Brez odstranjevanja kolotečne plastike se ne da nič zaščititi. Tu imaš primer predstavitvenega golfa 6 iz leta 2008 in pozicijo vodovpojne pene:
Brez razdiranja ne moreš narediti popolnoma nič, ker prav nikjer ne prideš zraven, da bi naredil tako kot se zagre. Sam imam golfa 6 in prva stvar po nakupu novega je bila dodatna zaščita celotnega vozila (avto je bil teden dni na klocnah in dvigalu).
Ko odstraniš pvc
kolotek, te zadaj čaka pena, ki s časoma povzroči izbruh rjavenja:
V mojem primeru sem vozilo po odprtih in polodprtih delih zaščitil s trdim voskom, ki ne poka (predeli dvojne pločevine so predhodno brizgani s penetracjskim voskom, ki preprečuje nastajanje kondenza pod trdim zaključnim voskom). Ker imam jeseni "ritual" montaže zavesic in spomladi še postopek v obratni smeri, spotoma odstranim še nabrano nesnago in obnovim zaščito na predelu, ki je podvržen rjavenju:
Tudi golf 7 ima vložek na vrhu blatnika ter proti vratom in kako boš brez podiranja to odstranil in mesto stika s pločevino preventivno dodatno premazal z neko zaščito?
Kataloška št. tega kosa naj bi bila pri mk7 5G0 864 235 A, a videz samega materiala me ravno ne prepriča, da tole ne vpija vode. Prej nasprotno
Za info.: Takole sem predel zaščitil po saniranju rje na znančevem golfu 4 (pretvornik rje, 2-K epoksi primer, 3M kavčuk zaščita) . Za finiš sem izdatno nabrizgal še vosek Dinitrol 77B, seveda iz kartuše in brez potisnega plina. Ta model zadaj nima pene (razen na vrhu blatnika), se pa nabira svinjarija, ki posledično zadržuje vlago in ustvarja pogoje za rjavenje. Slednje se dogaja tudi pri ostalih modelih, seveda je enako ali podobno tudi pri drugih znamkah: