Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
D_LUX
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 80
Pridružen: Po maj 26, 2003 8:58 am

Povečanje moči

Napisal/-a D_LUX To feb 17, 2004 11:06 am

Pozdrav!!!
Mam Ford Fiesto 1,3- 44kw, pa me zanima če bi mogoče gdo vedu kak bi ji lahk povečal moč motorja??? :?
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi To feb 17, 2004 11:12 am

Edina stvar k jo lah nardiš je da NOS vgradiš...

Sam sej veš... Takih mašin se ne splača tunat - premal za preveč!
Lahko pa vprežeš Hugo_Bossa ko bo jezen :twisted: :twisted: Boš dobu dobrga kona +.
Slika
 
Uporabniški avatar
D_LUX
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 80
Pridružen: Po maj 26, 2003 8:58 am

Napisal/-a D_LUX To feb 17, 2004 11:18 am

Ja najbolše NOS-pa da še enkrat poletim na kako streho!!! :D
Ne ne-zanima me kolk pridobiš če spustiš glavo na motorju, kanale spoliraš,izpuh odpreš..... me zanima kolk s tem kaj pridobiš!!
aja pa to še-kak bi moral potem kaj naštela ventile na motorju?
L.P.
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi To feb 17, 2004 11:38 am

D_LUX je napisal/-a:Ja najbolše NOS-pa da še enkrat poletim na kako streho!!! :D
Ne ne-zanima me kolk pridobiš če spustiš glavo na motorju, kanale spoliraš,izpuh odpreš..... me zanima kolk s tem kaj pridobiš!!
aja pa to še-kak bi moral potem kaj naštela ventile na motorju?
L.P.


Z dosti dela bi se dalo ven dobit ene 100KM, ampak kot sem rekel - preveč truda in denarja... Raje prihrani, malo počakej in potem kupi nekaj bolj strupenega že v osnovi.
Drugače pa... Auspuh, šp. filter, spuščanje glave, odmična, lajšanje vztrajnika, chip tuning, kolektor... Svašta se da izvest.
Slika
 
Neo
Novinec
 
Prispevkov: 120
Pridružen: Če feb 06, 2003 1:48 pm

Napisal/-a Neo To feb 17, 2004 11:56 am

Sem tud lastnik fieste, samo da mam 1,1i z 37kw :twisted:
Glede izpuha: Ce menjas zadnji lonec, ali se srednjega,samo neko dobro firmo daj gor, ker ocitno ti fordovi motorji so zelo obcutljivi na dusitev oz backpreasure (iz lastnih izkusenj!).Sem ze mel gor 2 "rora" pa je avtek crkaval!
Priporocam ti za zadnjega lonca Remusa,Sebring,Supersprint, za srednjega pa samo Supersprint izdeluje! Torej izpuha ne ravno odpret!
Ostane ti se varianta za sportni filter, ki ga imam jaz od Green, ki sicer ni direkten, ampak ravno zaradi te vrazje homologacije sem tako hotel! Pol imas se on trik pri povecanju dostopnega zrakak filtru, da odstranis on bimetal (za segrevanje), ki zmanjsuje dotok zraka, mam tud narejeno. Sicer tako nebos imel segrevanje zraka, ampak je malo boljse!
Znizal glavo pa se nisem, sem pa hotel, recimo 0,2mm,se brez problema da, ventile pa isto nastavis (0,2 0,3). Pri mojem se pri 0,2znizanju TEORETICNO pridobi 1km (50km -51km) Po izracunu pa se kompresija dvigne od 8,8 na 9,0.

Tore: ce bi spoliral kanale pa spustil glavo, pa se Supersprint srednji+zadnji+sportni filter+on trik po moje bi pridobil kakih 6-7km (Z Supersprintom pridobis 3,5km seveda oba lonca, nekdaj so se meli diagram povecanja moci gor na spletni strani)
 
Uporabniški avatar
D_LUX
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 80
Pridružen: Po maj 26, 2003 8:58 am

Napisal/-a D_LUX To feb 17, 2004 12:41 pm

AHA!! :roll:
Zračni filter sem že predelav, tak da dobi čim več svežega in hladnega zraka..
Kaj če bi pa še mogoče katalizator izprazno-al pa ga kr dol dal? Ker se mi zdi da mi izpuh avto kr duši pa čeprav mam zadnji lonec malo preorejen.
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan To feb 17, 2004 1:29 pm

Gremo po vrsti

1) Če hočeš imet atmosferskega še vedno: Nižat glavo+nove bate in zvečat kompresijo na cca 11:1, zelo agresivne odmične, večanje in poliranje kanalov v glavi, posamezne sesalne lopute + standalone računalnik. Pri izpuhu se zamenja kolektor, katalizator se nadomesti z cevjo, debelejša cev do orenk zadnega lonca (ampak naj ima avto še tolk backpresurja da ne izgubla moči). Pa maš kuj 100km

2) Turbina ali kompresor: bati ki znižajo kompresijo, kaka T3 ali T3/4 turbina, potrebni sesalni kanali in izpušni kolektor, druge odmične, standalone računalnik, izpuh... (ker je turbina je lahko bolj odprt kot pri atmosferskih motorjih).

3) Menjava motorja: če najdeš kak 2.0 k paše not...

4) Smejalni plin (N2O): mogoče novi bati (odvisno kako dozo daš).

5) IN NAJCENEJŠA: Kupi avto z več km standarrdno :P Dobiš rablenega Coswortha za denar katerekoli od teh predelv.


Aja pa pri menjavi odmičnih najverjetneje rabiš še fedre od ventilov dat trše.
Slika
 
Uporabniški avatar
PriSon
Novinec
 
Prispevkov: 177
Pridružen: Sr avg 13, 2003 12:48 pm

Napisal/-a PriSon To feb 17, 2004 4:12 pm

Kupi Coswortha :lol: ! Pa za vsak slučaj še kak OMV ali pa Petrol, pa že INA bi bila ok! Sem se do zdaj z dvema človekoma meno, ko sta imela xr3i, ki ima150KM, en mi je reko, da pod 12 L ni nič, druga pa da pod 14L ni nič! Me ne zanima koliko Cosworth pije..., pa še vse ostalo!!!??
To "bogo" Fiestico Tunnat?! Raje ta dnar daruj za revne, bo več koristi!! Jaz mam Escorta pa nimam niti pikice predelave in tudi ne mislim nič šraufat po avtu, je že tak dovolj strškov!
Sem se zanimal malo koliko bi me to stalo, pragi pa sem pa tja! Res se ti ne splača!! Kupi raje drugi avto! Sicer pa vsi vemo, da KM ni nikoli dovolj :P !
 
Neo
Novinec
 
Prispevkov: 120
Pridružen: Če feb 06, 2003 1:48 pm

Napisal/-a Neo To feb 17, 2004 4:14 pm

Na tvojem mestu nebi zbil katalizatorja, zadnjega lonca pa bi zamenjal!Mogoce ti zaradi zadnjega lonca dusi, kaj je najverjetneje! Katalizator samo takrat lahko dusi,ce mas razbitega, sam pol avto sploh ne gre.
Odvisno koliko denarja imas za predelavo?!
 
Uporabniški avatar
Nu-NRG
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2344
Pridružen: Pe okt 03, 2003 11:56 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Nu-NRG Sr feb 18, 2004 9:25 am

Emm bati, odmicna, filter, avspuh potem pa bi rabu vedt ze letnik avta ;)

Kar se tice cossija .. ko je pumpa odmontirana pa na polno vlece cez tekocino .. je pretocila 200l/h .. ;) pol vam je jasno kolk papca ta zadeva .. avto je tudi meni strasansko vsec .. ampak to je bolj pet-sob-ned tip avta ;) Pa se kar se nakupa tice .. pri nas so dokaj slabo ohranjeni, tako da za servis takoj ob nakupu se skoraj enkrat tolk kot avto ;)
Prosim, naredite mi ta forum spet normalen!
 
Uporabniški avatar
D_LUX
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 80
Pridružen: Po maj 26, 2003 8:58 am

Napisal/-a D_LUX Sr feb 18, 2004 11:15 am

Nu-NRG je napisal/-a:Emm bati, odmicna, filter, avspuh potem pa bi rabu vedt ze letnik avta ;)

Kar se tice cossija .. ko je pumpa odmontirana pa na polno vlece cez tekocino .. je pretocila 200l/h .. ;) pol vam je jasno kolk papca ta zadeva .. avto je tudi meni strasansko vsec .. ampak to je bolj pet-sob-ned tip avta ;) Pa se kar se nakupa tice .. pri nas so dokaj slabo ohranjeni, tako da za servis takoj ob nakupu se skoraj enkrat tolk kot avto ;)


Moj avtek je 93 letnik!! Če mi lahko mogoče gdo zrihta kake dele za to zadevo bi proso če mi lahk pove!!
To me še zanima-kakšno odmično in pa kake bate bi moral dati potem noter in kje se da to kaj dobit??
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 134 gostov