Znana težava, na levi strani spodaj pri nosilcu se odpre menjalnik, gedore 10 in 13, not se da še en zobnik, malo podmaže, pol pa pri 170km/h všaltaš v 7. in kruzaš na "idealnem območju" 1800 rpm
. ...kot nekoč ko smo mulci v APN-6 dali 5. zobnik...
Čemu pa botruje ta ideja - poraba? -hrup? Mislim, da je B8 kar dobro izoliran, zaradi porabe pri 150km/h pa tudi ne boš ububožal... Dvomim da bo tole brez menjave menjalnika ali vsaj grobega posega v to periferijo kako šlo + poseg v elektroniko. Prestavna razmerja so preračunana na idealno razmerje navora/moči in bremena ki ga motor mora premagovati. Upam, da nisi med tistimi, ki imajo "idealno območje" pri 1300 rpm...
Malo za šalo, malo zares, pa brez zamere...
CR motorji se radi zavrtijo, doba PD motorjev je zgodovina.
Naj še kdo pove mnenje...