Ivan36 je napisal/-a:Ako se da kupi letnik 2000! Tole je shodilo
Fan je napisal/-a:Kako to, da se je menjalo tesnilo motorne glave, samo glavo pa se ni uredilo?? Bi bil strošek res toliko večji ( brušenje glave, ureditev ventilov, menjava teflonov................ ), ali se je delalo bolj za silo ( polovično ), v koliko je bilo slednje, je lahko pomislek, da je temu primerno sestavljeno - posledično prihaja olje v valje.
Fan je napisal/-a:Zelo malo poti je, po katerih lahko motorno olje pride v valj. Mimo bata ( batni obročki ), tefloni ( minimano ), počena glava ali skozi tesnilo glave ( šlamparija pri montaži ). Se je pri montaži motorne glave uporabilo nove vijake??? V koliko se opravi test tesnosti in izmeri kompresija, se že ve pot do napake. V vsakem primeru bo potrebno še enkrat sneti motorno glavo.
Osebno menim, da se s prvim popravilom ni nič prihranilo ( namen je bil lep ) celo nasprotno, strošek bo na kraju večji.
Aron je napisal/-a:Fan je napisal/-a:Zelo malo poti je, po katerih lahko motorno olje pride v valj. Mimo bata ( batni obročki ), tefloni ( minimano ), počena glava ali skozi tesnilo glave ( šlamparija pri montaži ). Se je pri montaži motorne glave uporabilo nove vijake??? V koliko se opravi test tesnosti in izmeri kompresija, se že ve pot do napake. V vsakem primeru bo potrebno še enkrat sneti motorno glavo.
Osebno menim, da se s prvim popravilom ni nič prihranilo ( namen je bil lep ) celo nasprotno, strošek bo na kraju večji.
Nove vijake se ni uporabilo. Naj še omenim, da je sedaj motor popolnoma suh. Tudi meni se zdi da tako čez ventile nebi moglo priti toliko olja.
Si predstavljam če bi bilo šlampasto narejeno, bi blo polno olja po motorju. Naj še omenim, da vode ne žre.
Kolega pravi da so obročki verjetno in mogoče tefloni. Pravi celo obroček zapikan. Zdej v menjavo obročkov se nebi spuščal, ker to je pa res strošek.
Aron je napisal/-a:Nove vijake se ni uporabilo. Naj še omenim, da je sedaj motor popolnoma suh.
rs5 je napisal/-a:Nisem mislil da so narobe priklopljeni ampak,da so mogoče slabi in ti nekje prebijajo in nimaš pravega vžiga.Mojster preden brusi glavo jo fajn očisti in bi jo bidel če je počena.(Vsaj ta v našem koncu jo tako očisti da se sveti)Sama zamenjava obročkov pa tudi ni tako draga,prašanje pa je če je avto vreden tega posega.
Aron je napisal/-a:rs5 je napisal/-a:Nisem mislil da so narobe priklopljeni ampak,da so mogoče slabi in ti nekje prebijajo in nimaš pravega vžiga.Mojster preden brusi glavo jo fajn očisti in bi jo bidel če je počena.(Vsaj ta v našem koncu jo tako očisti da se sveti)Sama zamenjava obročkov pa tudi ni tako draga,prašanje pa je če je avto vreden tega posega.
Evo jutr gre še enkrat glava dol. Poročam, mogoče še fotke dam gor. Neki je fest narobe, ker od menjave glave kuri olja več kot bnecina.
Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 2 gostov