka poraba

Napisal/-a FireSTORM Po sep 28, 2015 7:45 pm

Pozdravljeni!

Mogoce sem uvrstil temo pod napacen razdelek, saj nisem preprican da gre za okvaro. Imam Hyundai i40 1.7CRDi, 115km, prevozenih komaj 3200km in danes ko sem prispel domov iz sluzbe, sem najprej v kabini zaznal smrad, podobno kot zazgana plastika. Ko sem stopil iz vozila sem videl se rahel dim ki je uhajal iz sprednje maske. Po poti sem tudi opazil da je poraba znatno visja, cca. 9-10l/100km v 6. prestavi pri cca. 110km/h(normalno je okrog 5-6l/100km). Je to lahko zaradi kaksne okvare, ali samo zato ker se avto pac ni "zvozen"?

Hvala in lep pozdrav
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Re: Dim pod pokrovom motorja in visoka poraba

Napisal/-a čare Po sep 28, 2015 8:20 pm

Regeneracijo ti je delal.Bolj kot ga boš tiščal manjkrat bo potrebna in dlje bo DPF zdržal.Ko porajtaš da ti poraba naraste ga ne ugašaj ampak se vozi,še bolje bo če boš takrat ravno na AC da se voziš z višjimi obrati....
 
Uporabniški avatar
FireSTORM
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2098
Pridružen: Sr jun 09, 2004 7:06 pm
Kraj: Murska Sobota

Re: Dim pod pokrovom motorja in visoka poraba

Napisal/-a FireSTORM Po sep 28, 2015 8:27 pm

Regeneracijo pri 3000km? A ni to malo hitro? Tiscat ga se ravno prevec nocem dokler se ne "ulaufa". Se pa vozim vecino samo po avtocesti.
 
Influenz
Novinec
 
Prispevkov: 308
Pridružen: Če apr 01, 2010 7:02 pm

Re: Dim pod pokrovom motorja in visoka poraba

Napisal/-a Influenz Po sep 28, 2015 8:29 pm

regeneracija je ponavadi na 500km
 
hahehihoh
Uporabnik
 
Prispevkov: 1051
Pridružen: Če apr 19, 2012 7:48 pm

Re: Dim pod pokrovom motorja in visoka poraba

Napisal/-a hahehihoh Po sep 28, 2015 9:32 pm

Meni to z regeneracijo nič ni jasno. Imam C4 e-HDI 2013 s 150.000 km in nikoli zaznal kaj takega.
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Re: Dim pod pokrovom motorja in visoka poraba

Napisal/-a abbe Po sep 28, 2015 10:43 pm

hahehihoh je napisal/-a:Meni to z regeneracijo nič ni jasno. Imam C4 e-HDI 2013 s 150.000 km in nikoli zaznal kaj takega.


pri enih avtih je to bolj opazno kot pri drugih..
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
FireSTORM
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2098
Pridružen: Sr jun 09, 2004 7:06 pm
Kraj: Murska Sobota

Re: Dim pod pokrovom motorja in visoka poraba

Napisal/-a FireSTORM To sep 29, 2015 7:48 am

Hvala vsem za odogovore. Torej naslednjic ko se to zgodi, najbolje dat v kaksno prestavo nizje in ga pustit malo v visjih obratih(3000-4000)?
 
Uporabniški avatar
a_sist
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1528
Pridružen: To jun 26, 2007 8:36 am

Re: Dim pod pokrovom motorja in visoka poraba

Napisal/-a a_sist To sep 29, 2015 9:22 am

Lahko mu pomagaš z višjimi obrati, čeprav ti novejši sistemi znajo to sami. Kar moraš ti narediti je - ne ugasniti avtomobila med regeneracijo ;).
No escape from the mass mind rape...
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Re: Dim pod pokrovom motorja in visoka poraba

Napisal/-a abbe To sep 29, 2015 9:44 am

FireSTORM je napisal/-a:Hvala vsem za odogovore. Torej naslednjic ko se to zgodi, najbolje dat v kaksno prestavo nizje in ga pustit malo v visjih obratih(3000-4000)?

4000 je že preveč
med 2500 pa 3000 bo pa super..
Ni vse res kar napišem
 
Dizzy
Novinec
 
Prispevkov: 203
Pridružen: Pe apr 10, 2015 7:51 pm

Re: Dim pod pokrovom motorja in visoka poraba

Napisal/-a Dizzy To sep 29, 2015 3:41 pm

jaz to prav razumem - recimo, se peljem iz službe domov, oz. še huje - se mi mudi na nek dogodek, pa če se mi po poti zažene regeneracija DPF-ja, ko pridem do cilja, ne smem ugasnit, ampak se moram še malo vozit!? dafuk!?

pa sem ravno razmišljal, da bi zamenjal bencinarja za diesla, ker se pač več vozim, in se še več bom, ampak ravno zaradi takih cvetk diesla, raje ostanem na bencinarju ...
 
