Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
void
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1787
Pridružen: Sr mar 02, 2016 4:21 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a void Če okt 06, 2022 4:31 pm

Limeta je ta omenjeni motor pil antifriz?
 
Janezek65
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 93
Pridružen: Če apr 20, 2017 7:47 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a Janezek65 Če okt 06, 2022 6:01 pm

Firediver je napisal/-a:Kje vidiš izraz "prepovedano" v navodilih?


Mislim.... :roll:

Mogoče pa bi bilo res boljše, če bi tankal nafto... saj res nikjer ne piše, da ne smeš.
 
Uporabniški avatar
Firediver
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4356
Pridružen: Če dec 09, 2004 5:59 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a Firediver Če okt 06, 2022 7:47 pm

Imate pa res probleme s percepcijo.
Ampak vsakemu svoje, itak vsakega tepe lastna omejenost.
Razlika je v širini teh meja.
Človek brez problema, to strašna je stvar!
 
void
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1787
Pridružen: Sr mar 02, 2016 4:21 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a void Če okt 06, 2022 8:38 pm

Vsi avtomobili so danes narejeni za 95, 98 in 100 oktanski bencin. Zelo malo avtov izrecno zahteva več kot 95.

Včasih nekateri maperji ko se delajo res precizne mape za bolj ekstremne tuninge nardijo mape izrecno za najmanj 98+ oktanov. Ampak tu govorimo za ekstreme, stage 2 in 3 npr.
Oktansko število bencina ni razlog da ventili zgorijo, ampak konstrukcijska napaka. Lahko da je vrsta materiala problem, ampak pomojem je prekomerno klenkanje oz. LSPI kar je itak večni problem pri prejšnih generacijah DI bencinarjih. Šele pred kratkim so uspeli to omilit oz. skoraj izničit z res natančnim doziranjem zmesi in inteligentnim predvidevanjem glede na pogoje delovanja kdaj bo prišlo do klenkanja. Razvita so bila tudi specialna olja za tovrstne mašine, pri renoju je to RN17 standard. Ampak ta standard je predpisan za 1.0, 1.3 in 1.8 tce motorje. 1.2 tce uporablja še star 710 standard.
 
Limeta
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 39
Pridružen: Ne nov 24, 2019 9:22 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a Limeta To okt 18, 2022 8:03 pm

"void", končno ti je, kot (če se prav spomnim) bivšemu uslužbencu, uspelo priznati, da gre za konstrukcijsko napako.

Po mojih podatkih (na podlagi baze cca. 1500 okvarjenih vozil), se namreč težja okvara oz. odpoved motorja, zgodi v povprečju pri dobrih 68.000 prevoženih kilometrih, kar za slovenske razmere pomeni (po podatkih SURS-a iz leta 2017, povprečni lastnik vozila, z njim letno prevozi 7200 kilometrov), da lastnike "bridka smrt" motorja, čaka v povprečju pri starosti cca. 9 let, tako, da obdobje, v katerem bodo motorji pričeli še bolj množično odpovedovati, šele prihaja - žal pa se bo to, na nesrečo lastnikov, pri večini zgodilo šele po preteku garancije, zato bodo stroške popravila morali pokriti iz lastnega žepa.

In kaj točno jih čaka?
Motor, v nekem trenutku, zaradi izgube kompresije na enem izmed cilindrov ( po večini na drugem cilindru), popolnoma izgubi moč, ker pregori eden od ventilov, občasno pa "zgori" tudi kakšna izmed vžigalnih svečk, vse skupaj pa je nato videti (približno) tako, kot je videti na spodaj priloženih fotografijah, kako pa so sicer videti ventili iz "zgornje" strani in sesalna komora, pa sem že "pokazal" že v enem izmed prejšnjih "postov".

Seveda pa moram priznati, da nekateri (precej redki), predvsem tisti, ki svoja vozila uporabljajo izključno oz. pretežno le za vožnjo na daljših relacijah in po hitrih cestah in avtocestah, lahko "preživijo" tudi precej več kilometrov. Pri takšnem načinu uporabe vozila, se namreč motor precej bolj ogreje, manj pa je tudi klenkanja oz. LSPI. Motor pri višjih obratih in dobro ogret, tudi boljše izgoreva, zato se "garež" na ventilih precej manj nabira, prav tako pa iz motornega olja izhlapi tudi večina goriva, ki pri tistih, ki vozila uporabljajo predvsem na krajših razdaljah (v naseljih in mestih), sicer močno redči motorno olje, kar dodatno močno vpliva na prekomerno obrabo vitalnih delov motorja in njegovo precej krajšo življenjsko zgodbo.

"void", pa še dodaten izziv zate, če si upaš...
Upaš "izdati" podatek, koliko 1.2 TCe motorjev ste zamenjali, ko si še bil zaposlen na pooblaščenem servisu in koliko je bilo primerov, ko je bilo potrebno motor, ki je bil že predhodno enkrat zamenjan z obnovljenim, zaradi okvare zamenjati še enkrat ali večkrat?
Priponke
1-2 TCe broken 4.jpg
1-2 TCe broken 3.jpg
1-2 TCe broken 2.jpg
1-2 TCe broken.jpg
 
Kristjan123
Uporabnik
 
Prispevkov: 830
Pridružen: So jul 01, 2017 8:31 am

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a Kristjan123 Sr okt 19, 2022 7:37 am

Cisto objektivno gledano pa imamo Renaulte v kombinaciji z drugimi znamkami ze nekaj casa v ozji in sirsi familiji. Ta motor je očitno Renaultov "fail" ni druge...
 
void
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1787
Pridružen: Sr mar 02, 2016 4:21 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a void Sr okt 19, 2022 8:57 am

Stvar je taka, jaz že leto in pol več ne delam na servisu. Sedaj delam doma polni delovni čas.

Namreč ko sem jaz delal so bili te motorji še relativno novi, tudi bencinarji v povprečju pri strankah delajo manj kilometrov kot dizelaši.
Realno veliko kilometrov delajo samo službeni avti tipa kangoo, trafic, master itd.

Mi smo se ukvarjali pri 1.2 tce večinoma z prekomernim trošenjem olja in cukanjem pri nekaterih serijah. Skurjeni oz. stopljeni ventili so začeli se dogajati glih preden sem jaz odšel ko so te motorji bili stari cca 5 let in imeli 100k km.

Sam osebno bi probal motor sestavit z neorginalnimi ventili, če se dobijo - nisem siguren treba preveriti. Ni nujno orginalna roba boljša od nadomestne -> ponaredkov t.i. Na pamet mi padejo pumpe na 2.0 TDI, orginal so bile problematične, nadomestne zelo solidne.

Uglavnem, ne vem kaj naj ti rečem, mi smo zamenjali tako na hitro se spomnem ene 4 motorje zaradi cukanja oz. porabe olja. Zanimivo da imajo različni letniki, različne probleme. Potem pa poznam spet ene kup bivših strank k majo 140k km na 1.2tce in jim ne cuka, ne pije olja in niti ne skuri ventilov... zaenkrat. Tako da ble so neke čudne serije oz. batchi motorjev k so bli problematični zgleda. Da so pa vsi bili od začetka do kraja problematični pa ne bi rekel, ker še zmeraj veliki večini te motorji služijo OK. Tako po občutku bi rekel, da so recimo 1.2tce v capturju veliko manj probleamtični od meganov. Zakaj? ne vem, mogoče se ne sestavljajo motorji v isti fabriki, drugi dobavitelji delov itd. Tu je veliko variabile.
 
Uporabniški avatar
IcEm4n
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6397
Pridružen: Če jun 22, 2006 11:17 am

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a IcEm4n Sr okt 19, 2022 9:15 pm

Meni je zanimivo, da se o teh težavah z 1.2TCe motorjem govori ubistvu samo pri Meganu 4. Pa je ta motor v številnih drugih avtih (Megane 3, Clio 4, Captur, Qashqai, ....).
Slika
 
gaszajla
Novinec
 
Prispevkov: 154
Pridružen: Ne maj 18, 2014 3:49 am

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a gaszajla Sr okt 19, 2022 10:38 pm

edit mod
Predhodni post se NE citira


Nekateri ne dojemate,da so vsi avti novejših generacij narejeni za max kilometražo med 100 in 200 tisoč kilometri. In veselo jih kupujete. Enako je z renoji,bmw ali mb. Zadnje generacije solidnih motorjev so bile nekje leta 2007. Okrog leta 2000 so se proizvajali motorji,ki so pri modelih višjega razreda dosegli tud miljon kilometrov. Te pravljice je na žalost konec. Zdaj več prekupčevalci niti kilometrov ne rabijo nižat.
 
Matko37
Novinec
 
Prispevkov: 138
Pridružen: Po maj 31, 2010 11:07 am

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a Matko37 Če okt 20, 2022 7:00 am

edit mod
Predhodni post se NE citira


S tem se pa popolnoma strinjam. Vse za "ekologijo", ki jo plačujemo potrošniki. Naj mi nek zagrižen ekolog razloži, kaj bolj uniči naravo, če imam avto, kjer motor brez težav prenese 500.000km in nekoliko več spusti v ozračje ali avto, kjer do 500.000km menjam dva motorja (kjer za proizvodnjo spustijo v ozračje nevem koliko škodljivih snovi), vseh teh 500.000 km pa kuri zraven še fajn količine olja že praktično od novega.

Cilj ni ekologija, ampak vzpodbujanje prisilnega potrošništva (popravila), pesek v oči pa je deklaracija na homologaciji, kjer so navedeni nizki izpusti, ki jih ima nov avto in morda še nekaj naslednjih 1000km, potem pa konec. Nikjer še nisem videl testov, kako eko so ti dotični super duper eko avtomobili pri 100.000km. Pri 200.000km je tako brezveze preverjat, ker jih tako polovica že ima nov motor.

Enako je s pralnimi stroji, kjer zaradi ležaja menjaš polovico pralnega stroja, ker se drugače pač ne da zamenjat, pa vse tehnično blago je na tem principu. Če pa se splača menjati, pa dela ni za dobiti, pa iz tega razloga ne moreš popraviti. Vse za €KO.
 
Uporabniški avatar
McLaren
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3300
Pridružen: To jul 29, 2003 1:19 pm
Kraj: Cela EU

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a McLaren Če okt 20, 2022 7:47 am

gaszajla je napisal/-a:
IcEm4n je napisal/-a:Meni je zanimivo, da se o teh težavah z 1.2TCe motorjem govori ubistvu samo pri Meganu 4. Pa je ta motor v številnih drugih avtih (Megane 3, Clio 4, Captur, Qashqai, ....).

Nekateri ne dojemate,da so vsi avti novejših generacij narejeni za max kilometražo med 100 in 200 tisoč kilometri. In veselo jih kupujete. Enako je z renoji,bmw ali mb. Zadnje generacije solidnih motorjev so bile nekje leta 2007. Okrog leta 2000 so se proizvajali motorji,ki so pri modelih višjega razreda dosegli tud miljon kilometrov. Te pravljice je na žalost konec. Zdaj več prekupčevalci niti kilometrov ne rabijo nižat.


Vem za kar nekaj novejsih avtov (2018 in vec), ki imajo cez 300.000 prevozenih. Med njimi tud Peugeot, BMW itd
Mogoce eni ne znate vzdrzevat avta?
 
Uporabniški avatar
Firediver
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4356
Pridružen: Če dec 09, 2004 5:59 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a Firediver Če okt 20, 2022 8:10 am

Mislim, da je množica kratkih razdalj pri neogretem motorju eden od glavnih krivcev za prezgodnjo smrt. Drugi krivec pa vožnja pod obrati.
Že res, da motor ni iz putra, je pa s komponentami toliko na meji z kvaliteto materialov ali (pod)dimenzijami, kot da bi res bil iz putra.

So izjeme, ampak že dejstvo, da so z modernimi motorji doslej naredili toliko kilometrov pove, da so jih delali relacijsko.
Bolj je problem, če se zaradi potreb ne moreš izogniti kratkim mrzlim razdaljam. Vožnja pod obrati pa je res 100% greška voznika.
Človek brez problema, to strašna je stvar!
 
void
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1787
Pridružen: Sr mar 02, 2016 4:21 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a void Če okt 20, 2022 8:58 am

Vsak moderni avto lahko naredi tudi 500k, ampak bo rabil VELIKO vzdrževanja, preventivnih menjav določenih delov, kar včasih v tistih zlatih časih brez ekološke periferije ni bilo glih potrebno. Ali je to finančno smoterno je drugo vprašanje.

Iz lastnih izkušenj lahko povem da službeni avtomobili imajo najmanj problemov. Avti ki delajo 150k v prvih treh letih praktično skoraj da nimajo problemov.
 
Matko37
Novinec
 
Prispevkov: 138
Pridružen: Po maj 31, 2010 11:07 am

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a Matko37 Pe dec 30, 2022 10:23 am

Drži, avti ki se ogromno vozijo imajo manj ali nič težav. Tudi pogled na ponudbo rabljenih, se najde veliko avtomobilov s problematičnimi motorji preko 200.000 km (PSA Puretech, 1.2 TCE...), a so avtomobili stari 2 ali 3 leta. Tako se je motorje tudi tovarniško testiralo, neko obdobje so ga gnali in ugotovili, da je OK. V realnosti pa so pogoji drugačni, veliko vklopov in izklopov, segrevanja in ohlajanja motorja, kratke vožnje, vožnje z napačnimi obrati, mučenja motorja (eni pač ne slišijo motorja), takrat pa se pokaže vse tisto, česar v tovarnah niso testirali.

Tako se dogaja, da avtomobili z enakimi motorji in stari 5 in več let, nikoli ne dosežejo te kilometrine in jih med ponudbani rabljenih tudi ni.

