Težko me bosta prepričala, da sledeče izjave niso preuranjene in preoptimistične ter da katera od njih ni tudi neresnična:
void je napisal/-a:Zaenkrat od leta 2017 odkar obstaja ta motor, jaz še nisem slišal za ta problem, pa na verjetno ene 200 1.3 tce motorjih spustil olje. Tako da, po mojem mnenju bučke.
void je napisal/-a:1.33 je do sedaj se izkazal za vrhunski izdelek, imam ga sam, in še en kup drugih soforumašev, ki se peljejo brez problema.
limas je napisal/-a: Po drugi strani pa se zelo naivno loti iskanje slabosti pri 1.33 Tce, ki velja za zelo zanesljiv in tehnološko dovršen Mercedes-Renaultov izdelek.
1. Pri koliko od teh 200-tih si, preden si spustil olje, predhodno preveril nivo, vonj in viskoznost olja? Sem nekako prepričan, da odgovor vsi poznamo.
2. La s težavo me bosta (pa verjetno tudi ostale) prepričala z izjavami, prvi s svojo
da gre za vrhunski izdelek, drugi pa, da
gre za zanesljiv in tehnološko dovršen izdelek.
Vozila so se s tem motorjem pričela opremljati šele v drugi polovici leta 2018, pa še teh je le za "vzorec", vsaj sam pa ne poznam nobenega primera vozila, registriranega leta 2017, ki bi imel vgrajen 1.33 TCe motor.
Glede na to, da "aktivni vozniki motornih koles in avtomobilov", po statističnih podatkih SURS-a iz leta 2017, letno prevozijo cca. 7.200 kilometrov, imajo tako tudi tista "najstarejša" vozila, v povprečju na števcu šele dobrih 20k, kar pa je precej prehitro za podajanje ocene, da gre za vrhunski, zanesljiv in tehnološko dovršen izdelek.
Kar pa se tiče prisotnosti goriva v motornem olju pri motorjih 1.33 TCe, se tako proizvajalcu, kakor tudi gospodom, ki se čutijo prizadete, za svoje izjave iskreno opravičujem.
Moje izjave o prisotnosti goriva v motornem olju, temeljijo izključno na mojih osebnih ugotovitvah pri kontroliranih vozilih in za njih, razen lastnega vonja in vida, zaenkrat nimam prav nobenega kredibilnega dokazila, zato se (zaenkrat) popolnoma umikam iz debate o tem (če pa so bile resnične, pa bo, kot vedno, pokazal čas).