Uporabniški avatar
MatejW
Uporabnik
 
Prispevkov: 1495
Pridružen: To apr 10, 2007 5:12 pm
Kraj: Maribor

Re: Dim pod pokrovom motorja in visoka poraba

Napisal/-a MatejW To sep 29, 2015 4:54 pm

Dizzy je napisal/-a:jaz to prav razumem - recimo, se peljem iz službe domov, oz. še huje - se mi mudi na nek dogodek, pa če se mi po poti zažene regeneracija DPF-ja, ko pridem do cilja, ne smem ugasnit, ampak se moram še malo vozit!? dafuk!?

pa sem ravno razmišljal, da bi zamenjal bencinarja za diesla, ker se pač več vozim, in se še več bom, ampak ravno zaradi takih cvetk diesla, raje ostanem na bencinarju ...

Če se "regeneracija" ne more končati v tem ciklu, pa se bo v naslednjem, ko boste avto ponovno prizgali,....
Slika
 
Influenz
Novinec
 
Prispevkov: 308
Pridružen: Če apr 01, 2010 7:02 pm

Re: Dim pod pokrovom motorja in visoka poraba

Napisal/-a Influenz To sep 29, 2015 5:08 pm

Jaz pri svojem 1.5dci clio 4 regeneracije se nisem opazil... res pa po ac ne sparam z nafto.. vozim min 130

Mislim pa da dim pod pokrovom motorja NI normalna zadeva, tako da pelji na servis.
 
Uporabniški avatar
DePalmo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2389
Pridružen: Ne sep 25, 2011 1:42 pm
Kraj: okolica Grosuplja

Re: Dim pod pokrovom motorja in visoka poraba

Napisal/-a DePalmo To sep 29, 2015 6:08 pm

Tudi jaz sem imel FAP/DPF filter na 1.6 HDi in nikoli nisem opazil večje porabe niti kakšnega dima ali smrada. Če se bi mi to zgodilo, bi zagnal paniko in avto peljal na servis. Nima se kaj kadit izpod haube.
 
vuli
Novinec
 
Prispevkov: 431
Pridružen: Pe jul 13, 2012 7:43 pm
Kraj: Bovec

Re: Dim pod pokrovom motorja in visoka poraba

Napisal/-a vuli To sep 29, 2015 6:18 pm

tale je malo čudna, za regeneracijo. Jaz bi raje obiskal uradni sevis, glede na to da je nov avto.
 
Uporabniški avatar
RedBaron
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2258
Pridružen: Ne okt 27, 2002 11:56 am
Kraj: Med Velenjem in Slovenj Gradcem

Re: Dim pod pokrovom motorja in visoka poraba

Napisal/-a RedBaron To sep 29, 2015 6:29 pm

Smrad je normalen pri nedokončani regeneraciji, vsaj jaz ga zavoham pri fordu, če avto ne dokonča regeneracije, ampak v avtu se nič ne voha, samo zunaj.

Dim pri sprednji maski pa pomoje ni OK... jaz bi vsaj poklical na servis in vprašal kako je s tem.
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: Dim pod pokrovom motorja in visoka poraba

Napisal/-a pskoda To sep 29, 2015 7:30 pm

To, da smrdi zunaj je normalno, da se pa kadi iz maske pa sigurno ni normalno. Osebno ti priporočam obisk serviserja, ker okrog filtra nastanejo visoke temperature in se lahko kakšna zaščita žge.

Glede regeneracije, tudi če motor ugasneš ona naredi svoje. Pri meni je še ventilator delal skoraj 5 min po ugasnjenem motorju in malenkost je smerdelo. Preveč se ozirate na te filtre trdih delcev tako kot na turbine. Važno je, da delate servise, vgrajujete kvalitetno robo in ne vozite kot po jajcih in bo vse delalo bp
Lp
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Re: Dim pod pokrovom motorja in visoka poraba

Napisal/-a abbe To sep 29, 2015 8:37 pm

glede na to da gre za nov avto je mogoče normalno da se malo kadi,ker se pac "prežiga" zaščita za izpuh.
enaka zadeva je z pezoji 1.4 hdi ki imajo platneno zaščito čez turbo,koj k ga mal gonš ta stvar smrdi,pa če je nova se tut kadi vn iz nje.
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
FireSTORM
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2098
Pridružen: Sr jun 09, 2004 7:06 pm
Kraj: Murska Sobota

Re: Dim pod pokrovom motorja in visoka poraba

Napisal/-a FireSTORM To sep 29, 2015 9:02 pm

Dim ni bil ravno gost, niti ga ni bilo dosti. Dim je bil podoben pari, glede na gostoto. In ko sem odprl pokrov se ni pokadilo izpod pokrova kot se to vcasih vidi kakem filmu. Bom pa se najavil na servis, pa bom videl kaj imajo se oni za povedati.
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: Dim pod pokrovom motorja in visoka poraba

Napisal/-a pskoda To sep 29, 2015 9:43 pm

To ni normalno!
Imel sem popolnoma nove NA, turbo bencinarja zdaj turbo dizla z DPF in pri nobenemu se ni nikoli kadilo sploh ne v motornem prostoru in glede na to, da ga ne teraš je še bolj čudno

ps.: motor z prevoženim +3kkm je več kot dosti ulafan, da ga lahko pohodiš do konca
Lp
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 13 gostov