Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
aklan86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 614
Pridružen: Po apr 02, 2007 12:35 pm

Lombardini IM 350

Napisal/-a aklan86 So feb 27, 2016 8:57 pm

Upam da ima kdo kaj izkušenj s tem motorjem. Je sicer zelo preprosta zadeva, montiran na gorenje muta. En cilinder, 2 ventila, delorto uplinjač, ...

Problem je, da ima motor slabšo kompresijo. Sedaj ne vžge več. Po hitrem pregledu (snel sem glavo) je tesnilo na glavi ok, ventili in bat so pa kar precej sajasti, sploh izpušni je v slabem stanju in ko sem vlil malo bencina nanj je takoj poniknil (nič kar nebi poliranje rešilo). Saje niso bile zapečene in so se zelo lepo očistile, zato predvidevam da so te saje najstale zaradi preveč olja v mašini. (Olje se je menjalo 1DU preden motor ni več vžgal in ga je bilo veliko preveč - foter je mašino nagnil, da je lažje nalil, posledično je bilo pol litra olja preveč)

Cilinder je brez risov, mogoče kakšen mikro ris, ampak nič kar bi občutil s prstom. Ima pa malenkost roba na vrhu (se občuti z roko). Bat pa lahko malenkost zamaješ levo-desno. Ali je ta luft OK, ali ga ne sme biti nič? Žal nimam primernega mikrometra, da bi izmeril cilinder.

No pa še vprašanje.
Ali je dovolj samo da uredim ventile, cilinder+bat pa pustim tako kot je?
Ali je mogoče smiselno menjati samo batne obročke? (potem moram podreti celo mašino - ali mogoče ne)
Ali je smiselno dati potem še pohonat mašino in nov večji bat+obročke, če je že enkrat narazen. Po delavniškem priročniku se lahko cilinder brusi 2x. Ali je potem nujno dati večji bat ali je dovolj samo večje obročke?

Zadeva se rabi 5h na leto za frezo in je tudi vprašanje smiselnosti vsega tega... Prekopalniki so že od 100€ dalje.
Slika
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6581
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Lombardini IM 350

Napisal/-a Fan Ne feb 28, 2016 12:53 am

Osebno bi zamenjal: batne obročke, uredil glavo, nova tesnila
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Uporabniški avatar
aklan86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 614
Pridružen: Po apr 02, 2007 12:35 pm

Re: Lombardini IM 350

Napisal/-a aklan86 Ne feb 28, 2016 11:32 am

Pa se da na tem motorju menjati obročke brez da se še bolj podira motor? Zoperno je magnet dol dajati ker bom sigurno še kak semering in ležaj uničil.

Takle motor je to
http://www.varriale.com/img_lombardini/1IMZ.jpg
Slika
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6581
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Lombardini IM 350

Napisal/-a Fan Ne feb 28, 2016 5:35 pm

Semeringe je že samo po sebi pametno menjati ( strošek par € ).
V koliko jih nimate, me kontaktirajte na ZS
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: Lombardini IM 350

Napisal/-a lisko Ne feb 28, 2016 11:00 pm

Fan je napisal/-a:Osebno bi zamenjal: batne obročke, uredil glavo, nova tesnila


X2

Olje v tem motorju pa se res nalije ko je motor malo nagnjen. Ampak 5 stopinj ali manj. To pa zato da , ko se nagne med delovanjem ne ostane brez. Ker nima pumpe mu samo tist "štift" na konc ojnice meče olje okrog in ob enem poriva tudi v ležaj na ojnici. Če se tisti štift odlomi ali kakorkoli poškoduje motor ne laufa več dolgo....
Če je ta motor sestavljen in nastavljen kot mora bit....vžge vedno v prvem potegu.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
aklan86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 614
Pridružen: Po apr 02, 2007 12:35 pm

Re: Lombardini IM 350

Napisal/-a aklan86 Po feb 29, 2016 3:26 pm

Ok bom razdrl do konca in menjal še obročke. Itak me pride set tesnil ceneje kot posamezna. Da se pa naliva olje pod kotom pa ne drži. Olja ne bo zmanjkalo na strmini bo prej začel kaditi na strmini ko bo potegnil olje iz filtra.
Slika
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: Lombardini IM 350

Napisal/-a lisko Po feb 29, 2016 11:36 pm

Mam ( žal) obratne izkušnje...od takrat vedno malo nagnem in nobenih problemov. Je pa res da ne nalijem liter preveč...ampak lih toliko , da ko zravnaš nazaj, teče iz čepa in ne samo da je do čepa. Sicer pa dobre izpravne rabljene dobiš za 100 eur navzgor...nove ( sicer kitajca ampak za par ur letno je več kot odličen) pa za 200+.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
aklan86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 614
Pridružen: Po apr 02, 2007 12:35 pm

Re: Lombardini IM 350

Napisal/-a aklan86 Pe mar 04, 2016 3:26 am

Še eno vprašanje. Se mi izplača glavo kak mm spustiti pa pri ventilih rob malo popraviti. Tako kot tu..
https://m.youtube.com/watch?v=s-Li-mwjvlg

A je kaj učinka sploh?
Slika
 
Uporabniški avatar
aklan86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 614
Pridružen: Po apr 02, 2007 12:35 pm

Re: Lombardini IM 350

Napisal/-a aklan86 Po mar 21, 2016 2:58 pm

Še epilog vsega. Evo ventili urejeni, menjani batni obročki in tesnila, očiščen fergazer, nova svečka, novo olje, očiščen filter. Motor zalavfal po dveh potegih. Kompresija občutno boljša. Upam da bo za nekaj časa.Strošek 75€ :roll: Tesnila cca 35€ :shock:
Slika
 
Uporabniški avatar
aklan86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 614
Pridružen: Po apr 02, 2007 12:35 pm

Re: Lombardini IM 350

Napisal/-a aklan86 Če apr 07, 2016 8:11 pm

Ne hvali dneva pred večerom pravijo.
No po cca 3h super delovanja naenkrat masina izgubi pravo moč. Ko sem snel glavo je bilo vse sajasto. Olje je tudi čisto črno po 3h urah. Torej cilinder je preveč izrabljen in po 3h je pojedlo obročke.

Nov bat set +0,5 je 70€, koliko mislite da pride rezkanje+ honanje takšne masine?

Lahko kdo svetuje kakšnega mojstra na 03 območju. Eventuelno lahko tudi 01 ali 02 območje. Če drugega ne, da preverim cene če se sploh splača.
Slika
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov