Vidim da imate pametni polnilec, torej je izvedel tudi desulfacijo, odstranil ( kot ga je lahko) svinčev sulfat iz plošč. Koliko bo akumulator zdržal je odvisno od več dejavnikov:
-je bil akumulator v začetku pred vgradnjo napolnjen na 100%
-v kakšnemu stanju je bil v obdobju pol leta ( napolnjenost)
-če je bil večino časa pod 100% se je svinčev sulfat nalagal na plošče s tem dvignil upornost akumulatorju, dlje kot je na ploščah bolj otrdi in ga polnilec ne odstrani v celoti kar pomeni, da polnilec izmeri napačno napetost od dejanske in akumulator ne napolni v celoti
Najbolje bi bilo 1x tedensko med vikendom priklopiti akumulator na polnilec da izvede desulfacijo in ko ga napolni še z impulzi odnaša dol sulfat.
Kaj ga je izpraznilo, lahko kakšen skriti porabnik ali pa je krivec mraz. Akumulator s kapaciteto 54Ah kateri je bil napolnjen na 100% ima pri 0°C še okoli 70% kapacitete, torej okoli 38Ah, glede nato da so bile temperature večinoma pod 0°C je bila kapaciteta med 70 in 50% ( 38Ah- 27Ah vrednosti če je akumulator na 100%).
Če je pri roki kakšen multimeter se pa lahko preveri če je kakšen skriti porabnik. Zaporedno vezati multimeter na akumulator in z odstranitvijo varovalk najti krivca.
https://www.youtube.com/watch?v=yFCT-YZbU5o&ab_channel=ifitjams