pskoda je napisal/-a:Jaz sem imel kar nekaj novih avtomobilov. Pri nobenemu ni nihala temp vode pa nima veze ali je +30 ali -20 zunaj ali je breg ali dolina. Ko se segreje motor je pribit na 90 stopinj. Isto je pri zdajšnem 2.0tdiju.
To zame pač ni normalno nihanje temp vode je pa res, če malo niha temp ne bo nič hudega
Morda pa ne niha po nekaj stopinjah ampak po določenem času. Morda pride do napake (hrošča itd) in sploh ne niha. Imam raje take, kjer vidiš, da dela, kot pa take, ki vedno isto kažejo in ne veš ali dela (hvala bogu).titanius je napisal/-a:Tudi pri mojem golfu je kazalec vedno na 90, ne gre ne čez ne nazaj ( hvala bogu ).
danci1973 je napisal/-a:pskoda je napisal/-a:Jaz sem imel kar nekaj novih avtomobilov. Pri nobenemu ni nihala temp vode pa nima veze ali je +30 ali -20 zunaj ali je breg ali dolina. Ko se segreje motor je pribit na 90 stopinj. Isto je pri zdajšnem 2.0tdiju.
To zame pač ni normalno nihanje temp vode je pa res, če malo niha temp ne bo nič hudega
Zdaj pa si priklopi OBD2 vmesnik pa spremljaj dejansko temperaturo hladilne tekočine in boš videl, da niha tudi pri tvojem 2.0tdiju.
Nekateri avtomobili imajo kazalec oz. prikazovalnik za temperaturo tako narejen, da je pri 'normalnem' nihanju pač vedno v sredini.
Preizkusi pa lahko enostavno tako, da v leru izključi klimo, nastavi temperaturo gretja čisto na mrzlo in ugasne ventilator.
Če se bo temperatura po določenem času prostega teka približala 90 stopinjam, potem je vse v redu.
rs1975 je napisal/-a:Preizkusi pa lahko enostavno tako, da v leru izključi klimo, nastavi temperaturo gretja čisto na mrzlo in ugasne ventilator.
Če se bo temperatura po določenem času prostega teka približala 90 stopinjam, potem je vse v redu.
To je verjetno mišljeno, da izvedem ko je motor hladen? Ima isti učinek če to naredim pri toplem motorju (voda 90°C) in temperatura vode ne sme padati?
cc09 je napisal/-a:To pa ne razumem, sej če je termostat pokvarjen, stalno ali prehitro odprt, bo v leru glih tako temperatura prilezla do 90, a ne bo? Samo malo dlje bo trajalo.
rs1975 je napisal/-a:Kazalec pade na 85, če recimo dela v leru, ko speljem se potem počasi povzpne na 90.
rs1975 je napisal/-a:Nekdo je spraševal po vrsti menjalnika - ročni.
zzitop je napisal/-a:rs1975 je napisal/-a:Preizkusi pa lahko enostavno tako, da v leru izključi klimo, nastavi temperaturo gretja čisto na mrzlo in ugasne ventilator.
Če se bo temperatura po določenem času prostega teka približala 90 stopinjam, potem je vse v redu.
To je verjetno mišljeno, da izvedem ko je motor hladen? Ima isti učinek če to naredim pri toplem motorju (voda 90°C) in temperatura vode ne sme padati?
Seveda lahko tudi pri toplem, če ti je do sedaj padla temperatura pod takimi pogoji pod 90. Predlagam dva testa:
1.)
a) Ko prideš iz službe, pustiš teči motor, vozilo miruje. Popolnoma ugasneš klimo, nastaviš ventilacijo na najnižjo temp in ugasneš ventilator. Opazuješ temperaturo na števcu daljše obdobje, morala bi naraščati do vklopa ventilatorja za hlajenje motorja, kateri bi jo moral znižati za kakih 5 stopinj. Primer iz 97 na 92. Če na začetku temp. ne pade več kot kako stopinjo, in se s časom segreje nad 90 do hlajenja potem je že dober znak.
b) Sedaj pa vse enako kot v točki a), ampak nastavi na maksimalno temperaturo in ventilator na najvišjo stopnjo (full). Če ti bo sedaj začela temperatura počasi padati, potem imaš vzrok - ogrevanje kabine. In to je očitno, pod opisanimi pogoji in za tvoje vozilo normalno.
2.) Ponoviš točki a) in b), ko se motor ohladi pod 80 stopinj, kar je hitro. Torej, NI potrebno čakati, da se popolnoma ohladi, tudi test bo hitrejši in enako dober, kot če bi čakal, da pade temp. na 20 stopinj.cc09 je napisal/-a:To pa ne razumem, sej če je termostat pokvarjen, stalno ali prehitro odprt, bo v leru glih tako temperatura prilezla do 90, a ne bo? Samo malo dlje bo trajalo.
Res je, ravno tako bo v leru in mirovanju prilezla na 90, če ogrevanje ne odvaja preveč in ni kakega zunanjega močnega vetra v hladilnik. Še enkrat dobro preberi, kaj je avtor pred tem napisal:rs1975 je napisal/-a:Kazalec pade na 85, če recimo dela v leru, ko speljem se potem počasi povzpne na 90.
Torej, termostat ni ostal odprt, saj bi sicer med vožnjo temperatura padla, ob lahkotni vožnji z 90km/h verjetno pod 60 stopinj.
Zgoraj napisano misterioznost razumi kot ugotavljanje vzroka, zakaj na mestu vseeno pade na 85 stopinj. Sam sumim, da je imel avtor vžgano ogrevanje kabine, katero je odvedlo več temperature kot je je motor proizvede.
Po forumu brska: Google [Bot] in 123 gostov