Limeta je napisal/-a:Fedex je napisal/-a:Nisem še prebral celotne teme, sem nekje pri 18. strani (in nekaj zadnjih), zato ne vem, ali ste kaj odkrili glede motorjev TCE. Sam imam Megana 4 1.2 TCE 100. Je l. 2016 in sem drugi kupec. Kupil sem ga dobri 2 leti nazaj, prevoženih okrog 69k.
Zadnje leto ali pa kar dve opažam precej veliko potrošnjo olja. Cukanja motorja, ki ga omenjajo ostali, nisem opazil, bom pa odslej na to bolj pozoren. V glavnem, v zadnjih 4500 km, sem moral doliti 2L olja (elf), da sem prišel nekje med min in max oznako na palčki. Nekih težav med vožnjo ne opažam, tudi moč motorja se mi zdi, da se ni spremenila. Izpušna cev je povsem črna po robu, ne vem ali je to znak česa ali ne. Jutri ga peljem k svojemu mehaniku, na uradnem servisu glede te težave še nisem bil. Po resnici pa jim nič kaj ne zaupam, saj že iz izkušenj vem, da se radi otepajo reševanje kakih večjih težav, posebej če je na njihove stroške. Nisem še povsem odločen, kaj bom naredil s tem avtom, s katerim sem sicer zadovoljen, vendar bojim se, da mi bo motor zružil glede na članek od ZPS in ugotovljeno "serijsko napako" motorja.
Moj namen ni strašenje, a glede na to, da imaš prevoženih že več kot 65.000 km, se lahko počasi kar pripraviš, da bo motor odpovedal... Povprečna življenjska doba 1.2 TCe motorjev z oznako H5F, je namreč cca. 64.000 km...
Med tistimi, ki so že "crknili", sta tudi moja 2 primera (oba 1.2TCe s 130KM) - starejši, letnik 2017 pri 14k, drugi, novejši, letnik 2018, pa pri 30k prevoženih in še nekaj primerov, ki jih tudi osebno poznam... Nekaj od njih ima vgrajen že tretji motor, pa še nobeden od nas ni uspel priti do povprečne magične meje 64k...
P.S. Čudi me, da (glede na veliko porabo olja) še nisi opazil cukanja, ker, zaradi serijske napake na motorju, zaradi nepravilnega izgorevanja, cukajo vsi - vseh 600.000 motorjev, ki so na tržišču - potrjeno tudi s strani pooblaščenega servisa... Je pa res, da je to, ali občuti cukanje, odvisno tudi od načina vožnje - bolj "agresivni" vozniki in tisti, ki večino svojega časa preživijo na avtocesti, to precej težje opazijo...
Pa srečno in čim prej na servis na preventivni pregled motorja...
Evo, da je se javim in poročam o dogajanju. Še vedno ne opazim nobenega cukanja. Bil sem v veliki dilemi, ali avto čimprej prodati ali vseeno še kaj poskusiti. Ker pa avto nerado kupujem ali prodajam v naglici, sem si vzel še malo časa.
Pred kakim mesecem sem šel k svojemu mehaniku in po pogovoru sva sklenila, da glede na povišano porabo olja (ki je bil do takrat ves čas Elf), poskusiva menjati olje in nič drugega, saj tako najlažje odkriješ nek vzrok za preveliko porabo, če spremeniš le eno stvar. Torej od takrat sem naredil že skoraj 2.000 km, nivo olja pa ostaja nespremenjen, kar je meni kot laiku sicer, precej neverjetno. Zdaj ne vem točne oznake olja, je pa od Mobila.
Moti pa, da je izpušna cev oziroma kromiran rob, še vedno precej sajast, malo sem tudi opazoval druge Megane na cesti in so vsi imeli čiste, skoraj svetleče izpušne cevi.
Je pa še nekaj, od takrat, ko sem menjal olje, se je tudi žena začela voziti v službo (25 km v eno smer), prej smo deliali več krajših razdalj po mestu. Lahko, da je tudi to kaj vplivalo na večjo porabo olja.