Običajno je embalaža liter ali pa v spreju 400 ml. Prav dosti izbire nimaš, edino,če greš do kakšnega lokalnega kleparja ali avtoličarja in ti odlije tisti dl. Sam sem preizkusil nekaj pretvornikov in ostajam na Wurthu.
Pred nanašanjem baze zaščiti z dobro temeljno barvo, če se le da z 2-k epoksijem.
V osnovi imaš težavo, ker izhaja rja iz zapigane pločevine. Svakinja je imela Opel Corso D s tovarniško napako in sem se ponudil, da se poigram. Mi je dala proste roke, tako sem pločevino odprl, rjo speskal, zaprl nazaj in povaril po mig brazing postopku ( lotanje z žico CuSi3), zvar lepo pobrusil, da je odpadel kasnejši nanos tesnilne mase, vse skupaj pihnil v epoksi in predal ličarju, ta je pobarval pokrov in naredil prehod na blatnika. Kasneje sem samo z notranje strani pihnil Dinitrol ML in čez 77B.
Vidim zgoraj staro vprašanje in morda bo koga zanimalo.
@andrejko1981: Pištola je bila pred leti kupljena tu
http://www.foerch.si/. Imaš poplavo podobnih verzij in različnih cen. Dotična me je prišla nekaj čez 200€, je pa takrat dobro prišla na trg.
@Mazda2: Dinitrol ima v ponudbi več vrst voskov in za votle dele starih vozil ima v ponudbi ML in 3125 HS, ki oba vsebujeta zaviralce rje in prodirata globoko v spoje in skozi umazanijo, ki se tam nabira.