Tisti, ki potrebujemo avtomobila za preko 25.000 km na leto in bi avto radi imeli dalj časa, dandanes ne vemo, kaj kupiti, ker je videti, da bo treba vsakih 5 do 7 let kupiti nov avto (rabljen se itak ne splača, če ga dobiš že na koncu življenjske dobe motorja), za svojega rabljenega pa počasi ne boš nič več dobil. Očitno bo potrebno veti v zakup, da boš v življenjski dobi avtomobila pač menjal vmes en motor, da boš prevozil tistih 300.000 do 400.000 km, pri katerih peješ avto potem po cca 15 letih na odpad. Še vedno bo ceneje nov motor, kot pa menjava avta na 5 do 7 let.

Žalost od ekologije, ki to ni, kakorkoli obračaš, ne pri klasičnih motorjih, ne pri hibridih (kjer na AC voziš s seboj zgolj dodatno težo) in ne pri elektriki, kjer je vožnja dokaj čista, nikakor pa proizvodnja in razgradnja izrabljenih baterij.

In nenazadnje tudi pri vsej tehniki, ki se dandanes prodaja. Zakaj npr. veliko ljudi po 2 do 3 letih menja povsem spodoben telefon? Ker je baterija fuč in je ne moreš menjati. In se ti bolj plača menjati telefon, ker tudi če na servisu menjajo, to ni več to (vprašljiva vodotesnost, poškodbe na ohišju...) strošek pa kar velik. Včasih si za 20€ menjal doma.
 
Uporabniški avatar
D12J12
Uporabnik
 
Prispevkov: 1084
Pridružen: So okt 27, 2012 10:44 pm
Kraj: Kranj

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a D12J12 Pe dec 30, 2022 11:04 am

Avto je strošek proizvajalca in strošek kupca, oba pa gledata na to, da čim več privarčujeta in tu se krog sklene in konča. Motor je stroj in stroj ki nenehno deluje bo naredil več delovnih ur kot pa stroj kateri ima nenehne zagone.
Za velike kilometrine se tudi najde primerno vozilo, le določiti je potrebno parametre. Velikokrat so parametri določeni tako, da je avto prevelik strošek in težave so tu. Težave bodo, kako jih bo pa nekdo odpravil je pa odvisno kako je na njih pripravljen.
Glede telefona pa prihajajo zamenljive baterije z datumom trajanja baterije.
 
Limeta
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 39
Pridružen: Ne nov 24, 2019 9:22 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a Limeta So jan 28, 2023 7:24 pm

Predlagam branje, predvsem "zanikovalcem", pa tudi lastnikom, da ukrepate in ne bo potem prepozno...
https://www.automobile-magazine.fr/toutes-les-occasions/article/37489-renault-et-dacia-la-liste-des-moteurs-pas-toujours-fiables-en-occasion
 
nasamorpheus
Novinec
 
Prispevkov: 277
Pridružen: Sr nov 04, 2020 2:36 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a nasamorpheus So jan 28, 2023 9:53 pm

Ja noo ta prvi tce iz 2010 do 2015 so crap in kaj zdaj.. to je že stara zgodba, novejsi so super.
 
Uporabniški avatar
mrtwelvetrees
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2869
Pridružen: To apr 26, 2005 6:33 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a mrtwelvetrees Ne jan 29, 2023 11:19 am

Kdaj so pa nehal delat 1.2 TCE ?
Si vedel, da so semaforje Iznašli pri naftnih podjetjih za zapravljanje goriva in večanje dobičkov?
 
Uporabniški avatar
IcEm4n
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6397
Pridružen: Če jun 22, 2006 11:17 am

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a IcEm4n Ne jan 29, 2023 1:21 pm

Da ne boste spet vse v isti koš zmetali.
Sprva so bili 1.2 TCe, ki so bili (sklepam z oznake motorja) izpeljanke iz atmosferskega 1.2 16V, in so bili v modelih Twingo 2, Clio 3 ph2, Modus ph2.
Potem je prišel nov 1.2 TCe z direktnim vbrizgom, o katerem je tu govora. Imajo ga pa praktično vsi modeli od 2012 dalje pa do cca. 2018, ko ga je nadomestil (bistveno boljši) 1.33 TCe.
Slika
 
void
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1787
Pridružen: Sr mar 02, 2016 4:21 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a void Ne jan 29, 2023 10:37 pm

Tako je, prva verzija je bila multipoint z turbino. Kasneje je prišla verzija z direct injection.
Sedaj pa vidim da ima Austral 1.2 130hp 3 cilindraša z elektromotorjem z močjo 70hp, kar mu da nazivnih 200hp.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 26 gostov