VW T4 je napisal/-a:Nisem bral vse zgodbe...a si že ves čas na istem servisu? Ker lahko so popolni šalabajzeri in mi mogoče bilo bolje če kontaktiraš direkt renault slovenija.
Sam imam sicer tce140 in res lahko govorim samo dobro o tem avtu. Ampak, ko sem imel en problem s v naprej plačanim vzdrževanjem (ko so na lokalnem servisu nekaj probali se izmuznit, da ne bi bilo treba ob prvem servisu menjat olja), sem gladko pisal mail na renault slovenija. Zelo hitro bil odgovor, potem pa še pohleven klic iz servisa...
Kakorkoli, srečno. Jaz ne bi imel potrpljenja in bi se vozil že davno znebil. Ampak, da imaš pa dva problematična primerka doma je pa tudi že skoraj neverjetno.
Gricko je napisal/-a:ja in epilog vsega tega plombiranja in potem tudi rezultata ( dvig nivoja) je kakšen?
se sedaj kaj premika ali se "usklajujejo"?
Limeta je napisal/-a:Po skoraj dveh mesecih usklajevanja med vsemi vpletenimi (tehnično službo in "strokovnjaki" službe za stike s kupci), je pooblaščeni servis prejel navodilo, da je, zaradi prisotnosti goriva v motornem olju, potrebno zamenjati visokotlačno črpalko za gorivo (na cam followe-rju)...
Rezultat servisnega posega:
po enem tednu in cca. 250 prevoženih kilometrih, se je nivo motornega olja ponovno dvignil za cca. 7 mm, samo olje pa deluje precej bolj tekoče, pa ter ima močan vonj po bencinu...
Me prav zanima, kaj bodo pa sedaj "naumili"...
MORDOR je napisal/-a:Samo a ni tako, če bi bilo toliko goriva prisotno v olju da bi brej ali slej zaribal. A se motim.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 117 gostov