sem porabil ostanke starih tramov in si zabil eno tako osnovno rampo za osnovno vzdrževanje. Olje √ , filter za olje √, filter za bencin √. Zdaj pa vidim, da je pri spoju lonca in srednje cevi rja preglodala po spodnji polovici cevi - tri luknje - če zamašim z roko, se čuti.
Lani septembra še nisem imel rampe, zato sem dal menjati precej počen lonec. Mehanik s fleksom brusil, rezal - ali je možno, da je dodatno poškodoval že itak staro cev - in pospešil to korozijo (risi levo od korozije)?
Torej,
- Če se to začasno -> "poflika", ali je možno, da potem ko preperi skozi, da zaserjem še lonec? Lahko rja pride po notranjosti v lonec in ga načne? In potem še stare cevi ven iz lonca ne bom mogel dobiti?
Lonec je namreč nov in je bil malenkost dražji, ne najcenejši (75€ xy? (je kar debel) vs 40€ Novak..), in je mehanik rekel, da bo zdržal do konca avta (Fiesta 1.3 98 , a le 66kkm). Pravi da tistih poceni Novakovih ne montira, ker mu pol hodijo jokat čez leto in pol, da so spet prežrti.... zato lonca ne bi rad predčasno in brezveze (zavoljo par deset evrov) uničil.
Avto bi se še rad vozil...kakih 100kkm oz. pač do konca, čimdlje

Koliko še imam rezervo časa, da zadeva prežre skozi (oz. v lonec), po slikah sodeč?

Kaj pa cink sprej, pa pocinkan pleh okoli namotam pa dve objemki pa srečno?


slutim, da flikanje odpade, če bi rad dolgoročnejšo rešitev?
Gledam nove cevi: BOSAL 116€, NOVAK 21€ !!! skoraj 100€ razlike. Kake imate vi izkušnje z Bosal oz. Novak, oziroma kaj mi priporočate? Je razlika v ceni v tem primeru res odraz kvalitete aka - bo Novak res taki poden?
Našel še ASMET za 18€!!! Ali lahko to zdrži gor par let ali so totalna j***a??
Se mi splača vzet BOSAL?
Kje bi se še dalo dobiti kakšne takšne cevi, za neko vmesno ceno - ajd 50€?
Če bi šlo, bi rad poskusil menjati sam, sem pa prebral, da je potrebno za menjavo srednje cevi pri Fiesti odstraniti zadnji most? A je to nujno, ali zgolj priporočljivo?
Najlepša izdatna hvala za pomoč!