Prva težava z meganom, 1.33Tce140, cca 30.000km
Torej bo čez ene 30.000 km spet neki falilo? mini turbo mlinčki pač Od tistih starih 2.5 DTi TDS ni skoraj nič falilo na 100.000 km + ali 2.0 turbo ... Espace, Laguna ....
Prva težava z meganom, 1.33Tce140, cca 30.000km
VW T4 je napisal/-a:Prva težava z meganom, 1.33Tce140, cca 30.000km.
Začel čudno ropotat/tulit, diagnosticirana težava na alternatorju. Zamenjan skupaj s jermenom. Po tem stanje boljše, ampak po enem tednu nazaj prisoten čuden zvok, nekakšno ropotanje, nakar v nedeljo (v ponedeljek sem ga želel peljat nazaj na servis pokazat) raznese(dobesedno) vodno pumpo. Vse ok, pod garancijo vse urejeno itd.
Zakaj pa bi lahko do tega sploh prišlo? Glede na to da sta alternator in pumpa oba gnana preko istega jermena, je možno da je bil jermen že tovarniško preveč našponan, kar je posledično preveč obremenjevalo osi alternatorja in pumpe?
void je napisal/-a:No ja, mislim da mikro jermen nima kaj dost veze s tem, ali je avto mlinček ali ne.
Renault 1x jac vedno jajceTorej bo čez ene 30.000 km spet neki falilo? mini turbo mlinčki pač
Ne pa da opravičuješ, da je stal 500e...ta avto, ki je več pri mehaniku kot na cesti, je nekoč stal mnogo več (lahko govoriš čez mlinčke karkoli hočeš, ampak ta mlinček bo preživel 2.2dCi...)
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 112 gostov