Napisal/-a Tropex Če feb 16, 2017 2:10 pm
Pozdravljeni,
Vozilo:
FORD S-MAX
Letnik:
2008
Motor:
1.8 TDCi
Kilometri:
cca. 215.000 km
UVOŽEN IT ITALIJE
Težava:
Pred cca 10.000 km je bil opravljen velik servis. V kompletu zamenjano vse kakor je potrebno, razen vodne pumpe (pozanimal sem, da naj ne bi bilo to nujno menjati, razen če je uničena ali če želimo).
Avto je začel zgubljati moč na poti iz grosuplja proti Novem mestu v klanec, ustavim na SOS, ugasnem avto, se mi več ne prižge. Pogledam temperaturo in seveda je bila do max. Pogledam posodo za hladilno tekočino in je bila prazna.
Avto smo odpeljali domov z vleko, na parkirišču dolili hladilno tekočino, peljali do FORDOVEGA uradnega servisa (cca 3 km stran od doma), da bi dobili informacijo, kaj bi lahko tu šlo in nek predračun. Seveda so nam povedali, da naj avto pustimo kakšen teden drugače pa ura je cca 60€, dve uri pa rabijo samo da ugotovijo kaj je narobe.
Avto smo odpeljali še do privatnega mehanika, ki naj bi svoje delo opravljal dobro. Avto je dal gor, opazil da pušča, nas poklical drug dan, da je uničena ekspanzijska posoda. Posodo sem šel kupit original na Ford ( 40,00 € ) in mu jo odnesel. Zamenjal je posodo, ne spomnim se pa tudi ali še dodatno neko CEV, ki pa nevem če je original ( žal se ne spomnim ali je to takrat menjal ).
Avto je delal normalno 1 teden, potem pa je zopet spustilo. Temperatura se sicer ni dvigovala, zmeraj na sredini. Avto smo odpeljali k drugemu mehaniku ( malo bolj uraden servis ). Ugotovili so, da avto izgubi hladilno tekočino ''pod pritiskom'' in so nam zamenjali zelo majhno cevko, ki je zraven bloka motorja ( pri menjavi je bil oče zraven ).
Spremljali smo tekočino in po dveh dneh se je spustila zopet pod minimum. Avto smo takoj odpeljali nazaj in so nam povedali, da bo trajalo da se vsa tekočina zopet nabere, nekaj so nam povedali da je to zaradi ZRAKA, PRITISKA, ITD. Seveda, če si odvil zamašek je itak dvignilo tekočino ampak potem zopet spustilo dol med vožnjo.
No potem smo se peljali zdaj že kakšen mesec in pol in je bilo res zmeraj dosti tekočine notri. Zdaj pa pogledamo pa zopet manjka. tekočina ni spustila do konca ker je pod minimum še vedno vendar mislim, da bi jo moralo biti več. Zamašek sem pregledal od motorja, in ni nobene bele snovi oz. pene, kar pomeni da ne meša z oljem. Zamašek od ekspanzijske posode ni zamenjan ker ni prišel zraven nov.
Prosil bi za mnjenja kaj bi lahko to povzročalo, kam lahko odteka ta tekočina, kako to ugotoviti, kaj sploh narediti v takem primeru?
Hvala za vašo pomoč
Lep pozdrav,