Fan je napisal/-a:Omenjena napaka se rada pojavi pri vozilih ki niso v vsakdanji rabi. Sproži jo padec elektrike, slab akumulator.
Nekateri tipi: B6 2.0Tdi, pa so imeli vpoklic, napaka na sami ključavnici volana
Kakorkoli že, v koliko se napaka ne bo hitro našla, bo potrebno menjati ključavnico volana. Zaradi nihanja napetosti se poškoduje tuljava v ključavnici - posledično menjava.
abbe je napisal/-a:klučavnica za zaklep volana je v okvari..
treba jo bo zamenjat.
abbe je napisal/-a:nova je okol 300 eurou ce se ne motm.
rabljene pa so precej manj.
Passat2005 je napisal/-a:abbe je napisal/-a:nova je okol 300 eurou ce se ne motm.
rabljene pa so precej manj.
Zanima se me samo ce je tudi potrebno kodiranje ali ne?
dask je napisal/-a:Kakšne cene... sam imobilizator, brez ključavnice, se proizvaja v Sloveniji za manj kot evro...
abbe je napisal/-a:dask je napisal/-a:Kakšne cene... sam imobilizator, brez ključavnice, se proizvaja v Sloveniji za manj kot evro...
in kaj ti ta podatek nuca v njegovem priemeru?
dask je napisal/-a:abbe je napisal/-a:dask je napisal/-a:Kakšne cene... sam imobilizator, brez ključavnice, se proizvaja v Sloveniji za manj kot evro...
in kaj ti ta podatek nuca v njegovem priemeru?
Menda čisto nič, samo opazka, kako navite so cene rezervnih delov v primerjavi s ceno proizvodnje.
Po forumu brska: Google [Bot] in 5 gostov